Stránka 2 z 2

Napsal: úte lis 15, 2005 06:15
od zabijec
Když mi byl olej v převodovce měněn v servisu Daewoo, tak to dělal technik taky takovou velkou stříkačkou s hadičkou, kolik ho tam dával už si nepamatuju

Napsal: úte lis 15, 2005 21:28
od Joska
Zdravím všechny matizáky :)
Tak jsem se dnes dokopal k výměně oleje v převodovce a k mému údivu byl ten starý krásně čistý a průzračný :D
i přesto jsem nalil 2l plné syntetiky a 125ml nějaké srágory na dotěsnění a oživení simerinků
tak doufám, že to v pohodě naběhá dalších 90t

Napsal: úte lis 15, 2005 21:54
od Docent
Joska píše:125ml nějaké srágory na dotěsnění
No já nevím, ale na dotěsnění se snad do převodovky dávají odjakživa piliny, nejlépe dubové :twisted: ?

Napsal: úte lis 15, 2005 21:59
od Návštěvník
ta srágora byla asi taky ze stromu :)
ale spíš smůla ze severskýho smrku :D

Napsal: úte lis 15, 2005 22:00
od Joska
sry to přihlášení je pomalejší než myšlenky

Napsal: úte lis 15, 2005 22:39
od Richard
Docent píše:
Joska píše:125ml nějaké srágory na dotěsnění
No já nevím, ale na dotěsnění se snad do převodovky dávají odjakživa piliny, nejlépe dubové :twisted: ?
Jsem si skoro jistej, že piliny se dávají do převodovky nebo do diferencialu (dnes většinou je to v jednom oleji) proto, aby to nehučelo, tedy nedělalo bordel a ztichlo to před prodejem auta. Ticho je tak 2-3 tis. km a pak úplně sbohem, dík a čau :roll: :roll:

Jinak do chladiče, když tekl, se dávala cikorka (náhražka kávy) a když teče nádrž s benzínem, dá se to provizorně ucpat mýdlem :!:

Kdysi dávno koupil kámoš Oktávku (tu normální z roku asi 1964) a moc si pochvaloval jak vybral, že motor jde fantasticky :D Vydrželo mu to asi 2000 km a mlátilo v něm jak když sekáš sbíječkou. Byl to automechanik, tak to rozhodil a místo lágrů na klice tam byl koženej pásek od kalhot :lol: :lol: :shock: :shock: