Stránka 2 z 3

Napsal: čtv lis 03, 2005 09:39
od Vojta
Tomáš píše:Doufám , že si se Vojto z Matízka nezbláznil :lol: , neznamená to UP - ústavní péče ? :lol:
Zatím jsem se nezbláznil, ale z některých příspěvků na fóru mi hrabe. Jestli se zblázním, tak určitě ne z Matýska.

Napsal: čtv lis 03, 2005 11:07
od Tomáš
Tak to s tebou souhlasím ! :lol:

Napsal: sob lis 05, 2005 17:16
od Ondras
Dnes jsem si zajel do Ojczyzny nechat namontovat minulý týden objednané svody. Montáž byla součástí ceny za sovdy. Věnoval se tomu jeden člověk 3 hodiny. Výsledkem je kromě vyměněných svodů i "poklizený" výfuk, jelikož uhnité šroubovací přiruby, které servis v česku nahradil svarem, byly opětovně navařeny. Pozitivní side efect je, že mám i kat na šoruby, takže můžu snadno experimentovat s jeho de/montáží.

Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat :). Paroží se spojuje pod olejovou vanou.

Obrázek

Pro srovnání OEM svody:

Obrázek

Svody jsou stříklé jakýmsi ochranným lakem, který se teplem vypaluje a loupe, takze ted svody vypadají, že mají lepru. Až to všecko odpoadá, tak to bude čistý nerez.

Obrázek

Obrázek

Zatím jsem s tím moc nenajezdil, takže hodnocení je ovlivněno silně psychoefektem, ale zdá se, že auto táhne lépe. Nad 4000 ot. výrazně lépe Zvuk zase trošku dospěl a když se tomu naloží, tak je pěkně hluboký s takovým jemným drnčením. Se musí slyšet.

Obrázek

Obrázek

Zase jsem se přesvědčil, že ač na ně mnoho lidí nadává, tak moje zkušenosti s polskými servisy a obecně se službami okolo aut jsou vynikající. Budu se na ně obracet nadále. Za svody vč. montáže (1 člověk 3h práce) jsem dal 4400Kč.

Více fotek tu: http://matiz.uragan.cz/headers.php

Napsal: sob lis 05, 2005 23:11
od Rado
No super. fakt to vyzera dobre. uz by si mohol ist aj na brzdu spocitat koniki :lol: .......Inac ta cena je tiez super, len este k nej treba pripocitat cestu ak si to nespojil este z niecim samozrejme.

Tak at nam jezdi a nezlobi 8)

Napsal: sob lis 05, 2005 23:22
od Ondras
Rado píše:...len este k nej treba pripocitat cestu ak si to nespojil este z niecim samozrejme.
Já to mám za barákem. Asi 40km. :)

Napsal: sob lis 05, 2005 23:24
od Rado
Já to mám za barákem. Asi 40km.
No tak to je o inom....To by som tam, aj ja jazdil na vykendone nakupy :D

Napsal: ned lis 06, 2005 18:56
od Richard
Ondraši, nebude vadit, že je lambdasonda připíchlá jen u jednoho válce???? Jinak pěkný :D

Napsal: ned lis 06, 2005 19:22
od Ondras
Richard píše:Ondraši, nebude vadit, že je lambdasonda připíchlá jen u jednoho válce???? Jinak pěkný :D
Nemělo by. Sonda měří poměr (a ne absolutní hodnoty) a ten je teoreticky stejný ve všech větvích. Prakticky asi rozdíly budou, ale IMHO nijak výrazné.

Napsal: ned lis 06, 2005 19:46
od Ivan
Ondro, jsi šikula, jen tak dál!!!!!

Napsal: pon lis 07, 2005 19:09
od jakub
Ondras píše:Dnes jsem si zajel do Ojczyzny nechat namontovat minulý týden objednané svody. Montáž byla součástí ceny za sovdy. Věnoval se tomu jeden člověk 3 hodiny. Výsledkem je kromě vyměněných svodů i "poklizený" výfuk, jelikož uhnité šroubovací přiruby, které servis v česku nahradil svarem, byly opětovně navařeny. Pozitivní side efect je, že mám i kat na šoruby, takže můžu snadno experimentovat s jeho de/montáží.

Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat :). Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
coool, moc pekny, tydle upravy mam rad, predevsim kultivujou auto a druhotne i trosku potlaci matese dopredu -i -i -i

Napsal: pon lis 07, 2005 21:14
od Robert
Ondras píše:Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat :). Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
U tříválce? :D

Napsal: úte lis 08, 2005 12:25
od Ondras
Robert píše:
Ondras píše:Svody jsou 3->1. Nemusel jsem špekulovat mezi 4->2->1 a 4->1. Tady prostě není debat :). Paroží se spojuje pod olejovou vanou.
U tříválce? :D
To basnik minil tak, ze se nemusel rozhodovat jake provedeni zvoli, tak jako 4 valcari :)

Napsal: úte lis 08, 2005 13:10
od Radim
kdybych byl ortodoxní tuner vytáhl bych každý svod přes vlastní katoš a spojil je až v tlumiči :twisted:
zvýšil by se výkon panečku :)

Napsal: úte lis 08, 2005 15:33
od Rado
Radim píše:kdybych byl ortodoxní tuner vytáhl bych každý svod přes vlastní katoš a spojil je až v tlumiči :twisted:
zvýšil by se výkon panečku :)
najlepsie by bolo rovno tri rury bez katosa a ziadny tlmic. :D
ked uz tuning tak poriadny :lol:

Napsal: úte lis 08, 2005 16:03
od Ondras
Radim píše:kdybych byl ortodoxní tuner vytáhl bych každý svod přes vlastní katoš a spojil je až v tlumiči :twisted:
zvýšil by se výkon panečku :)
To by nebylo idealni. Skutecne odladene svody (nedelami si iluze, ze ty moje jsou) funguji tak, ze pulsy z jedne vetve pomahaji vyplachu plynu z vetve dalsi a to by se ve vetvich, ktere se spoji az v tlumici asi nestalo.