Stránka 2 z 3
Napsal: pon lis 28, 2005 18:15
od mrk
moc to neskusaj lebo ti odide cerpadlo, nestoji to za to. ja chodim na cerpacku skor ako mi prvykrat blikne kontrolka.
Re: Peggy
Napsal: pon lis 28, 2005 18:35
od Docent
Peggy píše:Ještě chci skusit kolik na tu rezervu najedu.
No nevím, ale po své dávné zkušenosti bych to neriskoval... Chtěl jsem to vyzkoušet na Moskviči 407 (tzv. Leninovy saně

), vozil jsem s sebou i kanystr, pak mně jednoho krásného dne došel benzín, dolil jsem, jenže se to nějak odporně zavzdušnilo a výsledkem byla oprava startéru... Ale baterka to vydržela

.
Re: Peggy
Napsal: pon lis 28, 2005 19:03
od peter NR
Docent píše:... a výsledkem byla oprava startéru... Ale baterka to vydržela

.
Tipoval by som,že baterka bola originál sovietska, ale ten štartér - to už bol asi nejaký západný šmejd...

Napsal: úte lis 29, 2005 07:03
od Topol
Dobré ráno

Těsně před rozbřeskem -2 jinak nic moc
Ono nic netrvá věčně a jak se říká "Ani láska k jedný slečně" Ale to sem zase nepatří

Ono opravdu je lepší když jakýkoliv problém vyřešíš s předstihem než když tě to postihne někde na cestě a v blbým počasí a ještě spěcháš

Už se mi to taky stalo a to bych se radši neviděl!
Tak ať nám jezdí a nezlobí

Re: Peggy
Napsal: úte pro 06, 2005 14:36
od Richard
Docent píše:Peggy píše:Ještě chci skusit kolik na tu rezervu najedu.
No nevím, ale po své dávné zkušenosti bych to neriskoval... Chtěl jsem to vyzkoušet na Moskviči 407 (tzv. Leninovy saně

), vozil jsem s sebou i kanystr, pak mně jednoho krásného dne došel benzín, dolil jsem, jenže se to nějak odporně zavzdušnilo a výsledkem byla oprava startéru... Ale baterka to vydržela

.
To jsi udělal zbytečně závadu! Na čerpadle byla taková páčka a když si s ní chvilku pocvičil tak jsi načerpal palivo a motor Chytal na první cvrnk.... Akorát bylo nutné mít čerpadlo, které bylo ovládané od vačky tak aby nebylo zrovna zmáčknutý vačkou, pak se mselo pootočit motorem aby se s čerpadlem dalo pohnout !

Napsal: úte pro 06, 2005 14:43
od Kessler
Pootočit motorem...to jako vzít motor a dát ho napříč/podélně?

Napsal: úte pro 06, 2005 16:45
od Richard
Napsal: úte pro 06, 2005 17:07
od Habron
A měl moskvič motor v ose, nebo napříč?
Napsal: úte pro 06, 2005 17:21
od Richard
Klasika jako BMW (podélně a pohon zadní nápravy)

Napsal: úte pro 06, 2005 17:47
od Habron
Zřejmě slušný auto
Teď s klukama na ulici "opravujeme" ARO a to má taky motor podélně, stálý pohon zadní nápravy a ještě se dá připojit i přední pohon. To víte socialistická výroba za něco stála

Napsal: úte pro 06, 2005 19:08
od Blue Lanos
Ja dnes tankoval 42,97l ale hladove voko este nebliklo ale uz som bol pokakany len mi nejde do hlavy preco to nezaclo svietit

co sa deje....???
Napsal: pon pro 19, 2005 19:35
od petrm
běžně tankuju do nádrže přes 50 L a někdy svítí oko ale taky na něj nemám moc nervi i když se stávám postupně otrlejším

Napsal: stř pro 21, 2005 14:07
od peco
petrm píše:běžně tankuju do nádrže přes 50 L a někdy svítí oko ale taky na něj nemám moc nervi i když se stávám postupně otrlejším

inak ako "hlboko" lezi rucicka ked to oko zacne svietit? ja som bol uz dost v cervenom a stale nic:)
hladovy voko
Napsal: stř pro 21, 2005 17:40
od soumi
pred vejplatou bejvam velmi silny povahy a muzu rict ze zkusenosti ze v pohode stovecku jeste na voku ujedu...dal sem to radsi nezkousel....abych nekde nezustal....
Napsal: pát pro 30, 2005 12:00
od petrm
peco píše:petrm píše:běžně tankuju do nádrže přes 50 L a někdy svítí oko ale taky na něj nemám moc nervi i když se stávám postupně otrlejším

inak ako "hlboko" lezi rucicka ked to oko zacne svietit? ja som bol uz dost v cervenom a stale nic:)
Ručička už leží uplně nadoraz a ještě ujedu tak 40 - 50 Km než se rozsvítí

je to o nervy
