Stránka 2 z 2
Napsal: pon říj 03, 2005 18:57
od Akri
Olda píše:Akri píše:Olda píše:
No právě, na lpg sem doplatil, stále 5 litrů ben v nadrži ani ne, a čerpadlo sem uplně usmažil
To neni jen nessinka, ale i lanuskovi zarvalo
taky jako Olda jsem mival v nadrzi slzu
ted uz mam cerpadlo nove a jeste jedno v garazi nove rezervni a pokazde skoro pul nadrze benzinu
mesic jsem na to setril
Poctivče!
Já spoléhám na bosch a 2 roky záruky
Jinak pod 10l tam nemívám
Jo ty vole kamarádovi ted odešlo na esperu (došel benzín
), nevíte kde sehnat nejlevnější (poland apod...), dik
Naskytla se koupe za 2 tisice origos lanosacke, tak jsem si ho vzal do foroty
Napsal: pon říj 03, 2005 19:00
od Olda
Akri píše:Olda píše:Akri píše:
To neni jen nessinka, ale i lanuskovi zarvalo
taky jako Olda jsem mival v nadrzi slzu
ted uz mam cerpadlo nove a jeste jedno v garazi nove rezervni a pokazde skoro pul nadrze benzinu
mesic jsem na to setril
Poctivče!
Já spoléhám na bosch a 2 roky záruky
Jinak pod 10l tam nemívám
Jo ty vole kamarádovi ted odešlo na esperu (došel benzín
), nevíte kde sehnat nejlevnější (poland apod...), dik
Naskytla se koupe za 2 tisice origos lanosacke, tak jsem si ho vzal do foroty
Pohoda
ja ci taky
Napsal: pon říj 03, 2005 19:01
od Akri
Olda píše:Akri píše:Olda píše:
Poctivče!
Já spoléhám na bosch a 2 roky záruky
Jinak pod 10l tam nemívám
Jo ty vole kamarádovi ted odešlo na esperu (došel benzín
), nevíte kde sehnat nejlevnější (poland apod...), dik
Naskytla se koupe za 2 tisice origos lanosacke, tak jsem si ho vzal do foroty
Pohoda
ja ci taky
jestli je stejne jako lanosacky, tak jeste vim
Napsal: stř říj 05, 2005 20:37
od petrm
Olda píše:Akri píše:Olda píše:
No právě, na lpg sem doplatil, stále 5 litrů ben v nadrži ani ne, a čerpadlo sem uplně usmažil
To neni jen nessinka, ale i lanuskovi zarvalo
taky jako Olda jsem mival v nadrzi slzu
ted uz mam cerpadlo nove a jeste jedno v garazi nove rezervni a pokazde skoro pul nadrze benzinu
mesic jsem na to setril
Poctivče!
Já spoléhám na bosch a 2 roky záruky
Jinak pod 10l tam nemívám
Jo ty vole kamarádovi ted odešlo na esperu (došel benzín
), nevíte kde sehnat nejlevnější (poland apod...), dik
Tak na tohle u nás dojelo už pár lidí taky po první výměně najeli třeba 30-50 000 km a pumpa znova v hajzlu a po otevření nádrže sme tam našli zbytky vnitřku čerpadla a záruku sme pro nedostatek benzínu neuznali a jeden člověk se s náma chtěl soudit a tak šlo celé čerpadlo na expertízu do výzkumného ústavu a tam nám dali za pravdu takže bacha na tu záruku
převodovka olej
Napsal: stř dub 25, 2007 10:47
od Serpico
...vážení zajímají mě dvě věci -
kdy výměna olej v převodovce a jaký - na našem nettu byl uváděn SHELL TA dexron II pro automatické převodovky, ale není to
originální náplň ( dle palikxe ).
Dle současných olejařských standartů ( dle
www.oleje cz ) 30 - 60 tisíc km nebo 3 - 4 roky. Oleje stárnou, na obalech pro převodové oleje je espirace uváděna 4 - 5let v originálním obalu. V nexii ho mám asi deset let a 100tisíc km. Řadím bez problémů ( ve Š 120 jsem měl 250tisíc a pět let, bez výměny a to na " tuzemák " PP 80, takže to asi jde).
V manuálu výměna není uvedena ( počítají na 100tisíc km ), v Krči tvrdí. že se jedná o
celoživotní náplň. Ty korejci museli vymyslet ( nebo koupit ) něco geniálního, co popírá současné možnosti olejů.
Pročet jsem si náš nett i následné problémy po výměně oleje ( a jeho další výměny ), co vy na to? Jeden vše neví a ani nemůže. Aneb, vím že nic nevím ( to taky někdo řekl, ale už nevím kdo ).
Mějte se fajn
Napsal: stř dub 25, 2007 18:59
od ppp
Ja mam tiez dilemu ci do espera naliat mogul syntrans 75w-90 gl 4+ alebo nie. Podla manualu tiez celozivotnostna napln a ako olej na dolievanie je uvedene len 80w gl 4. Lenze manual bol napisany pred 11 rokmi ak nie viac a vtedy mozno neboli k dospozicii oleje dnesnych specifikacii. Utesujem sa len tym, ze viskozitu min ma vyssiu nez 80w takze by vyhovovat mohol. TIez neviem co si mam myslie o 80w gl4, pretoze tomu vyhovuje aj pp80 a ten asi nemysleli aj ked ktovie.
Zatial sa mi radi dobre az na nejaku habaduru ked tam ani pocas statia nevopcham 1,2,R a obcas ani 3 a 4. Nastastie alebo bouzial sa to neprejavuje pravidelne a casto takze si to ani neviem nasimulovat.
olej
Napsal: čtv dub 26, 2007 14:43
od Serpico
...to ještě dodávám k Nexii - manuál do 100tisíc km není uvedena výměna převodového oleje - " Jak na to " KOOP uvádí výměnu po 30tisících km a to olej klasifikace 80W 4 GL - výrobce spodní vana bez výpustnýho šroubu - naznačuje celoživotní olej ( co to je celoživotní provoz 8 nebo 12 nebo 15 let ) kde končí definice celoživotního oleje....přečteme si třeba i jiné názory.
Mějte se fajn
olej
Napsal: čtv dub 26, 2007 14:46
od Serpico
....ještě mi došla informace od fy. Daewoo - Dojáček ( Vršovice Praha ) olej je celoživotní - pouze doléváme a to CASTROL 75 EPI SX toť vše...
Mějte se fajn
Napsal: čtv dub 26, 2007 16:46
od ppp
Ja len ze ked sa tu uz uviedlo to oleje.cz tak tam niekto uviedol ako vylial tiez celozivotnostny olej z prevodovky tusim renaulta a po odstati sa mu vo flasi oddelilo zopar deciek vody. Take nieco by som v prevodovke nechel mat. Ale zase by som ju nechcel znicit olejom nevhodnej viskozity. Ani nie tak tym ze ina viskozita bude inak vplyvat na trenie medzi suciastkami ale skor v tom aby bolo v prevodovke vsetko co treba namazane. Na spominanom oleje.cz totiz niekto dostal neoficialnu info od konstruktera z mladej boleslavi o tom, ze do favorita nie je vhodny prilis malo (tusim) viskozny olej, pretoze vdaka konsktrukcii prevodovky sa nebude potom dostatocne mazat koliesko 5tky.
Skusil teda uz niekto vymenit v daewakoch (nexia, espero) olej v prevodovke a ke mal skusenosti s vysledkom po dlhsej dobe (rok dva desat
) a viac km (tisic, 10t, milion
) ?
olej
Napsal: čtv dub 26, 2007 17:20
od Serpico
...tak na ty zkušenosti jsem zvědavý taky - uváděl se tady na nettu
SHELL TA dexron II ( olej pro automatické převodovky ) - dle palikxe to není originál plnění - použití tohoto oleje do převodovky fava je zprostředkované, zmínil se mi o tom palikx - je třeba jeho vyjádření....
www.oleje.cz popírají celoživotní oleje viz i etiketa na olejích espirace 4 až 5 let, oleje stárnou i v originálních obalech - olej v převodovce teplotní rozdíly - oxidace - srážení vody ap. moje úvahy jsou teoretické i když olej v převodovce Š 120 jsem opravdu neměnil 5let při 250tisících km....
Mějte se fajn
Napsal: čtv dub 26, 2007 18:56
od ppp
To ze vacsina skodoviek ma tiez "celozivotnostnu" napln v prevodovke je pravda
.
Mimochodom kolko stoji pouzita funkcna prevodovka ?