Napsal: pon říj 03, 2005 22:17
co naděláš,odpovím za tebe.NICfireman píše:vcera to islo a dnes uz nie
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
co naděláš,odpovím za tebe.NICfireman píše:vcera to islo a dnes uz nie
Peter NR,díky za plánek,ale jsem v autoeletrice částečný laik,potřeboval bych znát nějaké hodnoty těch diód.Dík za odpověďpeter NR píše:
pokus o napravu, mal som to vo formate bmp a neslo to zobrazit, sorry vsetkym
Diody mozu byt akykolvek univerzalny typ, napr. 1N4007, co sa tyka toho rele, uz som to tu niekde pisal- malo by mat vyssi odpor cievky, aby nim tiekol minimalny prud, nejake jazyckove a pod., existuju rele na 12V ktore su v puzdre ako int. obvod, maju vnut. odpor cievky asi 1000ohmov a spinaci prud 1A- idealne...V.Brousek píše: Peter NR,díky za plánek,ale jsem v autoeletrice částečný laik,potřeboval bych znát nějaké hodnoty těch diód.Dík za odpověď
Ked sa este raz pozries na tu schemu, zistis, ze rele, ktore rozsvecuje svetla JE ovladane zo startera a svetla pri startovani nesvietia - ani parkovacky... Co sa tyka radia, neviem ako na inych daewach ale na espere pri startovani radio nevypina a ak ano, je to len tym, ze klesne napatie... Popis kablov 1,2,3,4 je na prvej strane tejto temyJohny píše:Ja by som tam pridal vypínacie relé napájané od štartéra. Keď by si štartoval nesvietili by ti svetlá aspoň stretávacie a mal by si vtedy menšiu záťaž na batériu. Niečo ako keď sa ti pri štarte vypne rádio
Neviem aku spinacku ma lanos, este to overim aj na tej mojej ale som si na 90perc. isty, ze 12V vystup, na ktorom je radio neodpadne pri startovani... Ale radio moze aj tak vypinat kvoli prudkemu poklesu na baterke pri starte, pokles moze byt aj na 8,5V. Mozno by trocha pomohlo, keby si mu natiahol "tvrdy" plus od baterky, ale musis ho dat na obidve napajacie svorky autoradia (B+,ACC) a teda ti radio nebude fungovat "s klucom" ale iba POWER ON/OFFBlue Lanos píše:tak na kazdom lanose sa radio pri startovani vypina mozes mat bateriu akukolvek Preto aj elektricka antena cvici jak sprosta, ked startujes pri zapnutom radiu. BTW nepomohlo by keby som k radiu potiahol samostatny kabel +12V od baterie?
...toto bude ono - radio nezhasne vzdy, pretoze to zavisi od toho aky pokles nastane - pri studenom motore ma starter a teda aj baterka vacsie problemy ako pri teplom...Vojta píše:Rádio mi zapojovali v servisu a někdy při startování zhasne (většinou), někdy ne. Nevím proč.
to je prave to ja vzdy vypinam radio klucom Bratrancovi na espere to tusim tiez nevypinalopeter NR píše:Neviem aku spinacku ma lanos, este to overim aj na tej mojej ale som si na 90perc. isty, ze 12V vystup, na ktorom je radio neodpadne pri startovani... Ale radio moze aj tak vypinat kvoli prudkemu poklesu na baterke pri starte, pokles moze byt aj na 8,5V. Mozno by trocha pomohlo, keby si mu natiahol "tvrdy" plus od baterky, ale musis ho dat na obidve napajacie svorky autoradia (B+,ACC) a teda ti radio nebude fungovat "s klucom" ale iba POWER ON/OFFBlue Lanos píše:tak na kazdom lanose sa radio pri startovani vypina mozes mat bateriu akukolvek Preto aj elektricka antena cvici jak sprosta, ked startujes pri zapnutom radiu. BTW nepomohlo by keby som k radiu potiahol samostatny kabel +12V od baterie?