Napsal: pon dub 23, 2007 15:30
no..
prvom rade si treba urobit pod kapotov dost placu..
teda MAP senzor asi treba prestahovat,
a nadobku od serva mozno tiez, zalezi od typu.. novsi/starsi
zozen si racej nove silembloky..staree budu naprd..a sruby by som tiez dal novee..
..eletkira je rovnaka /rozumej pouzitelna/..
bude treba pomenit tusim dve hadice na vodu,..
a nejake tie "drobnosti",..
hadicu k airboxu treba dtuhu,...
..
ine su privody benzinu,..
lauf od vyfuku..
to su asi tie najpodstatnejsie veci..
..prevodovka je pouzitelna, ..ale mekano a lamelu daj tu "na 16ventil"..
..lamela z 8V motora by sa na 16Vcku ryychlo spalila..
prvom rade si treba urobit pod kapotov dost placu..
teda MAP senzor asi treba prestahovat,
a nadobku od serva mozno tiez, zalezi od typu.. novsi/starsi
zozen si racej nove silembloky..staree budu naprd..a sruby by som tiez dal novee..
..eletkira je rovnaka /rozumej pouzitelna/..
bude treba pomenit tusim dve hadice na vodu,..
a nejake tie "drobnosti",..
hadicu k airboxu treba dtuhu,...
..
ine su privody benzinu,..
lauf od vyfuku..
to su asi tie najpodstatnejsie veci..
..prevodovka je pouzitelna, ..ale mekano a lamelu daj tu "na 16ventil"..
..lamela z 8V motora by sa na 16Vcku ryychlo spalila..