Stránka 2 z 2

Napsal: pon dub 23, 2007 15:30
od JRD McLAREN
no..
prvom rade si treba urobit pod kapotov dost placu..
teda MAP senzor asi treba prestahovat,
a nadobku od serva mozno tiez, zalezi od typu.. novsi/starsi

zozen si racej nove silembloky..staree budu naprd..a sruby by som tiez dal novee..
..eletkira je rovnaka /rozumej pouzitelna/..
bude treba pomenit tusim dve hadice na vodu,..
a nejake tie "drobnosti",..
hadicu k airboxu treba dtuhu,...
..
ine su privody benzinu,..
lauf od vyfuku..

to su asi tie najpodstatnejsie veci..

..prevodovka je pouzitelna, ..ale mekano a lamelu daj tu "na 16ventil"..
..lamela z 8V motora by sa na 16Vcku ryychlo spalila..

Napsal: čtv kvě 17, 2007 22:53
od stanoc
nio píše:otvaram starsiu temu, ale prave som v situacii ked menim 8ventilovy motor za 16.
Ak ste to niekto robil, poradte na co si mam dat pozor.
Zaujima ma ci je aj elektrika k motoru rovnaka, ci naozaj mozem zamenit prevodovky, ako je to s rozdielnymi spojkami atd.

Dakjem za rady...
ak by si mal zaujem,tak mam zvyšnu prevodovku na ESPERO ,je to 16V,aj zotrvačnik+lamela+pritlačny,privodne trubky paliva,zberne potrubie +ta rura vyfukova.
to len tak ak by niekto potreboval.
stanoc

Napsal: čtv kvě 17, 2007 22:57
od nio
motor je vymeneny, prevodovka ostala zo 16 ventilu... je to v pohode....