Stránka 2 z 2
Napsal: pát zář 09, 2005 06:36
od Akri
Blue Lanos píše:Krtek píše:No, co nadělam... geometrii dělai a volant je křivě a zvyk jsem si. Elektriku měřili a prej 14,2V a v pohodě, prej ma mít otevřený světla aby se chladily žárovky... A ono jezdit do servisu kterej mam ted 60 km (ten nejbližší ! ) každej tejden nechci, bych se zcvoknul. Musim uznat, že ty 3 škodofky v každym městě maji neco do sebe a jestli budu někdy Soptíka měnit tak možná zase za škodofku (asi SuperBlba páč Daewrolet se na 6válec asi nikdy nezmůže)
...len abz si mal co liat do toho 6 hrnka
tu je problem zivit aj 4 valce 1,5ky
asi nevis kolik to bere ze?
Jezdis do 6 litru jako prd
Napsal: pát zář 09, 2005 06:50
od Mareman
Napsal: pát zář 09, 2005 16:34
od Reverend
Recenzia mojho auta?
Predal som svoje prve HB a v bazare som hladal nejake dalsie. Nexie boli len kufrove a na Lanosa som nemal. Tak som v casovej tiesni zobral Racer HB. 93ka 100tkm po 1.majitelovi. Takmer povodny stav. Natocil som mu dalsich 80tkm za 2r. Investovat som musel len do spojky a cievky rozdelovaca. A nebyt Fancaru (
dakujem uz neprosim), tak to prehliadnem. A este jeden klb na prednej polose sa prihlasil o slovo. Povodny motor s povodnou baterkou
startoval v zime-v lete uplne bez problemov (rozvodovy remen nie menej ako 115tkm
)
A to co ponosil v kufri
tak za to by zavidela nejedna avia. (citron BX look
)
Pri priemere 6,5 nemam vyraznejsieho zleho slova. Akurat sa hrdza zacala hlasit o pozornost. Tak som ho predal dalsej stafete.
S láskou spomina tvoj "nevdacny" byvaly majitel.
A na tom novom Dejváči sa musim este zjazdit.