Stránka 2 z 3
Napsal: úte srp 30, 2005 23:01
od palikx
termostat je z pohledu na motor od narazniku ve predu vedle rozvodu,cidla sou vzadu pod sanim velmi spatne pristupna.
Napsal: stř srp 31, 2005 21:29
od petrm
Oprava Palikxe on si spletl motory a popsal umístění čidel na 1.5 DOHC na 1.8 jsou na tělese termostatu a jsou dvě jedno jednovývodové (jeden drát ) pro ukazatel na přistrojovce a dvouvývodové (dva dráty ) pro počítač
Napsal: pát zář 02, 2005 21:44
od conpet
petrm píše:Oprava Palikxe on si spletl motory a popsal umístění čidel na 1.5 DOHC na 1.8 jsou na tělese termostatu a jsou dvě jedno jednovývodové (jeden drát ) pro ukazatel na přistrojovce a dvouvývodové (dva dráty ) pro počítač
Potvrzuji - tak je to spravne
Napsal: úte čer 27, 2006 16:48
od Slavek
tak koukni te na to, po 4 minutach jizdy po meste v 30 stupnovym vedru neni to nejak malo
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1312
Napsal: úte čer 27, 2006 18:00
od GHOST
Napsal: stř čer 28, 2006 09:40
od Gastan
No ja mám ručičku ukazovateľa teploty kusok vyššie ako je stred ukazovateľa, je to zlé alebo dobré ??
Spotrebu na lpg ani nemeriam ani nesledujem či mi to dáko ovplyvňuje.
Spravna teplota motoru
Napsal: stř čer 28, 2006 10:01
od hladolef
To same jsem mnel minuleho roku na audi,vymnenili mi termostat a porad to bylo stejne.Nakonec po mesici zjistili ze byli zanesene hadice.
Napsal: stř čer 28, 2006 10:29
od GHOST
No mne po par kilometroch nabehne na polovicu a tam drží až kým nevypnem motor
Napsal: stř čer 28, 2006 18:32
od conpet
bylo 30 tak si mel urcite zaplou klimu a 2 vetraky umej udelat svy. Bud rad ze to tak dobre chladi
, majitele skody 120 a podobnych vozidel by tu rucicku meli asi na opacny strane
Napsal: stř čer 28, 2006 21:12
od Slavek
conpet píše:
bylo 30 tak si mel urcite zaplou klimu a 2 vetraky umej udelat svy. Bud rad ze to tak dobre chladi
, majitele skody 120 a podobnych vozidel by tu rucicku meli asi na opacny strane
no to prave ze sem klimu zaplou nemel, chtel sem vedet jak rychle se zahreje motor, mam jeste jedno espero a na tom ta teplota ukazuje uplne jinak za tu stejnou dobu stejny km stejny podminky +, - 2 stupne mi to o ctvert ukazuje vis kdyz s mym jedu do prace tak mi to vyleze za tu druhou cerku tak 2 az 3 mm, kdyz sem jel s tim druhym tak mi to vylezlo skoro az do pulky a to navic rano jeste neni zadny vedro, asi mam zaneseny chladic nebo hadice jak se zminoval hladolef, jen sem chtel vedet jak ste na tom vy co mate espera, jestli to je v norme nebo je to naopak
Napsal: čtv čer 29, 2006 18:43
od ppp
Ja mavam na espere rucicku tesne za prvou castou stupnice teda tesne (1mm) za druhm dielikom, teda ked idem. Ked stojim alebo sa velceim v kolone tak to vylezie este o 3/4 dalsieho useku a tam ostane, pretoze RJ zapne chladice. Je to tak, pretoze este furt nemam zapojeny termospinac na chladici, takze RJ je jediny clen v aute ktory mi zapina chladice.
Na tomto stave sa nezmenilo nic ani po vymene termostatu.
Mimochodom na skodovke som mal problem uchladit len volakedy ked mi nefungoval termospinac a siel som na branisko za udychanou aviou za ktorou sa celkom pekne vlnil vzduch. Niezeby som uvaril ale ruricka vliezla do cerveneho. Pre istotu som si vtedy radsej zakuril. Po sfunkcneni termospinaca (vymenou novy z fava (origo na 742.136 je dnes uz utopia) namiesto povodneho vyzrateho zakamenovaneho) uz skodovk a nevie co je to cervene pole na teplomeri. Ono to dost zavisi od starostlivosti o auto, ale skodovky sa dnes uz obvykle kupuju len na "dojazdenie".
Napsal: čtv čer 29, 2006 18:49
od ppp
Ja mavam na espere rucicku tesne za prvou castou stupnice teda tesne (1mm) za druhm dielikom, teda ked idem. Ked stojim alebo sa velceim v kolone tak to vylezie este o 3/4 dalsieho useku a tam ostane, pretoze RJ zapne chladice. Je to tak, pretoze este furt nemam zapojeny termospinac na chladici, takze RJ je jediny clen v aute ktory mi zapina chladice.
Na tomto stave sa nezmenilo nic ani po vymene termostatu.
Mimochodom na skodovke som mal problem uchladit len volakedy ked mi nefungoval termospinac a siel som na branisko za udychanou aviou za ktorou sa celkom pekne vlnil vzduch. Niezeby som uvaril ale ruricka vliezla do cerveneho. Pre istotu som si vtedy radsej zakuril. Po sfunkcneni termospinaca (vymenou novy z fava (origo na 742.136 je dnes uz utopia) namiesto povodneho vyzrateho zakamenovaneho) uz skodovk a nevie co je to cervene pole na teplomeri. Ono to dost zavisi od starostlivosti o auto, ale skodovky sa dnes uz obvykle kupuju len na "dojazdenie".
Napsal: úte srp 07, 2007 06:45
od blackjohn
Já mám teď teplotu na budíku po výměně termostatu jako ppp, podle čidla pro ŘJ vychází 97st.C. Má tam být tolik?
Napsal: čtv srp 09, 2007 20:27
od tridac
ízká teplota je vždy a jen termostatem. Nic jiného tam není a nic jiného to dělat nemůže.
Pokud koupím nový, kupuji minimálně tři, protože za 30 let praxe vím, že každý druhý je v čudu a k ničemu. Nevím proč to tal je, ale každý funguje jinak.
K modelu Espero 1,8 CD je termostat s domečkem. Mění se to celé, celá ta příruba vlevo na té silné hadici, ta se odpojí, odšroubují se tři šroubky a poté se to vymění. Bacha, nedělat to u teplého motoru, dále vyteče něco chladící kapaliny, potom dolít.
Napsal: pát srp 10, 2007 06:42
od blackjohn
Mě právě držela teplota na nejnižší ručičce, ani po 20km se to nezvedalo, jen v kolonách, tak jsem ten termostat koupil v Krči, ale má psáno 92C a originál 87C, to asi znamená, že otvírá o 5st.C později ne? Ale teď se rozehřeje nad tu druhou čárku už tak po 2-3km, pak tam drží tak 1-2mm nad a už se ani nehne.