Stránka 2 z 5

Napsal: sob srp 20, 2005 21:46
od richiprofi
tak to je picovina.....tak mi to prosim prefot.....lebo tieto udaje mam ja z oplu z DE....a s tymi motormi mam aj osobne skusenosti........a na co by niekto robil dva motory s rovnakym vykonom pri inom objeme v to iste obdobie.....tie dve pismena v tom kode nieco znamenaju, tak si nastuduj z toho katalogu, co znamenaju..... :arrow:

Napsal: sob srp 20, 2005 22:02
od kaso
V roku 1984 sa montoval do GSI motor 18E/SE vykon 85kW.V roku 1986 ho nahradil motor 20NE/C20 NE vykon 85kW.Ten 1,8 mal krutiaci moment 151Nm pri 3000ot. 2,0 mal krutiaci moment 175Nm pri 3000 otackach.Dalsi motor ktory montovali do GSI mal oznacenie C 20XE.Vykon 110kW pri 6000ot. to je 150 koni.Krutiaci moment 196Nm pri 4800ot.V roku 1987 sa zacali montovat 16V.Rychlost bola rozdielna 8V-210Km/h 16V dosahoval 235Km/h.Rozdiel bol aj v podvozku http://strony.aster.pl/nexia1/tuning.html

Napsal: ned srp 21, 2005 01:03
od I.C.
Hosi hosi, vy to tu pekne motate ;-) Nechce se mi to rozepisovat, takze se mrknete sem: http://www.kadett.cz/technika/motory.htm

richiprofi: Nechapu kde jsi prisel na sumu 180 tisic za prestavbu C20XE na C20LET. Jedinej rozdil mezi temahle motorama je v pistech a ojnicich a pak samozrejme ve vyfukovym a sacim potrubi a v ECU - XE ma Motronic 2.5 a LET ma Motronic 2.8

Napsal: ned srp 21, 2005 02:30
od Ivan
Poprosil jsem I.C., aby vám v tom, hoši, udělal jasno :idea:

Napsal: ned srp 21, 2005 09:29
od richiprofi
I.C. dosiel som na to tak....ze som si napisal ceny vsetkych dielcov + praca....asi tak....samozrejme hovorim o novych dielcoch....

Napsal: ned srp 21, 2005 09:34
od richiprofi
I.C. a este taka drobnost.....c20let mali bosch motronic M2.7 .... M2.8 boli v calibrackych c20xe a c25xe/x20xe

Napsal: ned srp 21, 2005 11:56
od Návštěvník
richiprofi: Jo sorry, Mo2.7. Uz v tom zacinam mit taky bordel. Jsem tim chtel rict, ze maji trochu jinou ECU. Kazdopadne zase tolik prace v tom neni, ale je mnohem levnejsi proste prodat XE a koupit LET. Taky nechapu, proc to pocitas v cenach novejch dilu. V tom pripade muzes rovnou koupit novej motor a vyjde to levneji ;-)

Napsal: ned srp 21, 2005 12:08
od S.v.o.b.i.k
Ta já chci sehnat jeden z tich 2.0 16V...Buď ten C20XE nebo 20XEJ...No uvidíme...

Napsal: ned srp 21, 2005 12:20
od kaso
I.C. píše:Hosi hosi, vy to tu pekne motate ;-) Nechce se mi to rozepisovat, takze se mrknete sem: http://www.kadett.cz/technika/motory.htm

richiprofi: Nechapu kde jsi prisel na sumu 180 tisic za prestavbu C20XE na C20LET. Jedinej rozdil mezi temahle motorama je v pistech a ojnicich a pak samozrejme ve vyfukovym a sacim potrubi a v ECU - XE ma Motronic 2.5 a LET ma Motronic 2.8
Noooooooo ja to tu nemotam :lol: :lol: .Napisal som presne to co je v tych tabulkach ;)

Napsal: ned srp 21, 2005 14:04
od richiprofi
I.C. si sa neprihlasil, hehe...u nas je dost 16v, tak preto to ratam...chlani to radi prerabaju....aj teraz sa dokocila astra coupe bertone.....prerabal sa motor zo z20let na c20let....na zabeh to ma asi 260koni.... :D

a nove dilece preto....lebo aby to nebolo treba robit vsetko 10krat....rovno sa robi vybrus, nove piesty + komplet GO hlavy a podobne.... :D

Napsal: ned srp 21, 2005 21:31
od I.C.
richiprofi: Jo jo, sorry. Nechse se mi tu porad dokola zakladat uzivatele, kdyz o nej po par mesicich vzdycky prijdu ;-)
No jako pokud to beres takhle, tak bude jakakoliv uprava drazsi nez jiny auto. Zda se mi trochu nesmysl delat na Nexii nebo cemkoliv odpovidajicim upravu motorizace na blbejch 250 koni, kdyz za ty prachy muzes mit mnohem silnejsi a novejsi auto :-)

Napsal: ned srp 21, 2005 21:36
od richiprofi
no ono je to takto spravne....druha vec, ze sa tym zvysuju naklady....ale mne kebyze sa nieco stane v motore....tak rataj oprava od 100tisic hore...ale zasa mas dobry pocit....ze tvoje afto len tak dole nieco neda....aj seriove trojlitre posles plakat :lol: :lol:

Napsal: ned srp 21, 2005 21:57
od kaso
S.v.o.b.i.k píše:Ta já chci sehnat jeden z tich 2.0 16V...Buď ten C20XE nebo 20XEJ...No uvidíme...
Svobik pozhanaj si motor z Astry GSI.2,0 16V je prevzaty z kadetta.A este ktomu je mladsi.Ved sa vyrabal do roku 1998 ;)

Napsal: ned srp 21, 2005 22:03
od richiprofi
+ prevodovka + poloosi + kabelaz + RJ + brzdy + palubka.....

Napsal: ned srp 21, 2005 22:06
od kaso
Lacnejsie bude doviest z vonku cele auto :lol: :lol: