Stránka 2 z 5
Napsal: stř pro 14, 2005 20:39
od ppp
peter NR -> diky za info, myslim ze nejake euro je na skatulke napisane.
Potreboval by som k nemu schemu zapojenia, lebo do esperka pojde ine dialkove a toto by som mozno naimplantoval do skodivky, lenze je mozne, ze pri rozoberani to popletiem a potom uz nebudem schopny prist na to ktory dor je co.
Napsal: stř pro 14, 2005 22:54
od peter NR
Noxx píše:co poviete na
toto ? je to dobre ? chcel by som alarm s DO...
Nechcem ti brať ilúzie, ale je to okopírovaný Portman a jeho nevýhoda spočíva v riešení DO - bolo s tým viac problémov, najviac tuším mikrospínače v DO...
Portman prešiel k inému riešeniu DO a je to v pohode...
http://www.autoomega.sk/index.php?sekci ... etail&obr=
Napsal: stř pro 14, 2005 23:33
od Návštěvník
Napsal: stř pro 14, 2005 23:34
od Noxx
ehm hups
admin mozes kludne spojit tieto dva prispevky
Napsal: čtv pro 15, 2005 11:35
od peter NR
No to je len DO k CZ, to som mal len raz... celkom v pohode...
Napsal: pát pro 16, 2005 10:10
od Noxx
peter NR píše:No to je len DO k CZ, to som mal len raz... celkom v pohode...
oka tak skusim to DO , klucikom sa mi uz nechce otvarat ehehe
Napsal: pát pro 16, 2005 10:48
od Richard
Tak jsem ho dostal přesně jak avízovali, značka TESOR mi nic neříká, má 2x dálku vodotěsnou, integrované otřesové čidlo a spoustu funkcí , aut. zamykání, zamykání po nastartování a odemknutí po vypnutí motoru, protiúnosové funkce, asi z toho zapojím asi jen hlídání dveří, haubny a zadních dveří, a připojím dálku k centrálu, sirénu v Nubi mám, takji tam taky dám a bude to stačit......
Za ty prachy (1090,-vč. dopravy), pokud to bude fungovat, neber to ?
Napsal: sob pro 17, 2005 17:01
od ppp
http://www.autoalarmy.sk/page.php?sek=p ... =52&id=142
Nie su niekde na nete k tomuto aj schemy zapojenia? Zaujimalo by ma ci to ma naozaj tolko funkcii, pretoze jablotron, ktory sa povazuje za kvalitu nema ani polovicu. Ja totiz nepotrebujem alarm, ale rad by som mal dialkove s ktorym mozem otvorit aj kufor, zapnut imobilizer a to dotiahnutie okien tiez nie je na zahodenie.
Pripadne nema s tymto vyrobkom niekto skusenosti?
Aj ake si citlive tlacitka na klucenke, ci sa nezmacknu tak lahko ako na tom co mam teraz, ze kym obidem auto tak si ho 3x odomknem aj zamknem ak mam klucenku vo vrecku na nohaviciach.
Napsal: sob pro 17, 2005 17:31
od ppp
Nasiel somk tomu len uzivatelsky manual a to je nic. Pripadne ak by niekto mal schemu aj k spominanemu DO:
http://www.autoalarmy.sk/page.php?sek=p ... =80&id=184
Tiez by som bol povdacny. To je asi jedina moznost ako si overit pred kupou ze je to to co chcem.
Napsal: sob pro 17, 2005 17:56
od Noxx
tak ja som si objednal to DO, ale peter NR napisal zeje to celkom ok no tak uvidim...
Napsal: ned pro 18, 2005 21:58
od peter NR
...toto som už montoval, takže schému by som mohol mať - pozriem sa, len maj trocha strpenia, mám toho teraz nad hlavu...
Napsal: pon pro 19, 2005 21:56
od peter NR
PPP - tak som našiel tú schémičku od toho EURA, dúfam, že je to ten typ čo máš aj ty...
Mám to len na papieri a skener nemám, takže ti to prepíšem:
z RJ vychádzajú dva konektory
1.
oranž- relé blok. motora- pin85
modrý- relé blok. motora- pin86
bledozelený- dverové spínače
žltý- kufor
2x šedý- smerovky
2.
červený- +12V
čierny- kostra
tmavomodrý, tmavozelený- motory CZ
hnedý, biely- signály otvor-zatvor
fialový- program. tlačidlo- voči kostre
zelený- LED- voči +12V
Ten druhý som zatiaľ nenašiel, dúfam, že pomôže aspoň toto...
Napsal: úte pro 20, 2005 20:04
od ppp
peter NR => dakujem, to som zvedavy na ten vystup na kufor. Zatial som to dialkove co mam "vylepsil" tak ze som pajkovackou rzletoval tlacidla do krytu, takze idu velmi tazko zmacknut, takze ich uz nezmacknem nechcene.
Inac k tomu radixu mi z phobosu zaslali komplet zapojenie a montazny manual, takze uz nemusis hladat. Vyzera to ze je to komplet, len som to zatial neprestudoval uplne.
Napsal: úte pro 20, 2005 20:11
od ppp
Ozaj a toto co znamena:
oranž- relé blok. motora- pin85
modrý- relé blok. motora- pin86
To ma byt asi pre "imoblilizer", len mi nie je jasne co za signal tam cakat.
Napsal: úte pro 20, 2005 22:51
od peter NR
ppp píše:Ozaj a toto co znamena:
oranž- relé blok. motora- pin85
modrý- relé blok. motora- pin86
To ma byt asi pre "imoblilizer", len mi nie je jasne co za signal tam cakat.
klasické autorelé má 4 alebo 5 kontaktov a sú označené takto:
85, 86 - cievka relé
30 - COM spoločný kontakt
87 - NC normal closed, 87a - NO normal open - spínajú a rozpínajú na 30
...tie 87 a 87a mám možno prehodené...
v podstate ide o to, že na výstup z centrálu zapojíš cievku relé a toto relé ti potom ovláda nejakú blokáciu motora (štartér, pod. čerpadlo,...)
a ešte - pri zapojení tvojho EURA sa využívajú kont. 30 a 87a