Stránka 2 z 2
Napsal: pon srp 22, 2005 23:52
od Akri
ta tam budete davat cokoliv pratele, tak by to melo vzdy byt na bazi asfaltu, neprelakovatelne barvou a skoro vsechny tyto pripravky se redi pouze a jedine tech.benzinem, napatlat , ocistit, odmastit a napatlat, chce to prubezne kontrolovat, popripade opakovat, na dutiny nepouzivat ty spreje co jsou v prodeji, je to na bazi vosku, ten akorat zalepi ty odtokovy dirky ve dverich a atd, po case to zhoustne... kdyz se to nekam nedostane, uz to tam nedotece, pouzivejte olej, bud trafovej, nebo konkor, ten vzlina a je schopen po aute lezt i nahoru, dostane se do vsech mist a kam nedostriknete, doleze sam, vyzkouseno, leta praxe, vypada to sice na aute desne, dvere mastne az do pulky jak to z nich tece a pak se to zase dostava az nahoru, ale to se da utrit a umyt, jde o ten vnitrek.
Hodne zdaru a korozi zmar
Co je mastne nerezne
Napsal: úte srp 23, 2005 15:42
od PavelD
Já jsem zatim bez koroze kastle, zadní ramena mám celý rezavý, ale to je silnej plech, ten bude rezavej bez vlivu na funkci dlouho. Na spodní hrany prahů si dávám zvlášť pozor při mytí - hezky se ohnout a pěkně umejt; to platí a v zimě dvojnásob, navíc je každý 2 měsíce při leštění kastle natáhnu voskem a vyleštim, pak se na nich vůbec nedrží voda.
Ale nevěřim že matiz vydrží bez koroze dlouho, vždyť síla plechu na tomhle autě je místy srandovní. Myslim si že právě kvůli strachu o rezavění (jezdim i v zimě) matize za rok prodám bez koroze jako 5-letého a budu rád že ho někdo koupí.
Napsal: stř srp 24, 2005 06:15
od zabijec
Jen pro představu o účincích stříkání dutin a nátěru spodku:
Dva sousedi si koupili v roce 1987 Š120, první který autu nedal žádný nástřik spodku a dutin měnil přední blatníky po 6 letech, prahy asi dva roky po té. Druhý soused auto prodal švárovi a předtím dával auto pravidelně na dutiny i spodek. Švára na tom autě menil přední blatníky a prahy letos. To myslím mluví za vše.
Napsal: stř srp 24, 2005 06:22
od Akri
jasna vec, o tom se nediskutuje
Napsal: pon srp 29, 2005 15:47
od PG
zabijec píše:Jen pro představu o účincích stříkání dutin a nátěru spodku:
Dva sousedi si koupili v roce 1987 Š120, první který autu nedal žádný nástřik spodku a dutin měnil přední blatníky po 6 letech, prahy asi dva roky po té. Druhý soused auto prodal švárovi a předtím dával auto pravidelně na dutiny i spodek. Švára na tom autě menil přední blatníky a prahy letos. To myslím mluví za vše.
Otázka je, jestli výměna blatníků nevyšla v případě Š120 levněji, než pravidelné ošetřování
Napsal: úte srp 30, 2005 06:32
od zabijec
Další otázkou je vzhled, bezpečnost a funkce celého auta. Nerad jezdím ve zrezlé plechovce, u které nevím na jakém hrbu mi upadne kolo nebo něco jiného. A pak ty vyměněné blatníky určitě nebudou mít stejnou barvu jako zbytek celého auta. Někomu to možná nevadí, mě jo.
Napsal: úte srp 30, 2005 23:55
od Docent
No, ono prý potom jde to auto celý nastříkat i s těmi novými blatníky, takže má jednu barvu
.
BTW nějak furt nechápu lidi, kteří si na Š120 nebo jednom z prvních Favoritů nechají udělat komplet plechařinu - peněz jak sraček a přitom mají pořád šrot se shnilým skeletem (a to ještě maj klidku, že jim to dělaj volíci jako můj brácha - kdyby měli platit za práci aspoň 100 Kč/hod, tak se nedoplatěj). Že by nostalgie, láska k prvnímu autu, říkaj si "choval jsem se k němu šetrně, když koupím za stejný peníze něco jinýho, tak nevím, který AKRI čuně
s tím jezdilo)?
Napsal: čtv zář 01, 2005 07:18
od zabijec
Nastříkat celý to jde, ale to už jsme zas u těch peněz.
Nic, nebudem to více řešit. Souhlasím s tebou že do Š120 a podobných se dnes nevyplatí investovat.
Re: Uhnilo to
Napsal: pát zář 02, 2005 08:32
od Návštěvník
Ido píše:Zdar, včera mi uhnil držák stínícího plechu mezi bokem nádrže a výfukovou trubkou. Je nutné ho vracet zpátky? Moc se mi do opravy nechce, na druhou stranu ale nemám chuť přidělávat práci hasičům...
Tak to jsem na tom uplně stejně,mě to uhnilo a upadlo u Baltu v Gdaňsku na výletě.Taky mi tam ukradli Blaupunkta a vylomili zámek u dveří....tak do Polska radši nejezděte....
Napsal: stř zář 07, 2005 19:28
od PavelD
Bomba, mě ten plech včera ulítnul taky. Tak šup na zvedák a vida
prostřední tyčka na výfuku (držej jí 2 silentbloky) - rozlámaná, zadní plech (přišroubovanej na trubce výfuku) - v pr...., jeden držák na zadním tlumiči - uhnilej. Výfuk mi teď drží jen jedna tyčka vzadu
Ten plech co byl na trubce u nádrže - kterej debil to vymyslel
- ho tam dávat nebudu. Nevim proč jako úchyty nepoužili normální kulatinku, ale trubičky. Výfuk na odpis po 4 letech celoročního provozu a 39500 km.
Napsal: stř zář 07, 2005 19:40
od Ondras
U mně to definitivně uhnilo po 103.000km a 6 letech. Koupil jsem střed Bosal a konec Ulter. Funfují dobře. Ve 111.000km jsem měnil vlnovec. Když bych teď dělal výfuk od katu na konec, asi bych šel do rezonátrou a průchozícho tlumiče (už je k sehnání krásný kraťoučký), ale nemusí to být pro každého
.
Napsal: stř zář 07, 2005 22:13
od shaman
Ta prostredni tycka mi uhnila taky, dal jsem tam novou a ok. Matizkovi je ted 7 roku a je celkem ok. Osetreno to bylo poprve minuly rok..
Poznatek k opravě
Napsal: pon čer 05, 2006 08:04
od Vazoun
Dobře jsem si pročetl každý příspěvek týkající se ochrany spodku a podobně,
mám toto léto v úmyslu nechat ošetřit po 4 letech co vlastním Matize II. - jak
dutiny tak spodek. Tak nevím po vašich příspěvcích a zkušenostech, zda to
bude mít cenu. Při výměně zadního dílu výfuku, jsem nenašel mimo pár menších flíčků rzi/ okamžitě ošetřeno /nic závažného.Tak jsem trochu asi
tak bezradný, mám to nechat vystříkat nebo se nato vybodnout a ještě rok
počkat.Kdo mi poradí?? " Vazoun" vás všechny na tomto foru zdraví a přeje
hezký den.
Napsal: pon čer 05, 2006 09:20
od eMKa Slovensko
no predchadzajuca majitelka mojho lanosa nechala osetrit auto este ako nove, vystriekane dutiny a komplet spodok a ked pisem komplet myslim komplet takze boli dolu aj vsetky plasty a nastriekane bolo vsetko
minuly rok na jesen som zasa zo spodu vsetko iba obnovil a bolo, tento rok chcem urobit dutiny a mam zasa na take 3 - 4 roky pokoj