Stránka 2 z 4

Napsal: čtv dub 06, 2006 21:49
od palikx
Jo my pouzivame takove stale tekute tesneni od loctite.ale ten nazev sem uz zase zapomel.nekde sem to tu uz psal

Napsal: úte led 09, 2007 21:00
od rastikk11
nemozem dat to debilne viko dole co mam robit?
hadice poodpajane srubky odsrubovane ale sedi jak privarene no som bol nasraty kde som urobil chybu?

Napsal: úte led 09, 2007 21:05
od rastikk11
nemozem dat to debilne viko dole co mam robit?
hadice poodpajane srubky odsrubovane ale sedi jak privarene no som bol nasraty kde som urobil chybu?

Napsal: stř led 10, 2007 10:01
od janodvt
sevas Sato, pocuj kde vo Vranove zhanas veci do Despiho?

Re: Tesnenie

Napsal: stř led 10, 2007 13:48
od kasma
Sato píše:Potreboval by som vymenit toto tesnenie. Olej sa mi dostava k svieckam.
Vymena vraj nie je problem a da sa to zvladnut aj bez navstevy servisu.
Hacik je vsak v tom ze neviem ake mam tesnenie v predajni pytat.

Vie niekto ako sa to tesnenie vlastne vola? :roll:

Obrázek
Na tvojej foto je to tesnenie veka motora, vsak? Tiez sa ho chystam menit. A kde je tesnenie pod hlavou?

Napsal: stř led 10, 2007 18:06
od rastikk11
kazdy pise aka je vymena tesnenia hracka tak to asi kazdy uz to tesnenie pred kupou auta mal menene pretoze ja som potil krv ked som zistil ze tie debilne podlozky su nalisovane ta tyckach a kazdu jednu som musel velmi pracne vypacit aj s tesnenim.nakoniec to viko odislo v pohode ale to tesnenie asi nebolo menene nikdy.
vymenil som sviecky a dnes precistil a rozobral rozdelovac a div sa svte kolisanie otacok prestalo bol tam zaoxidovany kontakt --kabel k indukcke-zapalovaci modul.pecistil 800 smirglom aj kontakty vnutri rozdelovaca lebo boli miene opalene a nakoniec nastavil predzapal no ide auticko ako hodinky. a ten start .....je citelne lepsi.
p.s.nevie niekto k comu ma byt pripojeny ten kablik cerveny?len tak tam vysi ale auto ide ok.tak neviem. Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: stř led 10, 2007 22:28
od palikx
ahoj no to je pravda ze to jde blbe delat.jinak ten kabel neni pripojen k nicemu.ale kdyz k nemu privedes +12v tak se rozbehne palivova pumpa.teda mela by

Napsal: pát led 12, 2007 12:33
od Sato
janodvt píše:sevas Sato, pocuj kde vo Vranove zhanas veci do Despiho?
No vzdy tam kde to je najlacnejsie :D
V Honde na Budovatelskej,Peugeot(pri zeleznicnom priecesti),Autokomplet na Hronskeho ul. a sem tam aj v KE (Delta auto pri DPMK)obchode ktory rozobera burane Daewoo a predavaju ich na suciastky...

Napsal: pát led 12, 2007 20:56
od Slavek
Pavle kolik stoji u vas komplekt diagnostika?????

Napsal: sob led 13, 2007 10:30
od palikx
nevim jak myslis komplet diagnostika ale pripojeni na scaner uctujem kolem 300.nekdy i jen za par korun na kafe.ale zalezi na nalade sefa.

Napsal: pon led 15, 2007 08:10
od Slavek
no tak u nas v chevroletu jsou to svine za vyruseni chyby v jednotce Airbagu chtej 450 kč a kdyz sem se zeptal projet vsechny cidla v motoru tak mi rekli 1500kč zacalo mi totiz na studeno cukat, kdyz se zahreje na provozni teplotu zase ok, podezrivam nejaky teplotni cidlo ze je kaput

Napsal: stř led 17, 2007 12:53
od kasma
Tesnenie veka už mám vymeneé aj ja, no menil mi to známy v servise.
Radsej som to neriskoval, ked ste tu pisali, ze to moze pretekat.
Pouziva sa tam nejake tekute gumove tesnenie (nieco ako pasta), ale nanasa sa to len ku oblukom a vyvysenym miestam na veku, aby to tam dolahlo

Napsal: čtv led 18, 2007 20:40
od palikx
pro Slavka no nevim mozne to je ale spis bych hledal chybu nekde na svicce nebo pripadne v tesneni pod hlavou.ale to je jen teorie.zadne cidlo nebude zpusobovat ze to cuka.mozna snimac polohy klapky nebo neco takoveho.

volný kabel

Napsal: pát led 19, 2007 11:17
od Serpico
.....to pallikx studoval jsem teď příručku pro motory a vstřikování a ten konektor o kterým se zmiňuješ - volný konektor montují GM pro kontrolu přívodu el. proudu do čerpadla ( při zapojení voltm. rychlá kontrola z motorového prostoru ) ještě jsem se dočetl že v případě výpadku motoru při zapnutém klíčku zapalování se vypíná benzínové čerpadlo, po dvou minutách a navíc tam má být čidlo - spojení, které při nehodě, nárazu přeruší přívod proudu do čerpadla - a to by souhlasilo s tím co tvrdíš - přivedu proud a roztočím čerpadlo - nicméně nedělám chytrýho - naopak k tobě jezdím na rady - ale školení by měl Vám umožňovat Váš "pantáta", ale stějně jste oba petrm i ty, vysoko nad úrovní servismanů od Srby viz. octan konektor ( a to docilujete samo-studiem? ) a hlavně ceny oprav...

měte se fajn

Napsal: pát led 19, 2007 19:28
od palikx
no na skoleni jsme nikdy nebyli.neco najdes nahodou neco prectes na foru a neco najdes v servisnim manualu.no a na neco neprijdes nikdy. :D a ten konektor je urcite na pumpu.to je vyzkouseny.jen ne na kazdym aute to funguje.