Stránka 2 z 2
Napsal: pon srp 08, 2005 23:58
od Olda
DREAM píše:a co kdyz jezdim na plyn a pocituju to taky..je to nejvetsi vecicka co me trapi..ale docela dost
Nejsi sám
Když vyměníš vše tak se to trochu zlepší
volnobezny ventil
Napsal: úte srp 09, 2005 07:17
od voyo
skuste vycistit volnobezny ventil
Napsal: úte srp 09, 2005 08:18
od PeterMI_SK
volnobezny ventil je komplet vycisteny aj celou skrtiacou klapkou.....este skusim pozriet snimac polohy skrtiacej klapky, moze mat vybehane odporove drahy v zaciatocnej polohe a to moze robit problem.....
---- benzin vymenit nepomoze nakolko je to chyba niekde v motore, skusal som uz benziny od SHELL, OMW, JET, SLOVNAFT aj z Ukrainy a stale to iste......neviem kedy ale dam motor dekarbonizovat a vycistit palivovy system viac:
http://bgcare.cz/bgcare_dekarbonizace.htm a potom uvidim....skusenosti mojich znamych su viac ako dobre
Napsal: úte srp 09, 2005 08:19
od PeterMI_SK
este otazocka......kde sa nachadza na 1.5 16V EGR vbentil?????
Napsal: úte srp 09, 2005 10:43
od S.v.o.b.i.k
Tu spotřebu dělá hodně to že je to 1,5 a má 66kw,ale hlavně má 16V...
Napsal: úte srp 09, 2005 10:50
od PeterMI_SK
trocha som s tej spotreby zarazeny.....lebo moja MAZDA 626 2.0i, ktora vazi 2.000 kg ma spotrebu v meste nizsiu a mimo mesta jazdi na 7-7.5 litra........
Napsal: úte srp 09, 2005 10:52
od PeterMI_SK
ale este sa vratim k teme ak mozte nejak vysvetlit kde je ten EGR ventil nech sa na neho pozriem......inac ak je nefunkcny, resp. nezatvara moze to robit spotrebu oleja....to len pre info...