Stránka 2 z 3
Napsal: pon zář 12, 2005 21:04
od Akri
LIFELIKE píše:Docent píše:Anonymous píše:vysvetli prosím nevedomej žene, čo to znamená "dojezdovka" ... prosím
Rezervní pneumatika určená pro dojezd omezenou rychlostí na místo opravy v případě defektu... Má menší rozměry, jinou konstrukci a nižší hmotnost než normální rezerva, takže v autě zabere méně místa. Pochopila i nevědomá žena
?
Pochopila
Dakujem za vysvetlenie
nestretla som sa s tým ešte, ale je ten rozdiel tak markantný, že by malo zmysel do toho investovať????
no ono neni treba investovat, stoji totiz min nez normalni kolo
ja jsem poridil michelinku asi vubec nejetou, nebo neni poznat ze ji nekdo pouzil a stala tusim 500kc a za to plechac a obutim normalni neporidim, takze i ta mi usetrila misto investice
Napsal: pon zář 12, 2005 21:09
od Akri
Krtek píše:Gratuluju Hrošíku. Jenom k těm dojezdopvkám... bychy na ropzteče šroubů. Nevim jak Kalosy ale muj Soptík á nějakejch 114,xx či co to je za paskvil a nejběžnější dojezdovky od VW, japonců, francouzů a italů se mně netýkaj
Takže furt vozim celou rezervu ale alespoň mam kam dát flašky s náplněma a nějakou tu výbavu.
no ja uz jsem to psal nekolikrat, i kalos by mel mit stejne roztece sroubu 4x100 a stredova dira 56,5 jako na lanosu a tak se hodi ta z golfa jako mam ja
Golf ma tusim asi o pul milimetru vetsi tu stredovou diru, ale na tom uz nesejde u te dojezdovky
Napsal: pon zář 19, 2005 15:38
od hroch
Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab.
Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
Napsal: pon zář 19, 2005 19:06
od Akri
19 tis je super cena!!
Napsal: pon zář 19, 2005 20:24
od mipo
hroch píše:Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab.
Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
Možem to mať za 20 000, čož je tiež celkom dobrá cena. Problém je však s tým schválením a hlavne zárukou, o ktorú by som nerád prišiel. ešte uvidíme, ako sa ceny vyvinú:-)
Napsal: úte zář 20, 2005 11:33
od LIFELIKE
hroch píše:Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab.
Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
To je všetko fajn, ale vraj jastrabi stávajú aj pri čerpačkách a radi kontrolujú autíčka, ktoré tankujú LPG, či sú kóšer
Mne by sa to tiež páčilo jazdiť za 1/2, ale riziko je zatial dosť drahé, ked vezmem do úvahy aj stratu záruky.
Napsal: úte zář 20, 2005 19:33
od Olda
LIFELIKE píše:hroch píše:Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab.
Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
To je všetko fajn, ale vraj jastrabi stávajú aj pri čerpačkách a radi kontrolujú autíčka, ktoré tankujú LPG, či sú kóšer
Mne by sa to tiež páčilo jazdiť za 1/2, ale riziko je zatial dosť drahé, ked vezmem do úvahy aj stratu záruky.
Neboj, než ti skončí záruka tak to schválení mipo vydupe pro všetky kalosy
Napsal: úte zář 20, 2005 20:23
od Krtek
Cože ? Mam 3. auto na plyn, jezdim na něj už 6 let a ještě ani jednou jsem nepoznal při kontrole zvýšenej zájem o cokoliv ohledně LPG. Zato Českýho lva a trikoloru jsem musel z SPZky odstranit ! Ku..y jedny, nevědí co je národní hrdost.
Napsal: úte zář 20, 2005 20:29
od LIFELIKE
Len pred pár dňami som čítala fajn článok
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2380137 o tom, ako sme na SK 100 rokov za opicami vo využívaní pohonu na LPG. V Česku je na LPG každé desiate auto a v Taliansku alebo Beneluxe celá tretina aut.
Vraj ani sa zatial o nejakej ústretovosti neuvažuje (naši zákonodarcovia majú zjavne iné problémy). A jeden z pádnych dôvodov, prečo sa vraj bránia širokým prestavbám na LPG je daňová politika okolo benzínu. Z plynu by tolko peniažtekov neprúdilo do štátnej kasy ako z benzínu.
Ten článok je dobrý, odporúčam prečítať.
Napsal: úte zář 20, 2005 20:41
od mipo
Krtek píše:Cože ? Mam 3. auto na plyn, jezdim na něj už 6 let a ještě ani jednou jsem nepoznal při kontrole zvýšenej zájem o cokoliv ohledně LPG. Zato Českýho lva a trikoloru jsem musel z SPZky odstranit ! Ku..y jedny, nevědí co je národní hrdost.
Nevieš, náhodou či je v Čechách Kalos schválený na LPG?
Lebo ak hej, tak sa asi naserem a prihlásim ho v Čechách a bude po ich daňovej politike!
Napsal: úte zář 20, 2005 23:09
od Akri
No ja ho ani u nas nenasel, ale ani tam neni Krtkovo lacetti, takze to neni smerodatny
Napsal: stř zář 21, 2005 06:15
od aaa
V lete som bol v Bulharsku a tam mali taxikári kalosy prestavané na LPG.
Prestavba tam vyjde na 250 Eúr, cca 10.000.-Sk. Len neviem, ako by sa to potom dalo u nás zlegalizovať a tiež dostať cez hranice.
Napsal: stř zář 21, 2005 06:37
od Akri
Tady nejde o to ze by to neslo
navic v Bulharsku jde vsechno zatim taky
Ale aby to bylo schvalene, nepadla zaruka a nebyly problemy pak s technickou kontrolou tad...
Napsal: stř zář 21, 2005 18:49
od Olda
Hele ja mam dovoz holand a všude po mě chtějí jakýsi "techničák od plynu" nějaký průvodní papír od lpg bo co, a ukecal jsem to a udělali mi technickou, emise, přihlášení, i revizi lpg-ale jinak bez toho nemůžu žít!
Když se chce všechno de
Napsal: stř zář 21, 2005 19:20
od Krtek
Nevim jak kalos. Pokud vim ale na většinu aut bylo něco změněnýhotakže skoro každý dnešní auto podléhá nějaký tý hromadný homologaci. Mně to nechal předělat autosalon a při přihlášení jsem ukázal jenom nějakej ten montážní list, zapsali to do novýho TP, dal jsem kolek snad za 100 Kč a bylo hotovson. Žádnej výzkumák ani jiný perepetie.