Stránka 2 z 3

Napsal: pon zář 12, 2005 21:04
od Akri
LIFELIKE píše:
Docent píše:
Anonymous píše:vysvetli prosím nevedomej žene, čo to znamená "dojezdovka" ... prosím :)
Rezervní pneumatika určená pro dojezd omezenou rychlostí na místo opravy v případě defektu... Má menší rozměry, jinou konstrukci a nižší hmotnost než normální rezerva, takže v autě zabere méně místa. Pochopila i nevědomá žena :twisted: ?
Pochopila ;) Dakujem za vysvetlenie
nestretla som sa s tým ešte, ale je ten rozdiel tak markantný, že by malo zmysel do toho investovať???? :)
no ono neni treba investovat, stoji totiz min nez normalni kolo :D ja jsem poridil michelinku asi vubec nejetou, nebo neni poznat ze ji nekdo pouzil a stala tusim 500kc a za to plechac a obutim normalni neporidim, takze i ta mi usetrila misto investice ;)

Napsal: pon zář 12, 2005 21:09
od Akri
Krtek píše:Gratuluju Hrošíku. Jenom k těm dojezdopvkám... bychy na ropzteče šroubů. Nevim jak Kalosy ale muj Soptík á nějakejch 114,xx či co to je za paskvil a nejběžnější dojezdovky od VW, japonců, francouzů a italů se mně netýkaj :evil: Takže furt vozim celou rezervu ale alespoň mam kam dát flašky s náplněma a nějakou tu výbavu.
no ja uz jsem to psal nekolikrat, i kalos by mel mit stejne roztece sroubu 4x100 a stredova dira 56,5 jako na lanosu a tak se hodi ta z golfa jako mam ja ;) Golf ma tusim asi o pul milimetru vetsi tu stredovou diru, ale na tom uz nesejde u te dojezdovky :D

Napsal: pon zář 19, 2005 15:38
od hroch
Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab. :lol: Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.

Napsal: pon zář 19, 2005 19:06
od Akri
:shock: 19 tis je super cena!! -i

Napsal: pon zář 19, 2005 20:24
od mipo
hroch píše:Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab. :lol: Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
Možem to mať za 20 000, čož je tiež celkom dobrá cena. Problém je však s tým schválením a hlavne zárukou, o ktorú by som nerád prišiel. ešte uvidíme, ako sa ceny vyvinú:-)

Napsal: úte zář 20, 2005 11:33
od LIFELIKE
hroch píše:Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab. :lol: Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
To je všetko fajn, ale vraj jastrabi stávajú aj pri čerpačkách a radi kontrolujú autíčka, ktoré tankujú LPG, či sú kóšer :)
Mne by sa to tiež páčilo jazdiť za 1/2, ale riziko je zatial dosť drahé, ked vezmem do úvahy aj stratu záruky.

Napsal: úte zář 20, 2005 19:33
od Olda
LIFELIKE píše:
hroch píše:Pre mipa: Vyšlo to na 19 tis aj s novými sviečkami. Schválené to nie je, ale pssst lebo je jastrab. :lol: Ak by som to chcel schváliť tak postup je takýto: povolenie dopravného inšpektorátu, namontovanie, zmeranie v nejakom dopravnom ústave v Žiline, to stojí 12 000 Sk a robia tam iba niektoré druhy áut. Inak by si musel do Budapešti. No a potom už "len" zapísanie do technického. Všetko dohromady stojí cca 15 tis.
To je všetko fajn, ale vraj jastrabi stávajú aj pri čerpačkách a radi kontrolujú autíčka, ktoré tankujú LPG, či sú kóšer :)
Mne by sa to tiež páčilo jazdiť za 1/2, ale riziko je zatial dosť drahé, ked vezmem do úvahy aj stratu záruky.
Neboj, než ti skončí záruka tak to schválení mipo vydupe pro všetky kalosy :lol: :lol:

Napsal: úte zář 20, 2005 20:23
od Krtek
Cože ? Mam 3. auto na plyn, jezdim na něj už 6 let a ještě ani jednou jsem nepoznal při kontrole zvýšenej zájem o cokoliv ohledně LPG. Zato Českýho lva a trikoloru jsem musel z SPZky odstranit ! Ku..y jedny, nevědí co je národní hrdost.

Napsal: úte zář 20, 2005 20:29
od LIFELIKE
Len pred pár dňami som čítala fajn článok http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2380137 o tom, ako sme na SK 100 rokov za opicami vo využívaní pohonu na LPG. V Česku je na LPG každé desiate auto a v Taliansku alebo Beneluxe celá tretina aut.
Vraj ani sa zatial o nejakej ústretovosti neuvažuje (naši zákonodarcovia majú zjavne iné problémy). A jeden z pádnych dôvodov, prečo sa vraj bránia širokým prestavbám na LPG je daňová politika okolo benzínu. Z plynu by tolko peniažtekov neprúdilo do štátnej kasy ako z benzínu.
Ten článok je dobrý, odporúčam prečítať.

Napsal: úte zář 20, 2005 20:41
od mipo
Krtek píše:Cože ? Mam 3. auto na plyn, jezdim na něj už 6 let a ještě ani jednou jsem nepoznal při kontrole zvýšenej zájem o cokoliv ohledně LPG. Zato Českýho lva a trikoloru jsem musel z SPZky odstranit ! Ku..y jedny, nevědí co je národní hrdost.
Nevieš, náhodou či je v Čechách Kalos schválený na LPG?
Lebo ak hej, tak sa asi naserem a prihlásim ho v Čechách a bude po ich daňovej politike!

Napsal: úte zář 20, 2005 23:09
od Akri
No ja ho ani u nas nenasel, ale ani tam neni Krtkovo lacetti, takze to neni smerodatny :shock:

Napsal: stř zář 21, 2005 06:15
od aaa
V lete som bol v Bulharsku a tam mali taxikári kalosy prestavané na LPG.
Prestavba tam vyjde na 250 Eúr, cca 10.000.-Sk. Len neviem, ako by sa to potom dalo u nás zlegalizovať a tiež dostať cez hranice.

Napsal: stř zář 21, 2005 06:37
od Akri
Tady nejde o to ze by to neslo :lol: navic v Bulharsku jde vsechno zatim taky :lol: Ale aby to bylo schvalene, nepadla zaruka a nebyly problemy pak s technickou kontrolou tad... ;)

Napsal: stř zář 21, 2005 18:49
od Olda
Hele ja mam dovoz holand a všude po mě chtějí jakýsi "techničák od plynu" nějaký průvodní papír od lpg bo co, a ukecal jsem to a udělali mi technickou, emise, přihlášení, i revizi lpg-ale jinak bez toho nemůžu žít! :lol:
Když se chce všechno de ;)

Napsal: stř zář 21, 2005 19:20
od Krtek
Nevim jak kalos. Pokud vim ale na většinu aut bylo něco změněnýhotakže skoro každý dnešní auto podléhá nějaký tý hromadný homologaci. Mně to nechal předělat autosalon a při přihlášení jsem ukázal jenom nějakej ten montážní list, zapsali to do novýho TP, dal jsem kolek snad za 100 Kč a bylo hotovson. Žádnej výzkumák ani jiný perepetie.