Stránka 2 z 3

Napsal: čtv srp 04, 2005 22:57
od Franta P.
Hurá už to funguje. byl zatuhlej ten velkej hlavní válec.

Napsal: pát srp 05, 2005 09:36
od Radmont
moc sa netes, trocha snehu a soli a mas ho zatuhnuty znova.

Re:

Napsal: ned úno 24, 2013 20:05
od Drahos
Návštěvník píše: Nexia ma obecne chladene kotuce, bud 236 mm /20mm hrube, chladene (tie zmestis do 13") alebo 256 mm/ 22 - 24 mm hrube , chladene - tie do 13" kolies nedas.
Mám 1.5 55 kW r.v. 97. Nevim jestli tam mám ty větší, nebo menší. Nevíte, jaké se dávaly pro tento motor z výroby? Díky

Re: Re:

Napsal: úte úno 26, 2013 20:14
od Petr S.
Drahos píše:
Návštěvník píše: Nexia ma obecne chladene kotuce, bud 236 mm /20mm hrube, chladene (tie zmestis do 13") alebo 256 mm/ 22 - 24 mm hrube , chladene - tie do 13" kolies nedas.
Mám 1.5 55 kW r.v. 97. Nevim jestli tam mám ty větší, nebo menší. Nevíte, jaké se dávaly pro tento motor z výroby? Díky
Záleží na tom,pro jaký trh byla určena.

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: pon bře 04, 2013 21:41
od JRD McLAREN
tam budu tie mensie .. 236 .. do 13" kola

Re: Re:

Napsal: úte bře 05, 2013 16:48
od Drahos
Petr S. píše:
Drahos píše:
Návštěvník píše: Nexia ma obecne chladene kotuce, bud 236 mm /20mm hrube, chladene (tie zmestis do 13") alebo 256 mm/ 22 - 24 mm hrube , chladene - tie do 13" kolies nedas.
Mám 1.5 55 kW r.v. 97. Nevim jestli tam mám ty větší, nebo menší. Nevíte, jaké se dávaly pro tento motor z výroby? Díky
Záleží na tom,pro jaký trh byla určena.
Je to původem z Belgie, a mám tam skutečně ty menší 236 mm.

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: ned kvě 26, 2013 09:42
od Serpico
...jo nexie má 8V menší průměr a 16V větší, teď při jarní údržbě a výměně pneu jsem si ze zvědavosti změřil sílu kotoučů upozorňuji s vnitřním chlazením u 8V a udávaná síla, tlouštka v knize " Jak na to " 21 minimum / 22 mm je kravina soudruzi z polše se překlepli naměřil jsem 9,63 mm levý a pravý 9,64 mm digitální posuvkou to je v toleranci viz. setina milimetru.

Mějte se fajn

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: ned kvě 26, 2013 10:20
od JRD McLAREN
soudruzi sa nepreklepli..

ale boli verzie z "pevnym kotucom" a verzie z chladenym..

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: pon kvě 27, 2013 16:35
od Serpico
...jo jasně JRD McLaren, jsou dvě verze s plným kotoučem a s vnitřním chlazením plus rozdíly ve velikosti průměru 236 mm pro 13" a 256 mm pro 14" ale s vnitřním chlazením nemá tlouštku, sílu 21/22 mm ( to by bylo snad dříve na závodní speciál dnes se používají jiné materiály ) nýbrž jenom 9,6 mm plus mínus nějaká desetina měřeno na jetým kotouči s vnitřním chlazením a v tom je právě ten překlep, jinak pro plný kotouč udávají sílu, tlouštku 9,7 / 12,7 mm a to by mohlo být pro obě verze, používají se stejné brzd. čelisti pro oba typy aneb nevěř všemu i když to je třeba napsané, jinak mám Tě rád a zdaleka jsem neodmakal to co ty, jenom jsem se vlastně prošel po dílně

Mějte se fajn

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: pon kvě 27, 2013 17:44
od JRD McLAREN
prosim ta, ty jak ten kotuc meras ..??
novy kotuc ma 22mm -chladeny

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: pon kvě 27, 2013 18:02
od Serpico
...měřil jsem jmenovitou tloušťku dvojitého brzdového kotouče ( vnitřní chlazení ), nevím jak to jinak napsat.

Mějte se fajn

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: pon kvě 27, 2013 18:10
od JRD McLAREN
aha...asi chapem jak...
ale mera sa to plocha-plocha ..
ne plocha-dira...

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: pon kvě 27, 2013 18:32
od Serpico
...jasně vzdálenost obou krajních ploch kotoučů, nikoli mezery mezi nimi, takový blb snad nejsem, jinak chápu držíš se toho co píší v knize " Jak na to ", já jsem to jenom ze zvědavosti změřil

Mějte se fajn

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: pon kvě 27, 2013 21:46
od JRD McLAREN
ty mas chladeny kotuc.. co ma hrubku 9.5mm .. ??? :shock:

Re: predne kotucove brzdy

Napsal: úte kvě 28, 2013 10:00
od Serpico
...jo jasně, mám chlazené kotouče s tloušťkou, sílou tedy teď přesně 9,6 mm, ostatně pro plné kotouče udávají tloušťku 9,7 - 12,7 mm a já dodávám myslíš, že jsou rozdílné čelisti, brzdiče pro plné a chlazené já si myslím, že né i když jsou tuším asi tři typy v konstrukci mám ATE od výrobce. Jinak JRD McLaren Tebe si vážím už jsi toho tady předvedl dost a dost a jak Tě znám určitě si to přeměříš na svým.

Mějte se fajn