Stránka 2 z 2

Napsal: ned črc 31, 2005 21:27
od kaso
fireman píše:a co potom toto :lol: :lol: :lol:
Obrázek
Jawa-tuning :lol: :lol:

Napsal: pon srp 01, 2005 08:55
od PavelZ
Akri píše:Hele ja nevim, ale zakladni verze bez vybavy :lol: je 229 tisic kc, za to mam luxusniho Sparka i s prodavacem ze salonu :lol: :lol:
Ja si myslim, ze to neni pro normalniho ridice, ze to je pro bohate rodinky, ktere to koupit detem, aby mohly jezdit "autem" uz od 15. No a v Rakousku se to prej uziva tak, ze ridicak na auto a na moped jsou prej uplne oddelene veci a kdyz treba kvuli chlastu prijdes o ridicak na auto, tak ten a na moped Ti zustane a muzes jezdit aspon timhle (a s tim se vaze, ze tam jsou prej firmy, ktery Ti odblokuji ridici jednotku motoru a pak uz to nejede tech puvodnich 45 km/h, ale neco kolem 80).

Napsal: pon srp 01, 2005 10:01
od Návštěvník
Myslím, že je to zoufalý pokus o záchranu značky. Proč vymýšlejí auto, když v motorkách jim ujel vlak... Je fakt, že každá blbost si najde kupce, ale tohle je špatná motorka na 4 kolech. A když se k tomu přičte obchodní úspěch SMaRTu, vyjde to, co značí velká písmena....obchodně i podle cestovní bezpečnosti. J bych do toho nesedl i když vím, že to po Evropě jezdí.

Napsal: pon srp 01, 2005 20:47
od Akri
PavelZ píše:
Akri píše:Hele ja nevim, ale zakladni verze bez vybavy :lol: je 229 tisic kc, za to mam luxusniho Sparka i s prodavacem ze salonu :lol: :lol:
Ja si myslim, ze to neni pro normalniho ridice, ze to je pro bohate rodinky, ktere to koupit detem, aby mohly jezdit "autem" uz od 15. No a v Rakousku se to prej uziva tak, ze ridicak na auto a na moped jsou prej uplne oddelene veci a kdyz treba kvuli chlastu prijdes o ridicak na auto, tak ten a na moped Ti zustane a muzes jezdit aspon timhle (a s tim se vaze, ze tam jsou prej firmy, ktery Ti odblokuji ridici jednotku motoru a pak uz to nejede tech puvodnich 45 km/h, ale neco kolem 80).
No me to ale prijde jako hodne ujety, uznej sam, ze tohle se proste prodavat ale spon u nas urcite moc nebude :roll:

Napsal: pon srp 01, 2005 20:55
od Jeannn
vo francuzku je takych aut velmi vela, vekovy priemer vodicov je nad 70 nepotrebuju na to papiere preto sa to predava. Po sedemdesiatke je zlozite ziskat vodicak, pre nich je jednoduchsie kupit takeho sunta maleho. Inak urcite to nejde iba 45, tu to invalidi chipuju a ide to 90km/h

Napsal: pon srp 01, 2005 23:20
od Akri
No tak takhle jsou silnice plny silencu a jeste tu zacnou teda jezdit patnactilety smradi v kamikaze posunovadlech, no to asi prestanu jezdit ja a to zitra chci jet navic na kole do prace :lol:

Napsal: úte srp 02, 2005 09:02
od PavelZ
Akri píše:No tak takhle jsou silnice plny silencu a jeste tu zacnou teda jezdit patnactilety smradi v kamikaze posunovadlech, no to asi prestanu jezdit ja a to zitra chci jet navic na kole do prace :lol:
Z toho mam nejvetsi strach - dite (v tom veku je to jeste dost presny popis) bez zkusenosti jede po normalni silnici v "aute", ktere ma maximalku 45 km/h. Uz vidim tu kolonu za nim. Ridice, jak vsichni trpelive cekaji na zcela bezpecne misto k predjeti.

Myslim si, ze neprimerena rychlost je velmi nebezpecna. A neprimerena neni jen moc vysoka, ale i moc nizka.

Napsal: úte srp 02, 2005 09:29
od Vojta
Takové vozítko by mělo sloužit jen jako exponát na výstavy a ne do nornálního provozu. Už tak je na cestách všemožných šílenců (cyklisty počínaje, přes koloběžkaře, bruslaře a lyžaře k šílencům na různých samohybech). Na podívání celkem pěkné,ale do provozu na silnici NE! -P

Napsal: úte srp 02, 2005 10:14
od Docent
PavelZ píše: (a s tim se vaze, ze tam jsou prej firmy, ktery Ti odblokuji ridici jednotku motoru a pak uz to nejede tech puvodnich 45 km/h, ale neco kolem 80).
Ta ridici jednotka motoru bude asi blbost, ne? Kdyby to omezovalo otacky, aby se na pětku jelo max. 45 km/hod., tak by asi motor neměl radost? Je k tomu ještě mechanické blokováníí převodovky, aby se dala použít 1, 2 + zpátečka.

Napsal: úte srp 02, 2005 12:20
od PavelZ
Docent píše:
PavelZ píše: (a s tim se vaze, ze tam jsou prej firmy, ktery Ti odblokuji ridici jednotku motoru a pak uz to nejede tech puvodnich 45 km/h, ale neco kolem 80).
Ta ridici jednotka motoru bude asi blbost, ne? Kdyby to omezovalo otacky, aby se na pětku jelo max. 45 km/hod., tak by asi motor neměl radost? Je k tomu ještě mechanické blokováníí převodovky, aby se dala použít 1, 2 + zpátečka.
Jako prevodovka je tam variator, motor je tam 505 ccm diesel a ridici jednotka omezuje jeho vykon na 4kw a zaroven omezuje max rychlost na 45 km/h, to je proto, aby to mohlo byt homologovano jako moped.

Napsal: stř srp 03, 2005 06:13
od Akri
PavelZ píše:
Akri píše:No tak takhle jsou silnice plny silencu a jeste tu zacnou teda jezdit patnactilety smradi v kamikaze posunovadlech, no to asi prestanu jezdit ja a to zitra chci jet navic na kole do prace :lol:
Z toho mam nejvetsi strach - dite (v tom veku je to jeste dost presny popis) bez zkusenosti jede po normalni silnici v "aute", ktere ma maximalku 45 km/h. Uz vidim tu kolonu za nim. Ridice, jak vsichni trpelive cekaji na zcela bezpecne misto k predjeti.

Myslim si, ze neprimerena rychlost je velmi nebezpecna. A neprimerena neni jen moc vysoka, ale i moc nizka.
Jako bych to psal ja sam -i

Napsal: stř srp 03, 2005 08:45
od PavelZ
Takovy nazor nemame jen my, slysel sem, kdyz se velice podobne vyjadroval i nekdo z celorepublikovyho vedeni dopravni policie, kdy primo rekl, ze ma obavy, ze pokud pojede takovehle auto po normalni silnici, udela se tak dlouha kolona, ze i slusny ridic jezdici vetsinou podle predpisu (no priznejme si, nekdy je porusi asi kazdy z nas) predjede nekde, kde to nebude zrovna nejrozumejsi :(.

Napsal: stř srp 03, 2005 09:24
od Docent
PavelZ píše:Jako prevodovka je tam variator, motor je tam 505 ccm diesel a ridici jednotka omezuje jeho vykon na 4kw a zaroven omezuje max rychlost na 45 km/h, to je proto, aby to mohlo byt homologovano jako moped.
Mno, mám dojem, že můj příspěvek nebyl konkrétně k Jawě, ale k tomu, co jezdí v Rakousku :twisted: . BTW definovat takovýhle vozidlo jako "moped" mohlo napadnout jenom trotla :? .

Napsal: stř srp 03, 2005 09:28
od PavelZ
Docent píše:
PavelZ píše:Jako prevodovka je tam variator, motor je tam 505 ccm diesel a ridici jednotka omezuje jeho vykon na 4kw a zaroven omezuje max rychlost na 45 km/h, to je proto, aby to mohlo byt homologovano jako moped.
Mno, mám dojem, že můj příspěvek nebyl konkrétně k Jawě, ale k tomu, co jezdí v Rakousku :twisted: . BTW definovat takovýhle vozidlo jako "moped" mohlo napadnout jenom trotla :? .
V Rakousku to je, aspon podle toho, co sem cetl, taky homologovany jako moped, takze parametry 4kW a 45km/h, to musi mit taky. Jen nevim, jakou tam maji prevodovku. Kazdopadne ale tahle Jawa je jen nejakej OEM vyrobce, kterej to prodava ostatnim vyrobcum a ty na to "jen lepi svoje znaky".

A taky nechapu, proc delaji auto s parametry mopedu? Prece jen mopeda (nebo motorku) predjedes vcelku v pohode, kdyz jede takhle pomalu, ale auto? :?

Napsal: stř srp 03, 2005 14:01
od Docent
PavelZ píše:A taky nechapu, proc delaji auto s parametry mopedu? Prece jen mopeda (nebo motorku) predjedes vcelku v pohode, kdyz jede takhle pomalu, ale auto? :?
Do auta přece jenom ne prší a na puberťačky to třeba dělá větší dojem než prskolet ;) . BTW i na pitomej 3 kolovej Velorex musel bejt řidičák aspoň na motorku (na čtyřkolovej na auto), a na tohle stačí na mopeda :( .