Stránka 2 z 2
Napsal: úte čer 26, 2007 13:29
od Rado77
Aha, a ja som si myslel, ze bubon zrejme vydrzi ovela viac...
Bubny budu zrejme o cosi drahsie, ako celuste...
Napsal: úte čer 26, 2007 16:22
od Slam
jakub píše:ale zase ne vzdycky se muzete spolehnout jen na zarazenou rychlost
Vysvetli prosim, to jako ze Ti rychlost sama od sebe vyskoci, nebo co mas na mysli?
Rucni brzda je podle me jen nouzovka pro zvlastni situace, tak ji taky odjakziva pouzivam a nemel jsme s tim zatim zadny problem... Ostatne zrejme i pro tento duvod je treba na Leganze (nevim jak na jinych modelech) jeji konstrukce pomerne chatrna, rozhodne nic na neustale pouzivani...
Napsal: úte čer 26, 2007 16:23
od Honza Beneš
Mno téma jak stvořené pro mně (díky
). Minulý týden za velké bouřky teklo po silnici asi 20 cm vody. Od té doby, když zatáhnu ručku, tak po odbrždění nemůžu couvnout, ale vpřed můžu (ještě že tak). Protože stávám na rovině, přestal jsem ji používat. Ona teda moc nebrzdí. 200 tkm... No sundávat bubny nebudu, nemám garáž ani vlohy, ale hle mám další položku, na kterou musím vydělat. Bleee
Napsal: úte čer 26, 2007 17:22
od Rado
Po 200tkm tam uz asi ani nic nebudes mat
tak mozno preto to nebrzdi.
Ja mam nabehane 74tkm a asi pred 2 mesiacmi som pozeral bubny a najtensie oblozenie malo este 2,5 mm. A to kazdy den parkujem na kopci a zatahujem rucnu. Len najprv necham auto padnut na rychlost, bo po jazde ked su bubny este teple by mohli zvajcovatiet pod tiahou celeho auta
A takto to uz robim 5 rokov a zatial brzdia vyborne.
Napsal: úte čer 26, 2007 18:12
od phalanx
Suhlas, ak tam mas 1 ci R tak sa ti skor budu presmykovat kolesa ako by sa ti pretocil motor.
Slam píše:
Vysvetli prosim, to jako ze Ti rychlost sama od sebe vyskoci, nebo co mas na mysli?
Rucni brzda je podle me jen nouzovka pro zvlastni situace, tak ji taky odjakziva pouzivam a nemel jsme s tim zatim zadny problem... Ostatne zrejme i pro tento duvod je treba na Leganze (nevim jak na jinych modelech) jeji konstrukce pomerne chatrna, rozhodne nic na neustale pouzivani...
Napsal: pát říj 26, 2007 08:54
od Rado77
Podla mna su tie zadne brzdy aj stastne, aj nestastne riesenie. Ked ma niekto nastavenu rucnu brzdu tak, ze mu zacne zaberat uz na prvom zube, t.j. stelovacie matice ma zatiahnute az na zaciatku, tak su celuste velmi blizko bubna. Tym padom pri beznom brzdeni zaberaju zadne brzdy o cosi lepsie, ale skor sa zoderu celuste aj bubon. Na druhu stranu, ak je rucka nastavena, ze zacne brzdit az na nejakom 3-tom ci 4-tom zube, celuste su daleko od bubna a pri normalnom brzdeni brzdia slabsie a mozno dokonca vobec. Asi by to chcelo poskusat, dvihnut 1 zadne kolo, nastavovat rucnu, rozkrutit koleso rukou a slapnut na brzdu, ci sa vobec zastavi, ked je rucka nastavena na 3-ti zub al. viac...
Napsal: pát říj 26, 2007 11:18
od Tomáš
Pokud ti to takhle reaguje na utažení lanka ruční brzdy , budeš mít asi zaseklý samostav , čelisti by měly být stejně daleko právě díky tomu samostavu .
Napsal: pát říj 26, 2007 12:17
od Rado77
Aha, takto som nad tym neuvazoval.....samostavy su OK, to som pozeral u seba pri vymene....