Stránka 2 z 2
Napsal: pon črc 04, 2005 10:29
od PavelZ
Tak se priznam, ze z toho taky nejsem moudrej. Nasel sem popis DGI a SGI od AG, tady je:
http://www.centralgaragecarcroft.co.uk/ag_gas.htm
Tady pisou, ze i DGI ridi vstrik pro kazdy valec, tak fakt nevim...
Ja mam podle vseho Tartarini:
http://www.centralgaragecarcroft.co.uk/tartarini.htm
Napsal: pon črc 04, 2005 18:58
od Akri
Chlapi, tak ted jsem z toho taky zmatenej? Mam to spatny? Nebo ne?
nemam tam nahodou tohle?
Tady se pise misto Koltec nazev Necam, ale ono to je spolecny a ted uz se to mozna jmenuje jen Necam
http://www.teleflexgfi.nl/gsi.htm
Aspon podle podoby toho zarizeni jsem usoudil
Napsal: pon črc 04, 2005 21:31
od Krtek
prostim tě vozejčkáři nešil. Jezdíš ? Jezdíš. Se..e se to ? Nese..e. Tak buď rád a plácej ušima. Lanose chceš do smrti tak nikomu nebudeš obhajovat co že to v tom je namontovaný
Napsal: pon črc 04, 2005 21:35
od Akri
ja to jen chtel vedet
Napsal: pon črc 11, 2005 09:40
od PavelZ
Akri píše:Chlapi, tak ted jsem z toho taky zmatenej? Mam to spatny? Nebo ne?
nemam tam nahodou tohle?
Tady se pise misto Koltec nazev Necam, ale ono to je spolecny a ted uz se to mozna jmenuje jen Necam
http://www.teleflexgfi.nl/gsi.htm
Aspon podle podoby toho zarizeni jsem usoudil
Bud v klidu
, podle toho co sem nasel, tak by sice melo mit DGI o malicko mensi vykon a vetsi spotrebu, nez SGI (a horsi splodiny, podle vseho SGI udelali hlavne proto, aby splnili Euro 4), ale zase by melo byt min nachylny na kvalinu plynu, coz je u nas hodne dulezity
. Jo to GSI se mi podle obrazku nezda...
Napsal: pon črc 11, 2005 21:06
od Akri
No ja pojedu koncem leta na kontrolu po roce, tak se poptam