Sekce Spark
Moderátor: Blue Lanos
- Reklama
- Kessler
- Příspěvky: 1676
- Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
- Bydliště: Brno-střed Československo
- Kontaktovat uživatele:
Aha...tak asi nezbývá než se s tim smířit...možná ti manažéři z GM mají nějaký dlouhodobý a tajemný plán ohledně jmen aut...Docent píše:Ee..."Ab sofort gibt es den Dacia Logan auch als Diesel. Angetrieben von einem 68 PS starken Renault-Selbstzünder kostet er 9650 Euro."
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Spis bych to videl na to, jak moc se v ktery zemi Daewoo prodavalo a jakou tam ma povest. U nas se Daewoo docela prodavalo a priznejme si, mezi lidmi, co s nim nemaji osobni zkusenost, ma podle vseho povest dost spatnou. Z tohohle pohledu docela chapu zmenu jmena u nas a i to, ze v Nemecku nebyla nutna.
- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
taky je možný že se někde prodávaj pravý Chevrolety který u nás nejsou. Pak si nedovolej prodávat v jednom saloně s jednim logem Sparka a vedle Corvetu
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
jo já byl minulej týden na výstavě v Lipsku a tam je normálně Matiz , Nubira i Lacetti ale jen jako 5 HB a jsou děsně zapálený do přestaveb na plyn dokonce i Subaru Impreza STI tam měli přestavěný na plyn že přý je benzín moc drahejmipo píše:S menami Matiz a Spark je to takto:Nové jméno si vyžádala souběžná výroba Daewoo Matiz v Rumunsku, kterou GM nemá pod svými křídly. Riziko záměny jmen modelů GM s konkurencí nechtěla světová jednička na trhu s automobily podstoupit.
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Od včera je o jednu šťastnú majiteľku Sparka navyše,je to manželkina známe,pôvodne poškuľovala po ,prepytujem,Fábii,ale manželka ju obrátila na našu vieru,s tým,že Matízek je najideálnejšie auto pre ženu do mesta a včera si bola pre fungláča v predajni
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Ja si precetl poctive cely thread od zacatku (tj. 3 roky zpet) a bylo to zajimave poctenicko. Jednak me zarazilo, ze pajap tu v jednom dni napsal sve 2 jedine prispevky a pak uz nikdy nic, ac hrde hlasil, ze uz ma doma 4. Daewroleta (a ze je kupuje rovnou po dvou ).
No a pak tu sla diskuse ohledne rebrandingu - vetsinou to jsou vsechno novinarske famy a kdo vi, jaka je skutecna pravda. Nekdo rika, ze k prejmenovani doslo kvuli tomu, ze GM nekoupilo prava na vlastni znacku DAEWOO, takze nechtelo propagovat znacku, kterou nevlastni. Tomu ale ponekud odporuje skutecnost, ze stejna auta pro Asii (a mozna i pro Afriku i Jizni Ameriku) se stale jmenuji Daewoo i dneska. Druha fama je pry ohledne nedobre povesti Daewa - tomu zase odporuje napr. Nemecko, kde auta mela znacku Daewoo jeste dlouho potom, co u nas uz to davno byly Chevrolety a i dnes se v Nemecku stale prodava Matiz a Nubira, pritom je podle me nemecky trh mnohem narocnejsi nez ten nas... A s tim Rumunskem to je taky blbost, nebot tyhle licence (v Rumunsku a Polsku) uz davno dobehly (v Rumunsku skoncili v lednu 2006), navic v Rumunsku nevyrabeli jen Matize, ale i Cielo (u nas Nexia), Nubiru a Tacumu, ale v Nemecku je Spark stale Matizem, Lacetti Nubirou (kombik a sedan) a Tacuma Rezzem.
A co se tyce te posmesne poznamky ohledne Corvetty, tak dnes uz je tu prvni vlastovka v podobe HHR, ktery se jako prvni americky model prodava v autosalonech s korejci. A je to proto, ze HHR je prvni americky Chevrolet urceny oficialne pro Evropu (ac tak podle me zrovna moc nevypada, i kdyz byl v Evrope navrzen - GM Europe Design ), zatimco Corvette, Tahoe, Impala apod. nejsou primarne urceny pro Evropy, nemaji tu tudiz oficialni prime zastoupeni a venuji se jim proto idividualne importeri 3. stran a ne primo Chevrolet (stejne jako v minulosti pred rebrandingem Daewa).
Taky moc nechapu tu kritiku pritomnosti Daewa v Avii, kde Daewoo provedlo predevsim mohutne investice (rekl bych ze nejvetsi, co do te tovarny od konce 2. svetove valky prisly), nakoupilo stroje, vybudovalo novou lakovnu, vyvinulo novou kabiny v anglickych designerskych studiich, prineslo fungl nove modely (napr. AD100). Nebyt Daewoo, tak v Avii vyrabi jeste dnes (pokud by mezitim Avie spis nezanikla) licencni Renault-Saviem z roku 1968. Indove (Ashok Leyland Motors) zatim neukazali nic, jen pokracuji v tom, co zaplatilo a vytvorilo Daewoo. Takze samozrejme i ty zminovane "kvalitni britske motory" Cummins a nemecke prevodovky zavedlo uz Daewoo, ktere plody svych investic nestihlo sklizet a dnes se na nich pase nekdo jiny a je za to poplacavam po ramenech...
BTW HHR se svou inspiraci z minulosti:
No a pak tu sla diskuse ohledne rebrandingu - vetsinou to jsou vsechno novinarske famy a kdo vi, jaka je skutecna pravda. Nekdo rika, ze k prejmenovani doslo kvuli tomu, ze GM nekoupilo prava na vlastni znacku DAEWOO, takze nechtelo propagovat znacku, kterou nevlastni. Tomu ale ponekud odporuje skutecnost, ze stejna auta pro Asii (a mozna i pro Afriku i Jizni Ameriku) se stale jmenuji Daewoo i dneska. Druha fama je pry ohledne nedobre povesti Daewa - tomu zase odporuje napr. Nemecko, kde auta mela znacku Daewoo jeste dlouho potom, co u nas uz to davno byly Chevrolety a i dnes se v Nemecku stale prodava Matiz a Nubira, pritom je podle me nemecky trh mnohem narocnejsi nez ten nas... A s tim Rumunskem to je taky blbost, nebot tyhle licence (v Rumunsku a Polsku) uz davno dobehly (v Rumunsku skoncili v lednu 2006), navic v Rumunsku nevyrabeli jen Matize, ale i Cielo (u nas Nexia), Nubiru a Tacumu, ale v Nemecku je Spark stale Matizem, Lacetti Nubirou (kombik a sedan) a Tacuma Rezzem.
A co se tyce te posmesne poznamky ohledne Corvetty, tak dnes uz je tu prvni vlastovka v podobe HHR, ktery se jako prvni americky model prodava v autosalonech s korejci. A je to proto, ze HHR je prvni americky Chevrolet urceny oficialne pro Evropu (ac tak podle me zrovna moc nevypada, i kdyz byl v Evrope navrzen - GM Europe Design ), zatimco Corvette, Tahoe, Impala apod. nejsou primarne urceny pro Evropy, nemaji tu tudiz oficialni prime zastoupeni a venuji se jim proto idividualne importeri 3. stran a ne primo Chevrolet (stejne jako v minulosti pred rebrandingem Daewa).
Taky moc nechapu tu kritiku pritomnosti Daewa v Avii, kde Daewoo provedlo predevsim mohutne investice (rekl bych ze nejvetsi, co do te tovarny od konce 2. svetove valky prisly), nakoupilo stroje, vybudovalo novou lakovnu, vyvinulo novou kabiny v anglickych designerskych studiich, prineslo fungl nove modely (napr. AD100). Nebyt Daewoo, tak v Avii vyrabi jeste dnes (pokud by mezitim Avie spis nezanikla) licencni Renault-Saviem z roku 1968. Indove (Ashok Leyland Motors) zatim neukazali nic, jen pokracuji v tom, co zaplatilo a vytvorilo Daewoo. Takze samozrejme i ty zminovane "kvalitni britske motory" Cummins a nemecke prevodovky zavedlo uz Daewoo, ktere plody svych investic nestihlo sklizet a dnes se na nich pase nekdo jiny a je za to poplacavam po ramenech...
BTW HHR se svou inspiraci z minulosti:
• EX: Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
• Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
• Renault Megane III Grandtour 1.6 (08/2015) • hnědá metalíza • 16V 81kW (K4MR8)
- alvin
- Příspěvky: 4359
- Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
- Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Tak už dnes som mal možnosť si ho aj vyskúšaťalvin píše:Od včera je o jednu šťastnú majiteľku Sparka navyše,je to manželkina známe,pôvodne poškuľovala po ,prepytujem,Fábii,ale manželka ju obrátila na našu vieru,s tým,že Matízek je najideálnejšie auto pre ženu do mesta a včera si bola pre fungláča v predajni
- Přílohy
-
- Matiz + Spark 1jpg.jpg (52.33 KiB) Zobrazeno 3980 x
Naposledy upravil(a) alvin dne sob srp 21, 2010 13:05, celkem upraveno 1 x.
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
- pajap
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon srp 01, 2005 22:50
- Bydliště: Štětkovice, Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sekce Spark
Nemam a nikdy jsem nemel 4 kusy najednou Maximalne 2 Ano, stydim se za pouhe 2 prispevky , ale co je dobre, chvalu nepotrebuje
Polepsim se, protoze Sparka ma i nadale dcera a ja jsem ted "presel" na o trochu vetsiho Cruze.
Polepsim se, protoze Sparka ma i nadale dcera a ja jsem ted "presel" na o trochu vetsiho Cruze.