Stránka 2 z 3
Napsal: čtv čer 23, 2005 07:05
od Jarda69
JRD McLAREN píše:
... PRE OSTATNYCH ....
to ste kde zobrali ze valce su mazane tlakovo ..??
..podla mna su mazane obmyvanim,
a to spliechajucim olejom v klukovej skrini..
A to jako Nessi nemá na pístu mazací ani stírací kroužek?
Som z toho volaký zmatený....
Napsal: čtv čer 23, 2005 08:43
od gadzo
Samozrejme, že stierací krúžok má, ak by nebol, alebo bol poškodený, tak by ti prenikal do spalovacieho priestoru olej. Viď. staré škodovice a žigule a... krásny ťažký modrý dym. O mazacom krúžku som nepočul nikdy - tie ostatné sú na udržanie tlaku vo valci.
Napsal: čtv čer 23, 2005 08:49
od gadzo
fireman píše:skor zasrate sitko na cerpadle ale po mojich nedavnych skusenostiach bych s tym nejazdil lebo budes zhanat novy motor ako ja
Sitko na čerpadle sa nemôže zasrať, iba ak by si pomiešal oleje a tie sa zrazily - vytvoria parádnu gebuzinu, ale to ti potom už zasere všetko. Ak na to prídeš hneď, mohlo by pomôcť prepláchnutie motora, ale skôr nie.
Napsal: čtv čer 23, 2005 08:56
od goror
no a pootom je s toho riadny sajrajt
Napsal: čtv čer 23, 2005 09:03
od JRD McLAREN
Pokial si dobre spominam..
tak na piestoch su Tesniaci, Stieraci a Mazaci kruzok...
a pokial ste videli tie moje fotky z GO..
....
tak my skuste povedat, ako si predstavujete ze by olejove cerpadlo
malo tlacit ten olej do valca, prip. na ten kruzok..
do valca ;zo spodu; sa dostava iba ten olej, ktory je rozprsknuty klukou..
Napsal: čtv čer 23, 2005 09:40
od gadzo
Mazací krúžok - až som začal rozmýšlať, či je na pieste naozaj. V podstate áno, posledný dole vytvára na valci olejoví film. Aj som to somár prefotil z múdrej knihy, ale sem to neviem dať.
Napsal: čtv čer 23, 2005 18:25
od Jarda69
JRD McLAREN píše:Pokial si dobre spominam..
....
tak my skuste povedat, ako si predstavujete ze by olejove cerpadlo
malo tlacit ten olej do valca, prip. na ten kruzok..
do valca ;zo spodu; sa dostava iba ten olej, ktory je rozprsknuty klukou..
No, pokud se nemýlím, tak tlakový olej je až na pístním čepu, je vrtaná ojnice, ne?
Napsal: čtv čer 23, 2005 22:04
od Ivan z D.S.
Jarda69 má pravdu !!! Je vrtaná aj klukovka a ojnice. Tade sa maže aj piestny čap . A krúžky sú 2 tesniace a jeden stierací aby sa olej nedostal do spalovacieho priestoru a tým pádom k dymeniu auta a zvýšeniu spotreby oleja.
Napsal: čtv čer 23, 2005 23:09
od JRD
No ..
Na piestnom cape urcite nieje tlak oleja..
..cap na nexii, espere, a pod je v ojnici
NAPEVNO...
ojnice
niesu vrtane od ojnicneho loziska az po piestny cap...
na ojnici je spraveni akurat maly otvor (;ak je) pre vystrek oleja,
ktory prichadza z ojnicneho loziska cez klukovku....
olej z tohto vysteku akurat tak obmyva vnutro valca...
na klukovke su spravene vrtania
z klukoveho loziska
do ojnicneho loziska...
olej ku klukovym loziskam je privadzany pod tlakom z olejoveho cerpadla,
cez "sedlo" ( salku, kotvu, polmesiac...) klukoveho loziska
z bloku motora
...igen ..???
Napsal: pát čer 24, 2005 07:43
od Habron
igen ... já jsem nikdy nevznesl protest proti tvým znalostem, jsem rád, že mi to konečně někdo vysvětlil.
Napsal: pát čer 24, 2005 08:16
od JRD McLAREN
Som rad ze aspon niekdo so mnou suhlasiii...
Napsal: pát čer 24, 2005 11:24
od Granko
ja mam stale problem s uzaverom c. 710
. kupil som aj novu gumicku, aj cele viecko, ale ked tomu trocha vytnem, tak vzdy mi to zhora presakuje. co s tym ?
Napsal: pát čer 24, 2005 11:36
od Habron
Taky mi to prosakuje kolem 710 (
), ale nijak to neřeším. Není to zas tak hrozný, občas otřu olej kolem hrdla.
Napsal: pát čer 24, 2005 11:39
od goror
????co je uzaver 710????
Napsal: pát čer 24, 2005 12:00
od Tomáš