Stránka 2 z 3
Napsal: pát říj 21, 2005 23:16
od peter NR
Tak som to predvcerom vykonal, prve postrehy po prejdeni asi 300 km:
Nemam pocit, ze by sa zvysila hlucnost motora
Zda sa mi, ze motor ma trocha rovnomernejsi chod a menej mu vadi akceleracia z nizkych otacok
Je ale rovnako mozne, ze sa mi to len zda, rozdiely niesu az tak markantne...
Napsal: sob říj 22, 2005 21:57
od RoSta
peter NR píše:
Chystam sa, chystam... preco sa zvysi hlucnost motora, ked sa mu nastavi- aspon podla tohto navodu- spravne okt.cislo...? No ved uvidime
Oktánové číslo pri benzíne hovorí o vlastnosti, ktorú by som nazval ako odolnosť proti samovznieteniu... Samovznietenie spôsobuje predčasné vznietenie zmesy vo valci, nie vždy, a to spôsobuje nie taký čistý chod, čiže trasenie a vrčanie... a samozrejme nižší výkon pri vyššej spotrebe...
To platí, keď do výkonného motora naleješ nejaký shit, keď on čakal (bol nastavený) kvalitný benzín...
Preložené na "správne" nastavenie "oktan selector" to vychádza, že asi sa posunie čas zápalu benzínu sviečkou a zároveň tomu asi nerozumiem...
Ale tiež to bude asi znamenať, že sa zmeni dávkovanie benzínu a motor lepšie využije lepšie vlastnosti 95-ky, ktorá tam bola aj dovtedy...
Ale to je guláš, čo som tu vypotil...
Napsal: ned říj 23, 2005 14:54
od Olda
Taáák, a ted mi řekni kam to mám přepnout na LPG?
Napsal: ned říj 23, 2005 17:39
od peter NR
RoSta píše:
Ale to je guláš, čo som tu vypotil...
No to je... a vobec z toho nechapem preco by mal byt hlucnejsi, aj ked v reale nieje... ...hlavne ze nieje
Napsal: ned říj 23, 2005 22:51
od RoSta
peter NR píše:RoSta píše:
Ale to je guláš, čo som tu vypotil...
No to je... a vobec z toho nechapem preco by mal byt hlucnejsi, aj ked v reale nieje... ...hlavne ze nieje
... myslím, že si sa s tým prepínaním zbytočne namáhal ...
Po mojich posledných skúsenostiach je najúčinnejšie prepnúť na celkom iné auto
ALE, HLAVNE ŽE CHODÍ...
Napsal: ned říj 23, 2005 22:54
od RoSta
Napsal: pon říj 24, 2005 06:56
od stefan
Musím sa konečne aj ja na to pozrieť, a prepnúť to. Som zvedavý čo to
bude robiť. Celkovo by sa mala trošičku, aj keď minimálne znížiť spotreba,
kedže by sa malo lôepšie využívať vlastnosti 95 oktánového paliva.
Re: Octan selector
Napsal: úte čer 29, 2010 19:57
od dzanoka
Zdravím ludia viem že už sa to tu opisovalo ale ak možte napíšte už niekto čo mám konkrétne prepojiť v tom oktan selectore lebo furt som z toho jeleň. ktorý kontakt kam budem vám povďačný./espero 1.5/
Re: Octan selector
Napsal: úte čer 29, 2010 21:30
od conpet
Záleží na tom jakou má tvoje espero RJ . některé ten konektor neměli ( asi měli palivo nastavený pevně uvnitř ) Koukni na RJ a buď tam uvidíš vedle ni na svazku kabelu nezapojený konektor nebo ne.
Re: Octan selector
Napsal: úte čer 29, 2010 21:40
od conpet
Koukni sem :
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic. ... &start=120
je tam fotka toho konektoru , jinak změna paliva je vidět i v tom DW scanu, a u mojí 1.8 byl znát pokles spotřeby min. o 1L bohužel jsem na to přišel krátce před tím, než jsem ho prodal
takže jsem ho 5 let docela krmil benzínem
Re: Octan selector
Napsal: úte čer 29, 2010 22:01
od dzanoka
No na vrchu nad RJ mám nezapojeny kon. a na lavo su v ňom 3 kontakty a potom dve samostatné
Re: Octan selector
Napsal: stř čer 30, 2010 17:19
od dzanoka
Toto je to prepnutie na 95???
Re: Octan selector
Napsal: stř čer 30, 2010 22:33
od conpet
Jasně
Re: Octan selector
Napsal: čtv črc 01, 2010 08:04
od dzanoka
Tak to skúsim a uvidíme. Zatial ďakujem.
Re: Octan selector
Napsal: čtv črc 01, 2010 11:56
od Laclosak
A asi se to nedá do ŘJ nějak dodělat když tam ten Octan selector není co:?: Myslím tím dopájet nebo něco podobného...