Napsal: ned dub 09, 2006 00:16
Do Nexie zrejme išlo viacero mechanických prevodoviek.
1.5 MPFI mala pevný prevod:
a) 3,72
b) 3,94
c) 4,19
k tomu ešte 2 automaty 3,43 a 3,73
1,5 DOHC mala pavný prevod:
a) 3,94
b) 4,19
k tomu ešte automat 3,43
3,72 je najrýchlejšia a 4,19 zase naopak najpomalšia.
Tú s pevným prevodom 3,72 by nemal mať žiaden DOHC 16V. Vyzerá to tak, že išla len do MPFI (8V). Ja osobne ju mám v sedane 1,5 GLE r.v. 1996 a na 5. prevodový stupeň je to približne:
100 km/h=2500 ot/min
120 km/h=3000 ot/min
140 km/h=3500 ot/min
Ďalej neviem, lebo rýchlejšie som ešte s Nexiou nešiel.
Je to najťažšia prevodovka a preto v podstate tí čo ju vlastnia, tak majú v meste najväčšiu spotrebu, lebo autu sa jednoducho trošku nechce. Zase najviac ušetríme pri jazde po dialnici pri 130 km/h, lebo potrebujeme najmenej otáčok.
Záver: Na šprint by mala byť najlepšia prevodovka s trvalým prevodom 4,19 v NEXII 1,5 DOHC 66 Kw, ale mala by mať zase asi menšiu maximálku.
Napíšte svoje názory k danej problematike!
1.5 MPFI mala pevný prevod:
a) 3,72
b) 3,94
c) 4,19
k tomu ešte 2 automaty 3,43 a 3,73
1,5 DOHC mala pavný prevod:
a) 3,94
b) 4,19
k tomu ešte automat 3,43
3,72 je najrýchlejšia a 4,19 zase naopak najpomalšia.
Tú s pevným prevodom 3,72 by nemal mať žiaden DOHC 16V. Vyzerá to tak, že išla len do MPFI (8V). Ja osobne ju mám v sedane 1,5 GLE r.v. 1996 a na 5. prevodový stupeň je to približne:
100 km/h=2500 ot/min
120 km/h=3000 ot/min
140 km/h=3500 ot/min
Ďalej neviem, lebo rýchlejšie som ešte s Nexiou nešiel.
Je to najťažšia prevodovka a preto v podstate tí čo ju vlastnia, tak majú v meste najväčšiu spotrebu, lebo autu sa jednoducho trošku nechce. Zase najviac ušetríme pri jazde po dialnici pri 130 km/h, lebo potrebujeme najmenej otáčok.
Záver: Na šprint by mala byť najlepšia prevodovka s trvalým prevodom 4,19 v NEXII 1,5 DOHC 66 Kw, ale mala by mať zase asi menšiu maximálku.
Napíšte svoje názory k danej problematike!