Stránka 2 z 3
Napsal: pát čer 10, 2005 09:56
od voyo
milosh píše:Franta P. píše: A taky výhoda je že při zapnutém tempomatu je nižší spotřeba.
jooo? ja slysel opak
ja som cital na forach, ze na dialnici vie usporti 0,5 az 1,5 litra
urcite zavisi od typu dialnice
Napsal: pát čer 10, 2005 10:55
od Blue Lanos
milosh píše:Franta P. píše: A taky výhoda je že při zapnutém tempomatu je nižší spotřeba.
jooo? ja slysel opak
sak som pisal, ze je to skor naopak je vyssia pretoze tempomat je blby
Napsal: pát čer 10, 2005 10:56
od Blue Lanos
voyo píše:milosh píše:Franta P. píše: A taky výhoda je že při zapnutém tempomatu je nižší spotřeba.
jooo? ja slysel opak
ja som cital na forach, ze na dialnici vie usporti 0,5 az 1,5 litra
urcite zavisi od typu dialnice
jedine ak je dialnica prazdna a nie su tam kopce
Napsal: pát čer 10, 2005 12:54
od Franta P.
V naší Vectře při zapnutém tempomatu ukazuje počítač okamžitou spotřebu tak 5 až 6,5l/100km a je to dvoulitr.
Já zase naopak slyšel že to spotřebu snižuje.
tempomat
Napsal: pát čer 10, 2005 16:28
od voyo
http://www.astra4ever.net/viewtopic.php ... =verbrauch
Verfasst am: 22/3/2005, 22:07 Titel: Antworten mit ZitatNach oben
Hi,
habe einfach an meinem Diesel den Blinkerhebel nachgerüstet.
Lenksäulenverkleidung abschrauben....
Freier Stecker vorhanden ? ! ?
Neuer Blinker einstecken, Stecker einstecken.....
und schon liefs........
notfals beim FOH gegen Kaffegeld eben freischalten lassen.
Den Schalter hab ich aussm www..... war ca 30% preiswerter als beim FOH
Der Verbrauch sank um 0,5 Liter
bei Autbahnfahrt (Urlaub) sogar um 1,5 Liter gegenüber vorher
_________________
*************************************************************
Opel Astra G Caravan 2,0 DI 16V
Klima, Servo, Airbags, Navi, Tempomat..... mann oh mann so viele Extras...
Napsal: pát čer 10, 2005 16:31
od Habron
Vzhledem k tomu, že po dálnici jezdím tak 50 km týdně a pak asi 300 ve městě a po okreskách, tak by mi tempomat byl k ničemu.
A s tou spotřebou asi záleží na tom, jak chytrý je firmware toho tempomatu.
Napsal: pát čer 10, 2005 21:00
od Radoslav Hološka
Urcite sa da zapnut a nastavit tak,aby znizoval spotrebu. Podla palubneho pocitaca sam viem,ze pri urcitej rychlosti a stlacenom plyne sa da jazdit napr. za 7,5 L okamzitej spotreby a pri jemnom ubrati plynu a tej istej rychlosti klesne spotreba aj na 6,7L! A v tom okamihu zapnem tempomat a musi ist tak,ako sa uvedie do cinnosti.
Napsal: pát čer 10, 2005 21:20
od mrk
Radoslav Hološka píše:Urcite sa da zapnut a nastavit tak,aby znizoval spotrebu. Podla palubneho pocitaca sam viem,ze pri urcitej rychlosti a stlacenom plyne sa da jazdit napr. za 7,5 L okamzitej spotreby a pri jemnom ubrati plynu a tej istej rychlosti klesne spotreba aj na 6,7L! A v tom okamihu zapnem tempomat a musi ist tak,ako sa uvedie do cinnosti.
...pri jemnom ubrati plynu a tej istej rychlosti...
nerozumiem. na mojom aute ked jemne uberiem plyn, tak spomali
Napsal: sob čer 11, 2005 18:40
od Dede
..na octavii a ibize som jazdil a pozeral na okamzitu spotrebu. Na tych autach uz je elektronicky plyn a pri naozaj miernom znizeni tlaku na pedal klesla okamzita spotreba aj o 1 - 1,5 lit a to pri zachovaní rovnakej rýchlosti. Na octavi (4x4 2,0 i ) mi na dialnici Kosice-presov ukazal trip 6,5l /100 km iba usek dialnice. Pri zapnuti tempomatu mi vysiel na druhy den priemer 5,9l/100km !! Ale mozno som isiel iba po vetre
Napsal: sob čer 11, 2005 18:44
od Akri
mrk píše:Radoslav Hološka píše:Urcite sa da zapnut a nastavit tak,aby znizoval spotrebu. Podla palubneho pocitaca sam viem,ze pri urcitej rychlosti a stlacenom plyne sa da jazdit napr. za 7,5 L okamzitej spotreby a pri jemnom ubrati plynu a tej istej rychlosti klesne spotreba aj na 6,7L! A v tom okamihu zapnem tempomat a musi ist tak,ako sa uvedie do cinnosti.
...pri jemnom ubrati plynu a tej istej rychlosti...
nerozumiem. na mojom aute ked jemne uberiem plyn, tak spomali
to moje taky, ale kdyz jedu z kopce tak ne
Napsal: sob čer 11, 2005 21:30
od Richard
K tempomatu, mám ho na Nubiře: moc ho nepoužívám, ani na dálnici, pokud není třeba 100 km roviny. Totiž, když jedete a máte plyn v nějaké poloze, tak rychlost auta kolísá třeba od 120 do kopce až po třeba 150 z kopce a máte plyn pořád stejně, ale to tempomat neumí, on z kopce udržuje 130 (tedy bez plynu) a do kopce přidá pořádně, aby těch 130 udržel, a zdá se mi, že benzín mizí rychleji, než když šlapu na plyn. Také pohodlí plynulé jízdy není takové, mám 2,0 a každé přidání a ubrání plynu tempomatem na pětku i v cca 130 km je znát a tudíž s posádkou "nepříjemně hejbe" To je můj názor. Používám ho třeba při průjezdu obcí kde je např 70. Tam se to akorát hodí. Třeba už dnes jsou inteligentnější tempomaty než v mé Nubiře, ale asi to nebude případ nějakých dodělávek. Ty budou asi ještě horší.
Napsal: pon čer 13, 2005 08:40
od PavelZ
Akri píše:mrk píše:Radoslav Hološka píše:Urcite sa da zapnut a nastavit tak,aby znizoval spotrebu. Podla palubneho pocitaca sam viem,ze pri urcitej rychlosti a stlacenom plyne sa da jazdit napr. za 7,5 L okamzitej spotreby a pri jemnom ubrati plynu a tej istej rychlosti klesne spotreba aj na 6,7L! A v tom okamihu zapnem tempomat a musi ist tak,ako sa uvedie do cinnosti.
...pri jemnom ubrati plynu a tej istej rychlosti...
nerozumiem. na mojom aute ked jemne uberiem plyn, tak spomali
to moje taky, ale kdyz jedu z kopce tak ne
Ja sem si toho taky u vetsiny aut vsimnul (snad krome kamaradova Nissana asi 3.6l), ze pri jizde konstatni rychlosti maly pridani plynu jeste nevede ke zrychleni a podle palubniho pocitace ma tohle "pohravani s plynem" opravdu slusnej vliv na okamzitou spotrebu.
Napsal: pon čer 13, 2005 14:38
od Blue Lanos
Richard píše:K tempomatu, mám ho na Nubiře: moc ho nepoužívám, ani na dálnici, pokud není třeba 100 km roviny. Totiž, když jedete a máte plyn v nějaké poloze, tak rychlost auta kolísá třeba od 120 do kopce až po třeba 150 z kopce a máte plyn pořád stejně, ale to tempomat neumí, on z kopce udržuje 130 (tedy bez plynu) a do kopce přidá pořádně, aby těch 130 udržel, a zdá se mi, že benzín mizí rychleji, než když šlapu na plyn. Také pohodlí plynulé jízdy není takové, mám 2,0 a každé přidání a ubrání plynu tempomatem na pětku i v cca 130 km je znát a tudíž s posádkou "nepříjemně hejbe" To je můj názor. Používám ho třeba při průjezdu obcí kde je např 70. Tam se to akorát hodí. Třeba už dnes jsou inteligentnější tempomaty než v mé Nubiře, ale asi to nebude případ nějakých dodělávek. Ty budou asi ještě horší.
Tak presne toto som sa Vam snazil napisat
Richard to presne vystihol!
Napsal: pon čer 20, 2005 19:58
od Ludvo
Rado velmi pekne ďakujem za adresu.Dnes mi namontovali tempomat do nexie.Funguje perfektne,žiadne trhanie som necítil,pridáva si plynule po milimetri poťahuje plynové lanko.Žiadny prídavný zdroj podtlaku nebolo treba,napojilo sa to na podtlak ktorý je v aute.Rýchlosť sníma z počítaču motora.Spolahlivo funguje aj pri 40 km/hod.čo ja mám problém udržať.
Napsal: pon čer 20, 2005 20:21
od Blue Lanos
...a mozes nam prezradit co to stalo?