Stránka 2 z 3

Napsal: pon čer 06, 2005 13:12
od -Pavel-
Fotky dobrý, takže na první pohled všechno při starém, ale trochu jinak to vypadá. Koukám že pod kapotou je to samý, jenom decentně změněné tvary. Výfuk je tedy úplně jinak, to koukám. Přístrojovka se mi moc nelíbí, budíky bych nechal před řidičem a dodělal bych tam ten otáčkoměr, takhle dodělali otáčkoměr a sebrali teploměr vody. Repráky ze dveří nahoru na palubku asi taky neni nic moc, prostě výroba se silně zjednodušila - natahovat dráty do dveří už je nebaví, tak udělaj celou palubku na jedný lince i s reprákama a nazdar. Zepředu se mi auto líbí, zezadu už míň. Vzhledem k tomu že se to proti první verzi dost zjednodušilo (můj názor) se mi nezdá 190 tisíc zase tak málo. Ale na druhou stranu jak píše Ondras zase vylepšili to řazení a to je jak víme u předchozích verzí tragický. Za ty peníze už bych dnes šel raději do Fiata Pandy, v tom se jede parádně, je větší, líp udělanej a živější. Dík za fota, dobrý.

Napsal: úte čer 07, 2005 19:19
od Krtek
No krásnej ! Hlavně ten Zlaťouš !

Napsal: úte čer 07, 2005 22:45
od jakub
-Pavel- píše:Fotky dobrý, takže na první pohled všechno při starém, ale trochu jinak to vypadá. Koukám že pod kapotou je to samý, jenom decentně změněné tvary. Výfuk je tedy úplně jinak, to koukám. Přístrojovka se mi moc nelíbí, budíky bych nechal před řidičem a dodělal bych tam ten otáčkoměr, takhle dodělali otáčkoměr a sebrali teploměr vody. Repráky ze dveří nahoru na palubku asi taky neni nic moc, prostě výroba se silně zjednodušila - natahovat dráty do dveří už je nebaví, tak udělaj celou palubku na jedný lince i s reprákama a nazdar. Zepředu se mi auto líbí, zezadu už míň. Vzhledem k tomu že se to proti první verzi dost zjednodušilo (můj názor) se mi nezdá 190 tisíc zase tak málo. Ale na druhou stranu jak píše Ondras zase vylepšili to řazení a to je jak víme u předchozích verzí tragický. Za ty peníze už bych dnes šel raději do Fiata Pandy, v tom se jede parádně, je větší, líp udělanej a živější. Dík za fota, dobrý.
Osobne mi srovnani s pandou nesedi, jakkoli spis subjektivni duvody
- rozhodne nepusobi tak kompaktnim dojmem - je to sranda auto, z matize jde udelat i neco vic - nesedi mi bocni linie natvrdo napojena na zadni okenko
- mam trosku vrozenou neduveru vuci teto znacce

logickym nahradnikem je imho spis svist, panda je krok presne opacnym (nerikam, ze spatnym) smerem

Napsal: stř čer 08, 2005 08:38
od Tomáš
K tomuto se musím vyjádřit , měl jsem Fiata Uno , auto to bylo parádní , jezdilo super , ale těch poruch , možná jsem trefil blbej kus , ale taky už nemám k Italům důvěru. Jinak vzhledově se mi nová Panda moc líbí , žena měla ještě na podzim Pandu I , tak jsme ne autoshow v Praze koukali po nové , jen pro zajímavost ( to už jsem měl Nubiru) , problém je , že mi vadí ten středovej tunel na pravou nohu , celkově je v Matizu místa víc.

Napsal: stř čer 08, 2005 14:47
od Docent
Tomáš píše:K tomuto se musím vyjádřit , měl jsem Fiata Uno , auto to bylo parádní , jezdilo super , ale těch poruch , možná jsem trefil blbej kus , ale taky už nemám k Italům důvěru
Řek bych, žes netrefil, ale že je to pravidlo. Brácha měl UNO, říkal tomu pastička na peníze, soused měl UNO, prohlásil, že Fiata už nikdy... :evil: .

Napsal: stř čer 08, 2005 15:04
od Tomáš
No tak jestli to není tím Unem ( model) , protože ta Pandička , až na to , že hnila ( rok 1987), tak jsem žádnou závadu neřešil, myslím vážnou,jinak běžný věci jsem pochopitelně dělal. ( ale to odbočujeme od tématu a Spark se mi líbí , ale už to není taková citová záležitost jako Matiz I ).

Napsal: stř čer 08, 2005 15:11
od PavelZ
Docent píše:
Tomáš píše:K tomuto se musím vyjádřit , měl jsem Fiata Uno , auto to bylo parádní , jezdilo super , ale těch poruch , možná jsem trefil blbej kus , ale taky už nemám k Italům důvěru
Řek bych, žes netrefil, ale že je to pravidlo. Brácha měl UNO, říkal tomu pastička na peníze, soused měl UNO, prohlásil, že Fiata už nikdy... :evil: .
Taky sem mel Uno a nejak extra poruchovy mi neprislo. Je pravda, ze me na nem odesly oba jeho ridici pocitace a cena za opravu by v servisu byla (mam dojem, ze asi 1.5x) vyssi nez cena, kerou sem za nej zaplatil :), ale ty se nam nakonec s kamaradem podarilo opravit "za par korun" (a hrozne moc casu pri hledani poruchy) a jinak sem do toho jen lil v pravidelnych intervalech olej (uz si nepamatuju interval vymeny), ve 115 000 nebo tak nejak se menil remen, menil sem vyfuk... Proste bezna udrzba. Plus odeslo cidlo teploty chladici kapaliny a daval sem prestrikat 5-ty dvere. Ale ani ja nemam k "Italum" moc duveru, protoze mi prijde, ze maji moc velek rozdily mezi ruznymi kusy tehoz modelu, takze kdyz to clovek kupuje, nevi, co ho ceka.

Napsal: sob čer 11, 2005 01:16
od shaman
Na Autosalonu jsem delal a jel jsem i Peugeotem 107 z Kolíná. Pánové, ten motor je naprosto krutej! Dvojka jde do 100 a trojka do 145!! To auto fakt nemá chybu... Prostě Toyota motor. Na Sparka jsem se dival a vubec me to nenadchlo. Byt to pred 3 roky, tak super, dnes uz je to nula..

Napsal: sob čer 11, 2005 06:54
od Akri
No vidis, ja jsem se na nej byl taky podivat, pravda, ne v brne, ale zase se mi moc libil, hlavne ten zadek je povedenej, ale to je vec nazoru :D

Napsal: sob čer 11, 2005 08:53
od mipo
shaman píše:Na Autosalonu jsem delal a jel jsem i Peugeotem 107 z Kolíná. Pánové, ten motor je naprosto krutej! Dvojka jde do 100 a trojka do 145!! To auto fakt nemá chybu... Prostě Toyota motor. Na Sparka jsem se dival a vubec me to nenadchlo. Byt to pred 3 roky, tak super, dnes uz je to nula..
No neviem. Mal som možnosť sedieť v C1 a vôbec ma to nenadchlo. Ovšem to je vec vkusu. V pondelok/utorok sa idem previezť, tak som zvedavý na motor.

Napsal: sob čer 11, 2005 23:46
od Rado
Jedine z tej trojice je k svetu ta toyota...inac by sim nemenil za matizka 8)

Napsal: ned čer 12, 2005 01:38
od jakub
shaman píše:Na Autosalonu jsem delal a jel jsem i Peugeotem 107 z Kolíná. Pánové, ten motor je naprosto krutej! Dvojka jde do 100 a trojka do 145!! To auto fakt nemá chybu... Prostě Toyota motor. Na Sparka jsem se dival a vubec me to nenadchlo. Byt to pred 3 roky, tak super, dnes uz je to nula..
107cka ma motor z toyoty ?? to teda fakt nevim, spolupracuji na platforme, tzn. imho sasi, karoserie, mozna podvozek, nektere casti interieru, ale motory maji imho vsechny kazde sve automobilky - mam zavazne pochybnosti, ze by toyota svoje VVTi dala z ruky ...

Napsal: ned čer 12, 2005 12:02
od Rado
Na Autosalonu jsem delal a jel jsem i Peugeotem 107 z Kolíná. Pánové, ten motor je naprosto krutej! Dvojka jde do 100 a trojka do 145!! To auto fakt nemá chybu... Prostě Toyota motor.
A to potom naco ma aj 4 a 5? sak 145 je tusim maximalka nie? :lol:

Napsal: ned čer 12, 2005 14:50
od Docent
shaman píše:Dvojka jde do 100 a trojka do 145!! To auto fakt nemá chybu...
Kolik to mělo najeto? 1500? To měl ten motor urkitě radost... :evil: . A chyby jsem viděl 2 jen při letmém obhlédnutí: nulové místo pro nohy na zadních sedačkách a pěkně utopený kufr...

Napsal: ned čer 12, 2005 15:31
od shaman
Ten motor je konstrukce Toyota, kde se to vyrábí nevím. VVT-i by měl mít a podle toho jak jede tak i má. Nejsem si jistej, ale není vzadu posuvná sedačka? To by místo na nohy celkem efektivně řešilo.. Sh