Stránka 2 z 2
Napsal: ned čer 12, 2005 17:30
od Ivan
Franto, hodně jsem přemýšlel o 2.0 l, ale je tam řada úskalí. Technická stránka už by se nějak vyřešila, ale průser je v pojišťovně v případě havárie
o STK nemluvě. Aby Nexie snesla 200 koní, musela by se měkká kastle vystužit zevnitř rámem atd. atd. Je toho spousta, pokud se má jednat o kvalitní přestavbu a obávám se, že by to byly skutečně vyhozené peníze. To raději počkám na tu Hondu Type-R.
Napsal: stř čer 15, 2005 23:21
od petrm
Po zkušenostech s tímhle motorem bych s ním nic nedělal nebo taky najedeš 1000 km a bude po něm
Napsal: čtv čer 16, 2005 22:31
od Franta P.
Mě by tam stačil nexiáckej motor 1,6 16V
Re: Ostrá vačka na Nexii
Napsal: stř pro 05, 2007 17:33
od obadal.rada
kde jste ji sehnal??? já sháním na leganzu
Re: Ostrá vačka na Nexii
Napsal: stř pro 05, 2007 20:40
od Ivan
obadal.rada píše:kde jste ji sehnal??? já sháním na leganzu
Nikdo ji nikde nesehnal... stačí si tento thread přečíst pečlivěji...
Napsal: pát pro 07, 2007 11:15
od Hynek
Napsal: pát pro 07, 2007 20:42
od Ivan
V případě ostré vačky to je dost nevhodné přirovnání.. To je jako kdybys napsal, že bys sis do slabšího PC nikdy nedal výkonnější procesor...
Napsal: pát pro 07, 2007 20:45
od Petr S.
Ivan píše:
V případě ostré vačky to je dost nevhodné přirovnání.. To je jako kdybys napsal, že bys sis do slabšího PC nikdy nedal výkonnější procesor...
Ja naturlich.
Ale Ivane,jen samotná vačka nemá moc smysl,vid?
Napsal: pát pro 07, 2007 20:51
od Ivan
Tak význam to má, auto jede lépe ve vysokých otáčkách, ale v nízkých je to zase horší... což se na normální ježdění skutečně moc nehodí