Napsal: čtv dub 05, 2007 22:55
Tie zrkadlá v svetlometoch by sa mali nastavovať zvlášt pre každú žiarovku.(tlmené a dialkové)
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
to sem si taky myslel ale vice sroubku sem nenaseldedo.miki píše:Tie zrkadlá v svetlometoch by sa mali nastavovať zvlášt pre každú žiarovku.(tlmené a dialkové)
H7 snad poznam kdyz to pise na krabici. Menim 5xrocne (krtek chudak 7) tam mi nerikej ze v 90% to dam opacne jak je tam vytvarovany vyrez a moc jinak to tam narvat nejdeRichard píše:No tohle jsem ještě neviděl, co ti to dělaj světla za patvary????? mělo by to vypadat jako to pravý, možná trochu víc doleva, potkávačky musí svítit podle toho co napsal a nakreslil JURA a dálkový vyjdou samy. To tam máš snad narvanou žárovku obráceně, nebo nějakou úplně jinou žárovku, než tam patř
Na niektorých typoch niesu šrúby ale také ozubené kolesá v diere a šrubovákom sa dajú za tie zuby točiť.karstn píše:to sem si taky myslel ale vice sroubku sem nenaseldedo.miki píše:Tie zrkadlá v svetlometoch by sa mali nastavovať zvlášt pre každú žiarovku.(tlmené a dialkové)
To je pravda, já mám taky vlastně jakési výřezy a v nich jakési zubaté kotoučky a tenkým šroubovákem se s nimi dá po kouskách otáčet.dedo.miki píše:Na niektorých typoch niesu šrúby ale také ozubené kolesá v diere a šrubovákom sa dajú za tie zuby točiť.
Soutam 2 sroubky. z hora je to videt jako zoubky a krizakem s tim de kroutit a ze zadu se to tvari jako klasicka hlava sroubku na krizovy sroubovak.dedo.miki píše:Na niektorých typoch niesu šrúby ale také ozubené kolesá v diere a šrubovákom sa dajú za tie zuby točiť.karstn píše:to sem si taky myslel ale vice sroubku sem nenaseldedo.miki píše:Tie zrkadlá v svetlometoch by sa mali nastavovať zvlášt pre každú žiarovku.(tlmené a dialkové)
Pred stenou tosvitilo stejne. Velky rozdil ve vzdalenosti na te leve strane. Do dalky ta leva taky na hov...Jura píše:Tak potom dejte vědět, jak se jim to povidlo seštelovat .
ty sem tam dal, a za tyden sla zarovka do hajanRastos píše:Niekto tu kdesi cosi spominal, ze sa tam daju dat nejake odporove kable ci co pred tie ziarovky... To nepomaha?
Já je tam dal taky a zatím vše OK. Myslím, že když tam dát odporové dráty, tak jejich efekt lze hodnotit pouze s novými, kvalitními žárovkami (Osram, Narva, Tesla). Ne však s těmi původními, tedy těsně před smrtí. Já jsem dal dráty + fungl nové Osram Light@day, svítí dobře a zatím nepraskla žádná. Bratr i otec mají odporové dráty někdy od podzimu ve svých Fabiích a žárovky jim taky najednou přestaly praskat (do té doby cca 6-10 žárovek/rok). Tak nevím. Taky bych si dal pozor na rozsvěcení světel. Asi není dobré okamžitě po nastartování rozsvítit, je lepší určitě několik (myslím 3-5) sekund počkat a pak rozsvítit. Toto simulují i automatické systémy pro spouštění světel, rozsvěcují až po pár sec. To kvůli ustálení napětí.karstn píše: ty sem tam dal, a za tyden sla zarovka do hajan