Stránka 2 z 2

Napsal: čtv dub 05, 2007 22:55
od dedo.miki
Tie zrkadlá v svetlometoch by sa mali nastavovať zvlášt pre každú žiarovku.(tlmené a dialkové)Obrázek

Napsal: pát dub 06, 2007 06:43
od karstn
dedo.miki píše:Tie zrkadlá v svetlometoch by sa mali nastavovať zvlášt pre každú žiarovku.(tlmené a dialkové)Obrázek
to sem si taky myslel ale vice sroubku sem nenasel

Napsal: pát dub 06, 2007 06:45
od karstn
Richard píše:No tohle jsem ještě neviděl, co ti to dělaj světla za patvary????? mělo by to vypadat jako to pravý, možná trochu víc doleva, potkávačky musí svítit podle toho co napsal a nakreslil JURA a dálkový vyjdou samy. To tam máš snad narvanou žárovku obráceně, nebo nějakou úplně jinou žárovku, než tam patř :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
H7 snad poznam kdyz to pise na krabici. Menim 5xrocne (krtek chudak 7) tam mi nerikej ze v 90% to dam opacne jak je tam vytvarovany vyrez a moc jinak to tam narvat nejde :)

Napsal: pát dub 06, 2007 07:57
od Jura
No, co vytváří ta světla na fotce, to je hrůza, to nemůže dobře svítit. Taky mám dojem, že nemusí žárovka být správně vsazená nebo je prostě vadná! Doporučil bych Narvy nebo Osramy (ne ale ty standardní) nebo nové Tesly, správně je nasadit , správně usadit lampu zpět a pak seřídit pouze potkávačky, klidně jen jednoduše proti stěně podle nákresu (pokud si člověk nevěří nebo je příliš zoufalý, stačí zajet do kteréhokoli Barumu a nechat to seřídit na regloskopu). Pak MUSÍ dálkovky svítit správně. Nelze nastavovat zvlášť dálkové a potkávací. Podle mne je 90% problémů způsobeno zfušovanými žárovkami, natrápil jsem se s tím až až. Zatím žádné "járovky" mi na stěnu nenakreslily tak nádhernou vodorovnou čáru, ostrý zlom a šikmo doprava vzhůru další ostrou čáru, jako Osramky Light@Day (taky ale 269,-/ks v akci v Globusu, slušná cena je taky na e-light.cz Špatné ale nebyly ani obyč. Narvy a dokonce Tesly. Nejhorší Filson (rozhodil jsem si kompletně seřízení světel ale stejně to nešlo doštelovat), Autolamp xenon Blue (nic nebylo vidět).

Napsal: pát dub 06, 2007 16:59
od dedo.miki
karstn píše:
dedo.miki píše:Tie zrkadlá v svetlometoch by sa mali nastavovať zvlášt pre každú žiarovku.(tlmené a dialkové)Obrázek
to sem si taky myslel ale vice sroubku sem nenasel
Na niektorých typoch niesu šrúby ale také ozubené kolesá v diere a šrubovákom sa dajú za tie zuby točiť.Obrázek

Napsal: pát dub 06, 2007 17:55
od Jura
dedo.miki píše:Na niektorých typoch niesu šrúby ale také ozubené kolesá v diere a šrubovákom sa dajú za tie zuby točiť.
To je pravda, já mám taky vlastně jakési výřezy a v nich jakési zubaté kotoučky a tenkým šroubovákem se s nimi dá po kouskách otáčet.

Napsal: pát dub 06, 2007 18:03
od karstn
dedo.miki píše:
karstn píše:
dedo.miki píše:Tie zrkadlá v svetlometoch by sa mali nastavovať zvlášt pre každú žiarovku.(tlmené a dialkové)Obrázek
to sem si taky myslel ale vice sroubku sem nenasel
Na niektorých typoch niesu šrúby ale také ozubené kolesá v diere a šrubovákom sa dajú za tie zuby točiť.Obrázek
Soutam 2 sroubky. z hora je to videt jako zoubky a krizakem s tim de kroutit a ze zadu se to tvari jako klasicka hlava sroubku na krizovy sroubovak.

V servisu mi to zestelovali tak sem zvedavy a cekam az pojedu ve tme abych se podival jak daleko to sviti.

Prej se dalkac a potkavacka serizujou zvlast (ja sem na to neprisel) a servisak byl desne nevyrecny tak mi nic nerek jen ze jedno svitilo vys a druhe niz :? toho sem si taky vsimnul.

Napsal: pát dub 06, 2007 19:05
od Jura
Tak potom dejte vědět, jak se jim to povidlo seštelovat :?: .

Napsal: čtv kvě 10, 2007 12:42
od karstn
Jura píše:Tak potom dejte vědět, jak se jim to povidlo seštelovat :?: .
Pred stenou tosvitilo stejne. Velky rozdil ve vzdalenosti na te leve strane. Do dalky ta leva taky na hov... :evil:
Odporove kabely taky na hov... :evil:. Leva uz praskla minuly tyden. Ani sem to nestih vyfotit. Byla tota stara tak uvidime jak si povedou nove zarovky a zda jim to aspon trochu pomuze. Jestli si nezlomim prstyskusim zarovku vymenit bez demontaze svetla a uvidime jaky bude dosvit do dalky z teslou bez jakehokoliv stourani se v tom.

Jedine ceho jsem si vsimnul vetsinou odejde nejaka H7 jak mam vypite a ridi manzelka. Ne ze by bylbe jezdila to ne ale posledni 2 (pred tim si nepametam) znicila prave ona.
Muze tesne po naskoceni motoru pri startovani vzniknout vetsi prepeti? :? Cosem si vsimnul vsecko rychle dela najednou a zarovky dycky prasknout nez se auto rozjede. Za jizdymi snad praskla jen jednou. Sem ztech pojebanych svetel nasraty :evil:

Napsal: čtv kvě 10, 2007 19:33
od Krtek
Jo, v potkávačkách mam v každym světle jubilejní 10. kousek :?
Párkrát sem si všimnul, že když rupla žárovka tak vždycky ráno když sem vyjížděl do práce. Nastartuju (případně ještě oškrábu okna), vycouvam, rozjedu se a za 2 metry, prd a další žárovka v tahu :shock: Myslim, že jsem párkrát zahlíd jako by se mi světla rozsvítily víc.

Napsal: čtv kvě 10, 2007 21:29
od Rastos
Niekto tu kdesi cosi spominal, ze sa tam daju dat nejake odporove kable ci co pred tie ziarovky... To nepomaha?

Napsal: čtv kvě 10, 2007 23:59
od karstn
Rastos píše:Niekto tu kdesi cosi spominal, ze sa tam daju dat nejake odporove kable ci co pred tie ziarovky... To nepomaha?
ty sem tam dal, a za tyden sla zarovka do hajan

Napsal: pát kvě 11, 2007 07:55
od Jura
karstn píše: ty sem tam dal, a za tyden sla zarovka do hajan
Já je tam dal taky a zatím vše OK. Myslím, že když tam dát odporové dráty, tak jejich efekt lze hodnotit pouze s novými, kvalitními žárovkami (Osram, Narva, Tesla). Ne však s těmi původními, tedy těsně před smrtí. Já jsem dal dráty + fungl nové Osram Light@day, svítí dobře a zatím nepraskla žádná. Bratr i otec mají odporové dráty někdy od podzimu ve svých Fabiích a žárovky jim taky najednou přestaly praskat (do té doby cca 6-10 žárovek/rok). Tak nevím. Taky bych si dal pozor na rozsvěcení světel. Asi není dobré okamžitě po nastartování rozsvítit, je lepší určitě několik (myslím 3-5) sekund počkat a pak rozsvítit. Toto simulují i automatické systémy pro spouštění světel, rozsvěcují až po pár sec. To kvůli ustálení napětí.