Stránka 2 z 3
Napsal: pát kvě 20, 2005 21:23
od mipo
Krtek píše:nízký otáčky u benála jsou tak pod 2k a vyskoký bych netočil v záběhu nad 4500. Po zajetí neni problém ject trvale na 6000 otáček.
Ja som si to myslel. Radím niekde medzi 2800-3600 (záleží od zaradeného stupňa). Problém mám však napr. pri 60ke pri zaradenej 3ke mám 3100 otáčok a pri štvorke 2000 otáčok, čo tam nechať? U diesla by som neváhal, za 4 a ide sa, no len to je diesel a hlavne už zabehnutý (110 tisíc km).
Sorry, za sprosté otázky, ale keby ste presedlali z diesla či sháde s "pridrenou" prevodovkou, tak by ste na tom boli podobne:-)
Napsal: pát kvě 20, 2005 21:31
od Radoslav Hološka
Nie su to sproste otazky,na to sme vsetci tu.
Ja mam Nexiu tiez v zabehu po GO motora. Spotreba benzinu OK,ako predtym. Este mi ale papa olej. Netocim viac ako 3.500 ot/min.,radim pri 3.000 ot/min. Patku radim pri 90 km/h. Je to ale 16V,ten potrebuje trosku vytocit,ale to budem robit az po nejakych 7.000 km po zabehu. Potom vymenim olej a uvidim,co bude robit.
Olej Ti nepapa? Sleduj na kazdej pumpe.
Napsal: sob kvě 21, 2005 09:00
od Krtek
mipo nech tam pro sychr 3ku. 4ku až po zajetí. Ono jí to sice pobere ale můžeš potřebovat přidat a tápíš ho
Napsal: sob kvě 21, 2005 10:32
od mipo
Krtek píše:mipo nech tam pro sychr 3ku. 4ku až po zajetí. Ono jí to sice pobere ale můžeš potřebovat přidat a tápíš ho
Diky. To som potreboval počuť. Som si myslel, ale nebol som si istý:-)
Napsal: sob kvě 21, 2005 12:33
od Krtek
všeobecně motoru víc škodí nízký otáčky něž vysoký. Když budeš jezdit furt 4k ot bude to lepší než ho trvale trápit někde v pásmu 1500-2000 (benála, naftoň to spíš snese)
otáčky-záběh
Napsal: pon kvě 23, 2005 15:29
od Tompetr
Měl jsem teď jako náhradní vozidlo Kalose 1,2 HB a šokovalo mě, že se choval skoro jako 1,4. Svižnější rychlejší akcelerace prostě jsem nevěřil. Měl najeto 30 t.km za 5 měsíců. V servise netušili čím to je a jenom konstatovali, že si tohle auto chválí každý kdo v něm seděl. Nakonec jsme se dobrali toho, že bylo radikálně zajeto, protože se s ním nikdo nepáral, že? Známe to
A rada na závěr: točit ho, točit ho točit ho! Líbí se mu to a je na to stavěný. Až mě skoro mrzí, že jsem toho svého šetřil... a teď mám doma lenocha
Čaute.
Napsal: pon kvě 23, 2005 17:33
od schomi
Když jsem měl kalose novýho tak mě hodně mrzelo že je do kopce tak nějak línější něž filcka co sem měl před tim ale záběh byl záběh tak sem jo nějak šetřil ale zase jezdil velký vzdálenosti. Teď kkdyž s nim jezdim každej den do práce(ve tři ráno) tak to pořádně rozhulim abych potom ušetřil béňo z kopce a von si na to člověče tak nějak zviknul a kopce vyjíždím plně naloženej v poho na 4ku sice potom umírá ale vyjede to a to filcka neuměla. Vono zase když se to fakt rozjede tak ani nenastává vadnutí motoru. Akorát tě pak může nasrat když se před tebou vleče nějaká 120L.
Napsal: úte kvě 24, 2005 08:35
od Návštěvník
Pri zabehu kdesi som čítal, že je dobré motor vytočiť najmä n 2 a 3 rýchl. stupni. že už neplatí , že motor treba šetriť ale dať mu zabrať. Osobne si však myslím, že nezaťažovať ho na dlhšiu dobu t.j. po dialnici jazdiť maximum, do kopca ap.
jojo
Napsal: úte kvě 24, 2005 08:37
od Tompetr
to: Schomi
Tuhle zkušenost mám taky a navíc třeba, když jedu OV-PHA tak se ti ten Kalos na dálnici pěkně zahřeje, že je pak jako vystřelený z praku a ani v kopcích kolem Libavé není problém s předjížděním. Prostě je to autíčko více v pohodě na delší trasy a ve městě je to stejně jedno.
Napsal: úte kvě 24, 2005 08:42
od Návštěvník
Ja mam kalosa 1,2 od aprila 2005, najazdených 2000 km, spotreba cca mesto 8,2 l/100 km, kombinovaná, prevažne po dialnici cca 100-120 km/h, 6,2 - 6,3 l/100 km.
Kalos je tiché a pohodlnné auto, s dobrou akceleráciou najmä v meste len ma štve, že blbnú otáčky na voľnobehu, skáču hore dolu a pri brzdení motorom keď otáčky klesnú pod 2000 na každom prevodovom stupni mi začne motor cukať. Je to sporadické, nie vždy mal som to v servise už 3 x zatiaľ na nič neprišli.
Obrnit se
Napsal: úte kvě 24, 2005 08:53
od Tompetr
Anonymous píše:Ja mam kalosa 1,2 od aprila 2005, najazdených 2000 km, spotreba cca mesto 8,2 l/100 km, kombinovaná, prevažne po dialnici cca 100-120 km/h, 6,2 - 6,3 l/100 km.
Kalos je tiché a pohodlnné auto, s dobrou akceleráciou najmä v meste len ma štve, že blbnú otáčky na voľnobehu, skáču hore dolu a pri brzdení motorom keď otáčky klesnú pod 2000 na každom prevodovom stupni mi začne motor cukať. Je to sporadické, nie vždy mal som to v servise už 3 x zatiaľ na nič neprišli.
U takových vad ti nezbyde než se obrnit trpělivostí a klidem. Buď se to ztratí a nebo se to zhorší. V obou případech to bude jen lepší
A co bereš za benzín?
Všechny Vás varuju: tankujte značkový benzín!!!
Vyhněte se Carefourům, Globusům atp.
Poté co jsem párkrát zaškudlil a ušetřil pár kaček mi začlo svítit CHECK a jel jsem do servisu - vstřikování zasrané nečistotama z benzínu.
Kdo šetří má za tři .... roky našetřeno na GO
Taky Kalosák....
Napsal: úte kvě 24, 2005 09:28
od Pietro
Mám asi jednoho z prvních Chevy Kalos z října 04, teď mám najeto 13tis km a jsem moc spokojený. Je to černý sedan 1,4 16V a dost mně překvapuje, vysoká spotřeba, kterou udáváte u 1,2. Já jezdím denně cca 60 km do práce přes Prahu, víkendy - dálnice na sever Čech a to auto moc nešetřím, jezdím kolem 150 km/h a spotřebu mám přes zimu 7,5-8 a teď, když je teplo, 7-7,5l. ... a to si myslím, že to žere moc.
Musím říct, že auto působí solidním dojmem, co se týče zpracování a kvality, o super výbavě ani nemluvě. Chybí snad jen palubní počítač, ale to už bych chtěl a si moc....
Re: Obrnit se
Napsal: úte kvě 24, 2005 09:34
od milosh
Tompetr píše:
Kdo šetří má za tři .... roky našetřeno na GO
Tak tak, obcas sem bohuzel taky nabral u Carrefouru, jako treba ted kdyz jsem jel o vikendu do Prahy a auto se cuka, kdyz jedu na dvojku 40, tak to je hruza. Uz se mi to jednou taky stralo, pak jsem nabral u Sheelky a auto jelo uplne plynule, takze na tech znackovych tankovackach asi neco opravdu bude, teda krome ty vyssi ceny
Re: Taky Kalosák....
Napsal: úte kvě 24, 2005 09:35
od Tompetr
Pietro píše:Mám asi jednoho z prvních Chevy Kalos z října 04, teď mám najeto 13tis km a jsem moc spokojený. Je to černý sedan 1,4 16V a dost mně překvapuje, vysoká spotřeba, kterou udáváte u 1,2. Já jezdím denně cca 60 km do práce přes Prahu, víkendy - dálnice na sever Čech a to auto moc nešetřím, jezdím kolem 150 km/h a spotřebu mám přes zimu 7,5-8 a teď, když je teplo, 7-7,5l. ... a to si myslím, že to žere moc.
Musím říct, že auto působí solidním dojmem, co se týče zpracování a kvality, o super výbavě ani nemluvě. Chybí snad jen palubní počítač, ale to už bych chtěl a si moc....
spotřeba je trošku bolest tohoto autíčka, ale na druhou stranu musím říct, že zase alespoň žere téměř za všech okolností stejně +/-
Napsal: úte kvě 24, 2005 09:40
od Pietro
To máš pravdu, v jednom i v pěti to je skoro stejný, jen kolo na střeše to zvedne víc, než o litr, to ale každý auto, so jezdí na benzín...
Zapomněl jsem napsat, že před Kalosem jsem jezdil 7 let na turbodieslech a teď si užívám "tichého" auta.