Stránka 2 z 3

Napsal: pát kvě 13, 2005 09:27
od nio
takze bol som u plynarov a ti povedali mi ze u nexii sa to strielanie vyskytuje len zriedka a chyba bude v zapalovani.
Takze zrejme vyskusam vymenit kable a sviecky a dam tan hrusku...

a teraz:
1. Ake kable si mam kupit a kolko asi stoja???
2. Ake sviecky odporucate a aka je cena???
3. Aky filter odporucate a jeho cena???

Napsal: pát kvě 13, 2005 09:31
od PavelZ
Jeste me napadlo, mas tam klapku proti zpetnym zaslehu? Ta by Ti mela usetrit penize za dalsi krabice filtru.

Napsal: pát kvě 13, 2005 10:07
od nio
PavelZ píše:Jeste me napadlo, mas tam klapku proti zpetnym zaslehu? Ta by Ti mela usetrit penize za dalsi krabice filtru.
ako zistim ci ju mam alebo nie???

Napsal: pát kvě 13, 2005 10:42
od PavelZ
Pokud si to dobre pamatuju z Lanosa, tak tam byla plastova trubka sani prerusena a do ni byl vsazenej kovovej prstenec, ve kterym byla prave ta klapka. Mluvi se o ni treba i tady: http://pandora.idnes.cz/part/2001/11/5851

Napsal: pát kvě 13, 2005 10:55
od nio
PavelZ píše:Pokud si to dobre pamatuju z Lanosa, tak tam byla plastova trubka sani prerusena a do ni byl vsazenej kovovej prstenec, ve kterym byla prave ta klapka. Mluvi se o ni treba i tady: http://pandora.idnes.cz/part/2001/11/5851
tak to mam, ale je to uvolnene...cely ten prstenec sa hybe a neviem ako ho dotiahnut alebo utesnit...

Napsal: pon kvě 16, 2005 10:12
od peter
natlac dookola silikonu , ja som to mal takisto

Napsal: pon kvě 16, 2005 10:21
od nio
peter píše:natlac dookola silikonu , ja som to mal takisto

a aky silikon????

Napsal: úte kvě 17, 2005 11:59
od peter
to je uplne jedno , ja som mal poruke taky cerveny do 300 stupnov, ale v pohode tam ide aj ten biely or priesvitny, pri tomto teplota nehra rolu

Napsal: úte kvě 17, 2005 20:27
od nio
peter píše:to je uplne jedno , ja som mal poruke taky cerveny do 300 stupnov, ale v pohode tam ide aj ten biely or priesvitny, pri tomto teplota nehra rolu
dik
vyskusam to, dufam ze to pomoze... :)

Napsal: pát kvě 20, 2005 12:01
od Olda
Kabely: klikni zde

Napsal: úte kvě 31, 2005 06:55
od nio
takze strielanie je odstranene, stalo ma to 2500 SK aj s vymenou sviecok a repasom splynovaca (vymenil tam nejake sitka a membranky). Nakoniec bolo treba len utesnit ten kovovy prstenec na hadici od sania. :)
Mam tam ale vadny nejaky ventil, ktory by mal regulovat mnozstvo plynu (si teraz nemozem spomenut ako sa to vola) :?: . Nemate to niekto??? Mam LPG BRC

Napsal: čtv čer 02, 2005 13:30
od Olda
nio píše:takze strielanie je odstranene, stalo ma to 2500 SK aj s vymenou sviecok a repasom splynovaca (vymenil tam nejake sitka a membranky). Nakoniec bolo treba len utesnit ten kovovy prstenec na hadici od sania. :)
Mam tam ale vadny nejaky ventil, ktory by mal regulovat mnozstvo plynu (si teraz nemozem spomenut ako sa to vola) :?: . Nemate to niekto??? Mam LPG BRC
To máš dobrý, mě membránky nevymění, protože je to KOLTEC, tak doufám že se to spokojí s vyčištěním... :)

Napsal: pát čer 03, 2005 10:35
od cubafire
Ještě mě napadlo - ale je to jen teorie, kdyžtak mě opravte - Zpětný zášleh může být chybou na cestě vzduchu a sice tento.
Plyn nejde do válců, ale do sání. V sání je nějaká hrana, nebo něco, co ne zrovna dobře stahuje plyn se vzduchem do válců, neboli dělá turbulence, čímž zůstane trocha směsi v sání a v případě nesprávné práce ventilů se směs vznítí v sání a to je ten prošleh. Takže by to nemuselo být nutně membránou. Je to docela duchařina, protože už pracuješ se třema látkama. Benzín, plyn a vzduch. Nemluvě o zápalné teplotě, která je hned vedle. Takže pokud Ti to nestřílí do výfuku při puštění plynu, tak zajeď k plynařom a nechej si seřídit směšovač a zkontrolovat vzduchovou cestu. Může tam byt cokoliv. Škodovka sežrala všechno, ale toto je MPI a tudíž jiný systém dodávky paliva.
Je to jen Cubova teorie "back-explosionu"

Možná je to blbost. Ale jen možná....

LPG - třikrát hurá :lol:

Napsal: pát čer 03, 2005 22:49
od JRD McLAREN
No trosku poopravim tvoju teoriu...
pri LPG sa ti palivo (plyn) a kyslik (vzduch) zmiesava v sacom potrubi,
( teda pri beznych typoch LPG, ktore sa u nas montuju...)

kdezto pri benzine az tesne pri ventiloch v hlave valcov...
a pri vstrekovani MPI je mnozstvo paliva presne regulovanee
a vstrekovane "vten spravny cas"..

...cize pri benzine nemash cele sacie potrubie naplnene vybusnou zmesou..

takze "strielanie" do sacieho potubia ma dve priciny:
1. Vysoky predzapal - saci ventil je este pootvoreny;piest je tesne pred hornou uvratou..
2. Netesnost sacieho ventilu - explozia vo valci nastava v ten spravny cas, zapalena zmes vsak unika naspat do sacieho priestoru..

pri benzine to teda strielat nemusi...pretoze vsetka vybusna zmes sa uz nasala do valca, a v sacom potrubi sa nema co vznietit,
kdezdo pri LPG mash vybusnu zmes pritomnu vzdy...
a teda pri ktorejkolvek z uvedenych pricin, sa ti zmes v sacom potruby vznieti..
( totok plati pri motoroch MPI, GDI & LPG, neplati pri karburatoroch a Single-Injection )

membrana pri LPG reguluje tlak plynu, tym padom aj mnozstvo, ktore ide do motora,
v podstate system aky sa pouziva na flasiach na autogene, a pod...
a mnozstvo plynu je saozrejme tiez dostdolezity faktor...

Napsal: sob čer 04, 2005 15:02
od Olda
Dočetl jsem se něco o vstřikování kapalného LPG (snad se zplynuje až v v saní a tím ochlazuje sánou směs... mělo by to údajně jet lépe než na benzín..., zkusenosti???) :o