Stránka 2 z 4
Napsal: pát kvě 06, 2005 00:05
od Brainman
Hmmm tak to ja tam mam tak 380 kdyz jsem se honil s Accordem z toho koncertu 160 po Argentinsky
Napsal: pát kvě 06, 2005 00:06
od Brainman
A nevyhral, navyhral
Napsal: pát kvě 06, 2005 21:50
od palikx
Ty jsi cvok fakt.
Napsal: pon kvě 16, 2005 12:24
od Blue Lanos
Som resetoval ECU som zvedavy ako nauci jazdit mala
Napsal: pon kvě 16, 2005 20:18
od eMKa Slovensko
a mne ju resetoval blue tiez
Napsal: úte kvě 31, 2005 07:27
od Dalibor
Zdar chlapi! Bavil som sa o resete ECU s jednym technikom a podla neho je najlepsie resetovat ECU ked je motor zahriaty. Po znovupripojeni baterky normalne nastartovat a nechat motor bezat cca 5 min. na volnobeh a pri tom nespustat ziadne elektricke veci, neslapat na pedaly a na nic proste nesahat a vsetko co sa da ma byt vypnute.
Napsal: úte kvě 31, 2005 09:36
od JRD McLAREN
Blue kde si sa docital tento navod..??
ja som podobnym sposobom ucil jazdit susedovu Feliciu 1.3 po oprave ECU..
...a ostatnej elektriky...
1. start za studena..
2. nechat motor zohriat na "pracovnu teplotu" cca 80-85 st.C
... samozrejme zapnuta vsemozna elektrika, svetla, kurenie a pod.
... nech sa to rychlejsie zohreje...
3. potom jazda cca pri. 3500ot./min. pri 80km/h III. prevod. stupen
4. brzdenie motorom, teda ubratie plynu, az po hranicu, kedy uz vie III.-ka potiahnut,
cca pri rychlosti 30-35km/h
5. opet rozbeh na tych 80km/h - caa 2min. na III.-ke
6. preradenie na IV.-ku, 80ka cca 3-4 min.
7. postupne zastavenie podrdovanim, IV - III - II,
8. chvilku nechat volonobeh...ked uz ma motor tych 750-820ot/min. na volnobehu
9. postupny rozbeh na maximalku...jazda cca 2 min.
10. zastavenie, volnobeh, zhasnutie motora, nechat vychladnut...
Potom mi sused vravel ze to auto ide lepsie ako ked bolo nove..
a ze sa aj lepsie rozbieha...
...
takze som zvedavy na tvoj dojem...po tom uceni toho tvojo autiicka ...
Napsal: úte kvě 31, 2005 13:10
od Ivan
Moje Nexie potřebuje na výpočet cca 15 km ostré jízdy. Potom si na sprintu poradí skoro i s Kadettem 1.8.
Napsal: úte kvě 31, 2005 13:17
od Radoslav Hološka
Ivan píše:Moje Nexie potřebuje na výpočet cca 15 km ostré jízdy. Potom si na sprintu poradí skoro i s Kadettem 1.8.
Ale s mojou RJ!
Napsal: úte kvě 31, 2005 13:32
od JRD McLAREN
To Ivan
No sak pri tom uceny som pomaly aj tolko km nabehal...
dve tri minutky na 80ke... to sa ti kilometre natocia...
To Rado
nemash nahodou moznost zohnat este jednu RJ ..??
rozmyslam totizto ze si to pojdem dat ku kamoshovi nachipovat..
Napsal: pát čer 10, 2005 15:17
od mrk
no tak idem do toho aj ja
. teda musim
. vybil som baterku
. hehe
. caute
Napsal: pát čer 10, 2005 21:14
od Radoslav Hološka
JRD McLAREN píše:To Ivan
No sak pri tom uceny som pomaly aj tolko km nabehal...
dve tri minutky na 80ke... to sa ti kilometre natocia...
To Rado
nemash nahodou moznost zohnat este jednu RJ ..??
rozmyslam totizto ze si to pojdem dat ku kamoshovi nachipovat..
Staci Ti seriova RJ? Musis mi ale napisat rok vyroby Nexie,ci je 8V alebo 16V,ci ma immobilizer v kluci alebo nema,ci ma klimu,airbag,ABS. Cena cca 4000,- Sk. Mozno sa podari aj za menej,zalezi od ponuky a mnozstva RJ na trhu.
Napsal: pon říj 31, 2005 19:41
od Igi
podla toho co som si v tejto téme precítal, chápem to dobre tak, ze vzdy ked odpojím batériu na dost dlhý cas, tak nastane reset ECU
Napsal: pon říj 31, 2005 20:00
od Blue Lanos
ANO, chapes to naprosto presne
Vsak bez napatia ju asi nema co drzat ze?
Napsal: pon říj 31, 2005 20:14
od mrk
myslim si ze ten cas ani nemusi byt taky dlhy. odber mas vdaka imobilizeru stale, aj ked minimalny, nie ? ja som to raz odpojil na mozno 10 sekund a ked som nastartoval, tak to citis, ze je zmazana pamet, lebo ti viac klepoce motor, dlhsie to startuje, celkovo je motor hlucnejsi, aj pri akceleracii, ale akceleruje podla mna lepsie, postupne ten vykon klesa... logicky.