![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
Klimatizace
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
Na zadnich sedadlech nemam klicky, neb tam nemam okna ![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Reklama
- Blue Lanos
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pát srp 29, 2003 17:10
- Bydliště: NMnV
ja nastasie nemam taketo problemy aj ked som klimu troska doplnil po 7 rokoch. ale inak stale chladila len to nebolo uz ono.mrk píše:ked toto citam som rad ze klimu nemam
http://www.cardomain.com/id/27101976
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
![Obrázek](http://daewooforum.pl/images/signatures/15369954224aa3f58d8da30.gif)
Lanos SE 1.5l 8v 4door 63kw/86HP, PS,AC,PW,EA,Rear spojler,15" Dezent T,195/50 R15 Uniroyal,REMUS orig,Green Filter,KYB Excel G
LPG POSITIVE - Lovato LovEco01
![Obrázek](http://daewooforum.pl/images/signatures/15369954224aa3f58d8da30.gif)
Ještě pro doplnění. Prý je tlak v systému klimatizace až 20 atmosfér (slyšel jsem, snad to tak je) a náplň na dírky v chladiči uteče asi za 4-5 dní, takže zjišťovat to jinak nevím, zda to k něčemu bude.
Pokud je tam větší díra, tak před plněním klimy se vyčerpá vše co je v okruhu a chvíli je tam podtlak. Pokud by byla větší díra (asi 0,5 mm a víc), tak by se to projevilo hned a nebylo by potřeba to plnit.
Na autě stopy od oleje opravdu nenajdeš, věř mi. Po úniku byl i problém najít to místečko, kudy to uteklo po týdnu se značkovačem v náplni.
Pokud je tam větší díra, tak před plněním klimy se vyčerpá vše co je v okruhu a chvíli je tam podtlak. Pokud by byla větší díra (asi 0,5 mm a víc), tak by se to projevilo hned a nebylo by potřeba to plnit.
Na autě stopy od oleje opravdu nenajdeš, věř mi. Po úniku byl i problém najít to místečko, kudy to uteklo po týdnu se značkovačem v náplni.
Na Nexii vzpomínám v dobrém
, ale MPV je MPV
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
Co sa toho oleja tyka, tak mne to zasralo pol chladica. To videl aj sporsty kade to fuci. Ani olejova vana neni tak mastna ako bol ten chladic. Ja by som tam dal dusik a hned by to bolo pocut kde to unika. Pri vakuovani systemu sice moze byt pozorovatelny unik, ale iba na rucicke tlakomera. Nebude sa dat mozno poriadne vyvakuovat, ale kde to nabera vzduch nemusi byt vydet lebo to nebude vydavat dost silne sycave zvuky. Inac ked to aj bude chladic, tak cubafire nemysli si, ze nakup auta boli posledne prachy ktore si do neho dal
Ak teda sa nechces vozit na aute kde nefunguje polovica veci ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/smiley14.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
klima
Já jsem si ji dal naplnit vloni na jar. Servisák mi ji nejdříve překontroloval. Natlakoval to nějakým plynem a celý systém proběhl nějakým čuchačem. Únik nenašel. Asi za 2 měsíce chlazení stálo za houby, podotýkám, že klíma ještě spínala. Servisák znovu natlakoval kontrolní směsi a po dlouhým hledání objevil v chladiči malou dirku. Vše mě to přišlo na cca 1200kc. Druhé překontrolování bylo zdarma. Taky jsem slyšel, že oprava je zbytečná, chce to novej chladič. Chtěl bych se zeptat jestli někdo neví kde ho pořídit za slušný peníz. Dík. ![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Hovoris, ze za 2 mesiace chladenie stalo za houby. Klimatizacia bud ide alebo nejde. Ked aj spinal kompresor, neznamena, ze bude aj chladit. Vo vyparniku je expanzny ventil, ku ktoremu ked sa nedostane dost silny tlak, tak neotvori a klima nechladi. Proste fuci taky isty vzduch ako je vonku len clovek ma subjetivny dojem ked pocuje hucat kompresor, ze ten vzduch je chladnejsi. Este by som spomenul taku vec, ze znizovanim tlaku refrigerantu sa znizuje aj jeho odparovacia teplota. Z toho vypliva, ze ked teraz je klima nastavena na nejakach 6-7 stupnov, tak po uniku urciteho mnozstva sa tato hodnota znizi a vyparnik by zacal omrzat. Tam okrem expanzneho ventilu moze zafungovat aj termistor, ktory klimu vypne. Skratka postupnym fucanim klimy neklesa jej vykon, len ju ochranna elektronika jedneho dna odstavi. Klima bude chladit menej, ked v nej bude viac chladiva. Je to presne naopak.
Dobře ale když tam je chvilku (10 minut )a pak to vypustim tak to rozhodně ničemu nevadí.A navíc ten olej kterej tam koluje je tam pořad(aspon trochu) a konzervuje to.Nevim tedy v čem je problemP.ajda píše:vzduchem NE, to raději nic
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
- Radoslav Hološka
- Příspěvky: 856
- Registrován: sob kvě 08, 2004 09:53
- Kontaktovat uživatele:
Když se klima naplní, tak zkoušej teploměrem teplotu výstupního vzduchu. Jestli si to pamatuju, tak to bylo kolem 5 stupňů - při minimální rychlosti ventilátoru čidlem strčeným dovnitř do vzduchového průduchu uprostřed auta.
Cena chladiče byla před 3 roky kolem 4000,- Kč snad v Benexu.
Cena chladiče byla před 3 roky kolem 4000,- Kč snad v Benexu.
Na Nexii vzpomínám v dobrém
, ale MPV je MPV
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
neválí se vám v garáži nepotřebná SPZ - v mé sbírce je pro ní místo,