Stránka 2 z 6

Napsal: ned čer 10, 2007 23:58
od palikx
uz je toho tu spousta a cist to nemam cas.klepani ventilu nalit proplachovaci prisadu do oleje a chvili jezdit-opatrne zadny zavody-pak vypustit a nalit jedine 10w40 olej.pak je sance ze se to zlepsi.samozrejme to muze byt vackova hridel -coz se u 8 v motoru deje docela casto-u 16v by mohl pomoct ten proplach.a na zacatku zmerit tlak oleje a bude to jasne pak kontrola rozvodu atd.........

Napsal: pon čer 11, 2007 17:24
od dedo.miki
Tie závady sú o oleji tak netreba šetriť a dávať kvalitný.Karbón v motore je svinstvo.A tie klepania vznikajú nedokonalým spalovaním.Oktánové číslo je len jedna z možností samozápalu benzínu vo valci.Karbón dalšia.Zlá tepelná hodnota sviečky ,vysoké tlaky (po úprave)a iné.

Napsal: stř čer 13, 2007 18:42
od Radovan43
Nemyslim ze to bude olejom, pouzivam Mobil 1, 5W 50 syntetika.
Sviecky su origos Denso podla katalogu. Zapalovacie kable nove.EGR ventil zaslepeny. Tak a teraz " babo rad".Olej ma nabehane 5 000km. :?: :?: Tak cim bude to klepanie ?

Napsal: stř čer 13, 2007 18:43
od Radovan43
Jo a zabudol som - tankujem na Shell,

Napsal: stř čer 13, 2007 23:13
od palikx
i tak to reknu hydraul zdvihatka.navic sem to neslysel tak tezko rict.

Napsal: čtv čer 14, 2007 19:57
od dedo.miki
Tu sa nedá určiť závada nakolko nevieme posúdiť podla zvuku čo vlasne klepe. Môžu klepať naozaj ventily,alebo len počuť detonácie z valcov od zlého spalovania.

Napsal: čtv čer 14, 2007 20:23
od rastikk11
na espere my klepali najprv ventile ale stacilo nastavit rozdelovac a dalsie klepanie my sposobovalo---nedostatok oleja po doliati ani tuk dnes som dal..

Napsal: úte čer 26, 2007 09:57
od celloo
hmmm....a netusite, ze kolko tak asi stoji vymena toho olejoveho cerpadla?......vdaka

Napsal: úte čer 26, 2007 10:11
od JRD McLAREN
celloo píše:hmmm....a netusite, ze kolko tak asi stoji vymena toho olejoveho cerpadla?......vdaka
a preco xesh menit olejove cerpadlo..??
..to su dve ozubene kolesa..na ktorych sa nema co pokazit..
..pokial sa nieco pomedzi ne nepremele..

Napsal: pát srp 24, 2007 23:45
od Kruger !!!
Takže pánové, po delší odmlce opět zdravím. Řeším teď jeden problém s klepáním, a jak většina odborníků píše musí to vidět a slyšet. A tak jsem svůj problém natočil http://www.speedcomps.wz.cz/nexiastart.mpg . Všimněte si prosím zvuku při startu, kdy mizí a hlavně kdy zhasne kontrolka mazaní (jeji interval sviceni se dosti meni nekdy vterina nekdy i 6 - 8... ) Takže pokud víte, uvítám rád všechny odpovědi.

Jinak olej meněn pravidelně, a ostatní ty věci jako proplach a tak dále rovněž. Kdyby byly ještě nejaké otázky rad doplním.

Napsal: sob srp 25, 2007 22:46
od ferino28
Kruger !!! píše:Takže pánové, po delší odmlce opět zdravím. Řeším teď jeden problém s klepáním, a jak většina odborníků píše musí to vidět a slyšet. A tak jsem svůj problém natočil http://www.speedcomps.wz.cz/nexiastart.mpg . Všimněte si prosím zvuku při startu, kdy mizí a hlavně kdy zhasne kontrolka mazaní (jeji interval sviceni se dosti meni nekdy vterina nekdy i 6 - 8... ) Takže pokud víte, uvítám rád všechny odpovědi.

Jinak olej meněn pravidelně, a ostatní ty věci jako proplach a tak dále rovněž. Kdyby byly ještě nejaké otázky rad doplním.
Tak to je strasny zvuk (sa cudujem ze ten motor este beha). Asi sotva to bude benzinom, ale skus pozriet na vackovy hriadel, ak si si isty ze ten zvuk ide od ventilov tak stejne to budes musiet otvorit a pomenit, pretoze ta vacka bude zrejme tiez v prde.. a asi takto moze vypadat: http://www.mercedes-classic.cz/forum/do ... GP4289.JPG A chcel by som vediet ci tam je LPG? Ale najjjjj by bolo keby si tam nechal zmerat tlak oleja, aspon by si vedel ze mas riesit hlavu motora (zdvihatka a vackovy hr.)

Napsal: ned srp 26, 2007 00:29
od Kruger !!!
ferino28 píše: Tak to je strasny zvuk (sa cudujem ze ten motor este beha). Asi sotva to bude benzinom, ale skus pozriet na vackovy hriadel, ak si si isty ze ten zvuk ide od ventilov tak stejne to budes musiet otvorit a pomenit, pretoze ta vacka bude zrejme tiez v prde.. a asi takto moze vypadat: http://www.mercedes-classic.cz/forum/do ... GP4289.JPG A chcel by som vediet ci tam je LPG? Ale najjjjj by bolo keby si tam nechal zmerat tlak oleja, aspon by si vedel ze mas riesit hlavu motora (zdvihatka a vackovy hr.)
Víš já se nedivím ničemu, takhle klepe už přes 50 tis. km... Vačky jsou v pohodě, kontrolovány v servise, auto LPG nikdy nevidelo, jinak, vykon je v pohodě, jemne to zacne klepat tak od 2000 - 2200ot jinak je klid. spis pri ustalene rychlosti pri akceleraci ani nevrzne. Zvuk v tech vyssich otacka se zhorsuje jen krapek a to opravdu i tak ze se musis dukladne zaposlouchat, abys to slysel ... Nikdo v servise tez nevi cim to muze byt, ale tlak oleje mi jeste nemerili jim vynadam :) Na druhou stranu při trasach cca 300 km a vyse i ten zvuk po tech 300 km ve zvysenych otackach prestane, ale jen do doby nez zase vychladne motor. Toto je asi opravdu hodne zapeklita zavada... Jinak hodil jsem to zde, at se nemusi zakladat nove vlakno :oops:

Napsal: ned srp 26, 2007 09:01
od Ozorák Mikuláš
Kruger ,nechcem byť múdry, ale tento istý zvuk som mal na nessi pri štartovaní. Po rozobraní hlavy som musel meniť vačkovku. Symtony choroby boli naozaj tie isté, klepanie za studena, po zahriatí pomerne ticho. Čím dlhšie som odkladal opravu , tým viac to klepalo pri štartovaní a neskôr to bolo počuť aj počas jazdy , síce slabo , no bolo počuť. To je moja skúsenosť.

Napsal: ned srp 26, 2007 10:12
od Kruger !!!
Ozorák Mikuláš píše:Kruger ,nechcem byť múdry, ale tento istý zvuk som mal na nessi pri štartovaní. Po rozobraní hlavy som musel meniť vačkovku. Symtony choroby boli naozaj tie isté, klepanie za studena, po zahriatí pomerne ticho. Čím dlhšie som odkladal opravu , tým viac to klepalo pri štartovaní a neskôr to bolo počuť aj počas jazdy , síce slabo , no bolo počuť. To je moja skúsenosť.
Miky, diky za tip, ale bohuzel vacka to neni (i servis to potvrdil). U me se jedna o klepani jen do doby, nez zhasne kontrolka mazani. Udela mi to tak po stani pres noc, ale nekdy i klidne po stani cca 2 hodin. jenze JRD psal ze na olej. cerpadle se nema co pokazit... Jinak, pokud budu mit zitra stesti a dostanu se do garaze taktu hridelui odfotim. Ale dulezitejsi je pro mne fakt, ze kontrolka mazani dlouho zhasina, je to videt i na tom videu... Schvalne po jake dlouhe dobe zhasne vam? tusim, ze hned po startu ne? Za pripadne chyby textu se omlouvam, ale pisu z PDA. Zatim diky vsem co se odpovedeli.

Napsal: ned srp 26, 2007 10:41
od SK
podla mna su vadne hydraulicke dvihatka, z ktore netesnia, a koli tomu trva isty cas kym cerpadlo ich natlakuje a tym aj ventily stichnu a zhasne aj kontrolka tlaku oleja.
Mne to obcas spravi motor a vacsinou to robi ak je olej uz tesne pred vymenou..