Stránka 2 z 2

Napsal: pát dub 29, 2005 19:01
od Olda
pokud ti to ještě nežere olej, tak jako poslední záchranu zkus vyměnit olej za
nějaký opravdu dobrý...

Napsal: pát dub 29, 2005 20:35
od S.v.o.b.i.k
Mohl by mi někdo prozradit co jsou to ty hydroštely?

Napsal: pát dub 29, 2005 21:12
od Kruger !!!
M.Vasicek píše::?: Tak co mám s tím dělat, když mi hrozně klepe motor a je tam hydro?? :?: :?:
Vyměnit nadzvihátka !!! Oprava do 10 000,- :lol:

Napsal: sob dub 30, 2005 00:15
od Pepe
Olda píše:pokud ti to ještě nežere olej, tak jako poslední záchranu zkus vyměnit olej za
nějaký opravdu dobrý...
To bych neřekl, spíš se doporučuje hustější a horší aby vymezil vůle.
jinak oprava - na 16V to bylo:
800 Kč x 16 ks = ... brrrr až je mi z toho špatně

Napsal: sob dub 30, 2005 08:41
od Marra
Hydraulicke vymezovani vule ventilu je super vec, protoze narozdil treba od felicie 1.3 nemusis po nejakych 20 - 30000 km vuli vymezovat, hydraulika vuli ,,nastavi" sama. Jde o to aby ventily (kdyz jde pist do HÚ) když se zavírají dobře dolehly ale zároveň neměly moc velkou vůli. Zkrátka musí mít nějakou vůli aby se ti nešprajcly a aby dobře utěsnily spalovací komoru 8)

Teda nevím jestli jsem to napsal dobře, ale takhle mi to tatka rikal, kdyz jsme delali vule na favu ;)

Napsal: sob dub 30, 2005 18:54
od Kruger !!!
Marra píše:Hydraulicke vymezovani vule ventilu je super vec, protoze narozdil treba od felicie 1.3 nemusis po nejakych 20 - 30000 km vuli vymezovat, hydraulika vuli ,,nastavi" sama. Jde o to aby ventily (kdyz jde pist do HÚ) když se zavírají dobře dolehly ale zároveň neměly moc velkou vůli. Zkrátka musí mít nějakou vůli aby se ti nešprajcly a aby dobře utěsnily spalovací komoru 8)

Teda nevím jestli jsem to napsal dobře, ale takhle mi to tatka rikal, kdyz jsme delali vule na favu ;)
No, až tak super to není, jestli si četl cenu za 1 nadzvihátko, tak pri 8 ks a 16 ks to už je slušná pálka, zato na Škodovkách všeobecně vezmeš spárovou měrku, nastavíš nově vůle a máš pokoj na dalších X km. Celý proces zabere 30 min. Přiznávám, má to i svá úskalí, ale investice kolem 6 tis, je přece jen o pár plných nádrží menší, ale jinak máš pravdu, jako výmysl je to dobrý !!!

Napsal: ned kvě 01, 2005 19:28
od Marra
Myslis tim ze jsem to popsal spatne?? No je to mozne a jestli jo tak sorry .v mych sestnacti jsem tech motoru jeste tolik rozebranych nemel :oops:

Napsal: ned kvě 01, 2005 20:12
od Kruger !!!
Marra píše:Myslis tim ze jsem to popsal spatne?? No je to mozne a jestli jo tak sorry .v mych sestnacti jsem tech motoru jeste tolik rozebranych nemel :oops:
Máš pravdu, hydraulika si všechno šteluje sama, ale jako všechno se časem opotřebí a Daewoo není Honda kde nadzvihátka odchází kolem 150 000 km a někdy i podstatně později. Ale nexie jsem viděl se zkaženýma nadzvihátkama i již po 52 000km, ale aby to nevyznělo špatně tak některé vydrží i 120 000 až 150 000. Můj tata najezdil třeba s Nexii 95 140 000 a byla motoricky na tom líp než má 97 s 73 000, tam jsem měnil spojku i nadzvihátka a tata stále nic ... :( Rozdíl v tom, že on ho měl od novotoy a kilometry najel za 3 roky a já ojetinu od příbuzné z německa 54 000!! :twisted:

Napsal: ned kvě 01, 2005 20:58
od palikx
Tak jen rada když klepou tak kouknout na vačku nekdy je totiž díky nekvalitnímu oleji obroušena, a když bude ok tak nalít do motoru specialní tekutinu na čištění motoru a nechat na volnoběh proběhnout.mohlo by topřestat.A pak Vypustit olej a nalít minimalně polosyn olej a snad to pomuže.Jinak vymontovat zdvihatka rozebrat vyčistit a namontovat zpet.to pomaha na 80%. Když ani to ne tak nova.