Stránka 2 z 2

Napsal: pát kvě 06, 2005 00:15
od petrm
Ale brzdí málo a ten rozdíl v přidání plynu je tak malý samozřejmě když začneš zpomalovat tak to chce lehce pošimrat plyn aby to zase přidalo a pak to jede zase zadarmo a dá se tím poměrně dost šetřit ale chce to větší kopce né klesání pár strupňů a 50 metrů dlouhý

Napsal: úte lis 13, 2007 21:08
od krowman
Zdar, nebudu zakladat novej topic, tak to pisu sem, je to taky s teplotou trochu :) jde o to, ze vonekda sem menil v lanosu nemrzku a ted jak je vic a vic zima, tak se mi zda ze se motor hodne spatne dostava na provozni teplotu, ted je to tak "pod" a "na" te prvni carce, driv to bylo skoro pod pulkou ta raficka.. tak nevim, jestli je to tou zimou a tak moc to napor vzduchu chladi s kombinaci s tou novovou nemrzkou... nevim no.. co vy na to? mam pred chladic vrazit karton? :) :arrow:

Napsal: stř lis 14, 2007 17:54
od Slavek
jestli sem te pochopil spravne, driv ti budik ukazoval do pulky a ted jen kousek od spodu???

no muze to ovlivnit zoxidovany kontakt na teplotnim cidlu pro budik, nebo spatny budik, nebo samo cidlo, tim ze si vymenil nemerz.smes to urcite nebude, vymenou muzes jen ovlivnit dobu ohrati motoru

Napsal: stř lis 14, 2007 18:35
od conpet
krowman píše:Zdar, nebudu zakladat novej topic, tak to pisu sem, je to taky s teplotou trochu :) jde o to, ze vonekda sem menil v lanosu nemrzku a ted jak je vic a vic zima, tak se mi zda ze se motor hodne spatne dostava na provozni teplotu, ted je to tak "pod" a "na" te prvni carce, driv to bylo skoro pod pulkou ta raficka.. tak nevim, jestli je to tou zimou a tak moc to napor vzduchu chladi s kombinaci s tou novovou nemrzkou... nevim no.. co vy na to? mam pred chladic vrazit karton? :) :arrow:
Mám úplně stejnej problém, i když to asi problém nebude, asi to jen blbě ukazuje ;) , měnil jsem těsnění pod hlavou a jezdil asi 1 měsíc jen s čistou destilkou ( 3x jsem měnil celou náplň, protože se mě nikdy nepodařilo vypustit všechno) Když už nová destilka zůstala čistá, tak jsem to zase vypustil a nalil čistou nemrzku - asi označení G48 ( modrá ). Dřív jsem měl teplotu na budílku někde pod půlkou, ale po výměně za nemrzku je to max. v 1/4 . Auto topí dobře , tak to zatím nechám ;)

Napsal: stř lis 14, 2007 20:24
od krowman
conpet píše:
krowman píše:Zdar, nebudu zakladat novej topic, tak to pisu sem, je to taky s teplotou trochu :) jde o to, ze vonekda sem menil v lanosu nemrzku a ted jak je vic a vic zima, tak se mi zda ze se motor hodne spatne dostava na provozni teplotu, ted je to tak "pod" a "na" te prvni carce, driv to bylo skoro pod pulkou ta raficka.. tak nevim, jestli je to tou zimou a tak moc to napor vzduchu chladi s kombinaci s tou novovou nemrzkou... nevim no.. co vy na to? mam pred chladic vrazit karton? :) :arrow:
Mám úplně stejnej problém, i když to asi problém nebude, asi to jen blbě ukazuje ;) , měnil jsem těsnění pod hlavou a jezdil asi 1 měsíc jen s čistou destilkou ( 3x jsem měnil celou náplň, protože se mě nikdy nepodařilo vypustit všechno) Když už nová destilka zůstala čistá, tak jsem to zase vypustil a nalil čistou nemrzku - asi označení G48 ( modrá ). Dřív jsem měl teplotu na budílku někde pod půlkou, ale po výměně za nemrzku je to max. v 1/4 . Auto topí dobře , tak to zatím nechám ;)
taky mam antifreeze G48 modra :) predtim sem mel raficku pod pulkou (asi provozni teplota) a ted to mam po zahrati kolem te prvni carky.. :arrow: