Stránka 2 z 3
Napsal: pon čer 27, 2005 18:45
od petrm
Jasně na 100% je to díra v chladiči a kupujte neoriginální stojí zhruba třetinu ceny tj. kolem 4-5 000 Kč a jsou konstukčně lépe udělané a vydrží rozhodně déle než originální
Napsal: pon črc 16, 2007 19:46
od Hanzy
Napsal: pon črc 16, 2007 19:59
od -peha-
Napsal: pon črc 16, 2007 20:12
od Hanzy
Napsal: pon črc 16, 2007 20:16
od -peha-
Napsal: pon črc 16, 2007 21:10
od Hanzy
Napsal: úte črc 17, 2007 08:38
od vaculcim
Co ale, když mám klimu naplněnou, kompresor mi spíná, přesto ale téměř nechladí? Není tam třeba nějaký filtr, který by mohl být ucpaný, nebo tak něco? Před naplněním byla určitě nějakou dobu prázdná. Co teď?
Napsal: úte črc 17, 2007 09:42
od conpet
vaculcim píše:Co ale, když mám klimu naplněnou, kompresor mi spíná, přesto ale téměř nechladí? Není tam třeba nějaký filtr, který by mohl být ucpaný, nebo tak něco? Před naplněním byla určitě nějakou dobu prázdná. Co teď?
Když to chladí málo , tak to bejvá právě nedostatek média. Pokud si si jistý že ho tam je dost, tak to může být cokoli a pomůže jen servis.
kape do kabiny
Napsal: úte črc 17, 2007 13:12
od kajsi
čítam tu rôzné príspevky o klíme, tiež som kúpil Legu pred 2 rokmi a tipek čo predával mi tvrdil,že deň pred kúpou dal naplniť klimu aj papier s cenou mi ukázal, ale klima nešla, to som zistil až v lete (predtým som auto s klímou nemal), teraz som ju dal naplniť pred viac ako mesiacom a klíma chladí ako v boxy v mraziarňach (preto vždy neverte, tým čo predávajú auto s klímou ale presvedčte sa tak, že ju zapne a po max.5min musí ísť takmer ľadový vzduch z otvorov vzduchu v kabíne,ak nejde klíma nie je v poriadku),
mám ale problem pri týchto extrémnych teplotách 30-34 st.C, že mi kape do kabiny voda, bude to asi kondens- teda zrazená voda z ochladzovania v kabíne, tento kondens musí mať niekde vývod z kabíny a bude upchatý (asi), viete mi poradiť kde to nájsť a ako to prečistiť, prípadne ak to je niečo iné čo s tým???
Napsal: úte črc 17, 2007 15:09
od vaculcim
To Conpet: Není tam třeba nějaký filtr, který by mohl být ucpaný?
Napsal: úte črc 17, 2007 22:44
od conpet
vaculcim píše:To Conpet: Není tam třeba nějaký filtr, který by mohl být ucpaný?
U Lanose nevím, filtrem to asi nebude i kdyby tam byl. Musíš do servisu, ale nemusíš hned plnit, oni snad uměj říct jestli tam toho je dost nebo ne.
Napsal: stř črc 18, 2007 11:52
od ros
Slyšel jsem, že se může dostat vlhkost do oběhu (např: prasklý chladič) a vytvoří korozi v systému a odporoučí se čerpadlo. Více chladiva je taky špatně. Takže rada návštěvy odborného servisu je pro tebe aktualní.
Napsal: stř črc 18, 2007 14:01
od vaculcim
ros píše:Slyšel jsem, že se může dostat vlhkost do oběhu (např: prasklý chladič) a vytvoří korozi v systému a odporoučí se čerpadlo. Více chladiva je taky špatně. Takže rada návštěvy odborného servisu je pro tebe aktualní.
Čerpadlo jede, náplně je správné množství, jenom to prostě nechladí....
Nemůže být třeba problém v nějakém čidle, nebo relátku? Opravujeme teď dům, tak na sevis moc nezůstane....
Napsal: stř črc 18, 2007 14:26
od ros
To chápu, že ti na servis nezbývá. Ale u klimy moc rad není. Čerpadlo může spínat, ale lamely,nebo jak to nazvat, v čerpadle můžou mít vůli díky koroze a přestanou tlačit chladivo do oběhu. Je to jen laický náhled na klimatizaci. Co jsem koupil to prodávám.
Napsal: stř črc 18, 2007 22:26
od Richard
Možná plácnu blbost, tak mě nekamenujte. Před výparníkem (vevnitř auta) musí být něco jako je v lednici, chlaďaři tomu říkají kapilára, nebo nějaká tryska, jestli tu nemáš ucpanou. Před ní je tlak vysoký a plyn v tekutém stavu, po projití tím zúžením jakoby vštřikuje do výparníku a tam mění skupenství na plyné a odnímá okolí teplo. odtud si plyn bere kompresor a znovu ho žene do chladiče (vpředu) a pomocí tlaku a odebrání tepla znovu zkapalňuje. Tak asi takhle podle mě klima funguje, ale kde hledat problém, nevím. Kompresor se nejspíš může zadřít, ale jestli má nějaké lamely???? nevím, jeden mám doma ještě z Pontiaca, tak kdyby ho někdo chtěl????? Pošlete SZ.