Stránka 2 z 2
Napsal: čtv kvě 05, 2005 20:15
od pekrtek
Blue Lanos píše:no vidis
a malem si na lanosa nadaval
Nech fici aspon 100tis km
Díky.
Napsal: pát kvě 06, 2005 22:15
od palikx
No vypada to nadějně ale ještě bych nejasal.Uvidíš dal.Posledně ti to taky vydrželo dlouho(po výměně krok.motorku)Ale myslim že to asi bylo ono jak jsem řikal petrm měl něco podobneho.Jinak taky přeju at jede v poho.
Napsal: pát kvě 06, 2005 23:20
od pekrtek
Jestli by nebylo lepší nechat Lanose stát v garáži a jen se na něj dívat. To bude jistota, že bude v pořádku. V pondělí jedu do servisu a pokud to vydrží cestu tam, tak by to mohlo být ono. Nevím, jestli nechat jenom vyresetovat řj nebo celé prohlédnout. Tak mi držte palce. Díky.
Napsal: sob kvě 07, 2005 14:36
od Blue Lanos
vyresetovat si to mozes aj sam vyssie je navod
Napsal: pon kvě 09, 2005 06:46
od Akri
Zde je preklad zminovaneho clanku........Lanos navzdy !!!!
http://www.lanosclub.com/view.php?cislo ... 2005050801
Napsal: pon kvě 09, 2005 12:15
od eMKa Slovensko
Napsal: pon kvě 09, 2005 13:13
od pekrtek
Tak jsem byl dnes v servisu VK Hradec Králové. Můžu každému vřele doporučit. Perfektní přístup i jednání. Jinak, pokud se týká těch otáček (viz výše), vše je OK, bylo to asi opravdu těmi kabely a solí ze silnic. Prostě, elektronika dokáže neskutečné věci. Lanosu se omlouvám, jezdí perfektně. Mám druhé Daewoo a jsem rád, že nemusím měnit názor.
Napsal: stř kvě 11, 2005 21:42
od palikx
no že by?to ti přeji at to fakt už jezdí OK.asi sme moc nepomohli ale hlavně ze je to snad vyřešene (po 3 letech)
Napsal: čtv kvě 26, 2005 17:54
od petrm
Mám takovej dojem že tohle sem ti už radil:? mě dělala taky sračka sůl bordel v elektrice přesně v téhle zásuvce mě se zase rozsvicela chyba a auto nemělo výkon a žralo 14 l a diagnostika hlásila chybu chudá směs taky mi trvalo 3 neděle než sem to našel a to sem jezdil celou tu dobu s napíchnutou diagnostikou do auta
a dokonce vyměnil i řídící jednotku . Pod tou zásuvkou je totiž díra v podběhu a ta vede volně ke kolu a nic nebrání sračkám aby šli do té zásuvky tak sem si tam dal gumovej špuntík
Napsal: čtv kvě 26, 2005 18:03
od Akri
Ale ja slysel, ze mas taky problemy s otackama? nebo uz ne? Mne to totiz nekdy dela taky, ze mi otacky zustanou na 1200-1500, nebo se na tuhle hodnotu samo prida, pridam plyn, jako proslapnu pedal a zase je to v cajku
Napsal: čtv kvě 26, 2005 18:11
od petrm
Jo to mi dělá ale je to po tom co sem přestal s autem jezdit každý den a ujedu jen pár kilometrů za týden a dělá to přesně to co popisuješ normálně auto natartuju a rozjedu se otáčky OK ujedu třeba 8 kilometrů zastavým už po několikáté na křižovatce a drží to kolem 1200 přidám plyn jakobych ho chtěl prošlápnout (vyhodit sytič pro Favoriťáky ) a ještě si to přidá na 1500 a nechce se mu spadnout na volnoběh , řeším to tím že vypnu motor a znovu po odbimbání gongu nastartuju a už to neudělá a volnoběh je Ok
Napsal: čtv kvě 26, 2005 18:14
od Akri
petrm píše:Jo to mi dělá ale je to po tom co sem přestal s autem jezdit každý den a ujedu jen pár kilometrů za týden a dělá to přesně to co popisuješ normálně auto natartuju a rozjedu se otáčky OK ujedu třeba 8 kilometrů zastavým už po několikáté na křižovatce a drží to kolem 1200 přidám plyn jakobych ho chtěl prošlápnout (vyhodit sytič pro Favoriťáky ) a ještě si to přidá na 1500 a nechce se mu spadnout na volnoběh , řeším to tím že vypnu motor a znovu po odbimbání gongu nastartuju a už to neudělá a volnoběh je Ok
mne staci proslapnout plyn, jako to malinko proturovat a zase se to vrati na svych 800, dela mi to nepravidelne, nevim proc, najednou z niceho nic to zacalo
jo a jeste neco, nekdy, kdyz prijizdim ke garazi a vlitnu pred ni uz s vyslaplou spojkou a drzej se otacky vys, tak vykvaltuju a jak pustim spojku, taky se to vrati, ale neni to pravidlo