Stránka 2 z 2
Napsal: čtv dub 21, 2005 08:09
od vado
Moj zacina obmedzovat 6400-6500. A funguje spolahlivo, viackrat odskusane, vaecsinou nechcene, pri predbiehani ...
Napsal: čtv dub 21, 2005 12:48
od latti
otacky neznam, nemam otackomer ale většinou těsně po tom co motor přestává tolik táhnout, tak někde, kde se lomí výkonová křivka
ale při dnešních cenách benzínu už tak vysoko nelezu
Napsal: čtv dub 21, 2005 13:01
od Blue Lanos
to je jasne ani ja to bol len test a informacia
Napsal: čtv dub 21, 2005 13:06
od Granko
hmm, ako zistim, ze to je obmedzovac ? co ked to uz dalej proste nejde ? ved aj rozdelovac ma nejaku hornu medz, ked uz prestava dobre pracovat...
Napsal: čtv dub 21, 2005 13:36
od latti
Granko píše:hmm, ako zistim, ze to je obmedzovac ? co ked to uz dalej proste nejde ? ved aj rozdelovac ma nejaku hornu medz, ked uz prestava dobre pracovat...
Auto přestane táhnout.. Je to jako blesk z čistého nebe..
V autech se tak moc nevyznám, tak vlastně nevím, jestli to je omezovač
Napsal: čtv dub 21, 2005 14:20
od Blue Lanos
jasne ze to je ono
proste ako keby ti prestaval ist benzin do motora
Napsal: čtv dub 21, 2005 14:26
od Granko
no jo, a ako je to riesene ? je tam nejaka zuzena vec, ktora reguluje prietok, alebo ECU znizi otacky alebo ako ?
Napsal: čtv dub 21, 2005 15:04
od PavelZ
Granko píše:no jo, a ako je to riesene ? je tam nejaka zuzena vec, ktora reguluje prietok, alebo ECU znizi otacky alebo ako ?
Vetsinou je to tak, ze to ma 2 stupne: nejdriv ridici jednotka "vypne" dva valce a kdyz se i prez to cloveku dari akcelerovat dal, tak po dalsim malem zvyseni otacek vypne vsechny 4. Takze by melo byt citit to, ze motor na chvilku zabere, pak se brzdi motorem, pak zase zabere... a furt dokola.
Napsal: pát dub 22, 2005 00:11
od karstn
u mně je to těžko řici. protože jak už otačky se dostanou do otaček kde motor strací tah tak přeřazuji. Jel jsem 180 a pak už bylo vidět že už se mu moc nechce. chtěl jsem to dojet na maximum ale chcalo tak jsem spomalil na 170
Napsal: pát dub 22, 2005 10:46
od latti
Blue Lanos píše:jasne ze to je ono
proste ako keby ti prestaval ist benzin do motora
Nebo jako když vyhodíš kotvu
Napsal: pát dub 22, 2005 20:58
od petrm
Jo je to tak nějak kolem 6300 otáček a nikdo to nepřehlédne to že se aktivoval . Dojde k vypnutí proudu co otevírá vstřiky a tím dojde k zastavení dodávky paliva je to docela citelný šok
petrm
Napsal: pon dub 25, 2005 13:47
od an
[quote="petrm"]Jo je to tak nějak kolem 6300 otáček a nikdo to nepřehlédne to že se aktivoval . Dojde k vypnutí proudu co otevírá vstřiky a tím dojde k zastavení dodávky paliva je to docela citelný šok
[
/quote]
Pokud nejezdíš na plyn.milan
Napsal: pon dub 25, 2005 14:18
od Krtek
anonyme, třebá já mluvim hlavně o plynu. Asi záleží na systému vstřikování. U Feldy se mi na plyn omezovač nezap ale u Nubiry je to běžná věc jak na benál, tak na LPG.