Stránka 2 z 2

Napsal: úte dub 19, 2005 08:10
od Docent
petrm píše:Náhodou Matízek ustojí i 165 a je v celku v klidu jen ten vítr mrcha :roll:
On tachometr u Matýzka asi dost kecá, měřili jsme to na dálnici a při tachometrové 130 byla skutečná 108,9 a když jedu v Praze po Evropský, kde maj před přechodem radar s čísílkama, tak mně čísílka ukazujou 53 a na tachometru mám přesně 60...

Napsal: úte dub 19, 2005 11:39
od jakub
ajaj, opet teoretizovani nad prdem, cili asi tolik:
Brainman píše:No ja si radsi takovou atrakci necham ujit, brrrrr
V jakym aute by sis tu atrakci rad vyzkousel?
-Horst- píše:Zdravim Matizáci!
Nezkoušel jste někdo udělat do Matize chiptuning? Mám 0.8 litr, filtr Green, svíce Champion Double Platinum, na brzdový stolici výkon 54 kobyl. Známej mi nabídnul za 3000,- přeprogramování jednotky, že mi to zvedne na 60 kobyl. Tak nevim šli byste do toho za ty prachy a s tim rizikem? No kdyby to nebylo ono tak se prej daj původní hodnoty nahrát zpátky.
kecy, nesmysl, jedna pani povidala, vice jak rika ondras

souhlas s nazorem, ze matiz na razantni tuneni neni (pokud to clovek nema jako vylozene hracku, do ktery naleje 150tkc, aby z toho dostal 100 koni a po dvaceti tisicich svizny jizdy zahodil motor)

dosavadni zalezitosti (turbo apod.) beru spise jako proof of concept, chip-tuning je imho (a ted bez urazky) jedna z blbejch forem tuningu - jedna vec je preprogramovani ridici jednotky - u aut, ktery na to maj stavenou jak jendotku tak motor (!) - druha vec je dat takovoudle injekci stereoidu chudakovi prckovi.

opet se vracim k nazoru ondrase - radsi svody, lestit kanaly, apod., pritom nikdy nezapomenout, ze zakladem neni (nebylo) sportovni auto urceny k tuneni a ze z toho taky nikdy sportak nebude ...

Napsal: úte dub 26, 2005 23:49
od shaman
No já teda nevím jestli zrovna Nexie nebo Nubira je na špici v bezpečnosti.. Skoro bych tomu ani moc nevěřil..