Stránka 2 z 3
Napsal: čtv dub 14, 2005 23:21
od Ivan
to Marra: jasně, že jo, ale pro můj motor je nejoptimálnější řadit za 3 při cca 80 km/hod...
to Rebro: máš 8V?
Napsal: čtv dub 14, 2005 23:39
od Akri
RoSta píše:Granko píše:hmm, u mna sa zacalo tiez nieco taketo diat, ale len na benzin. na LPG to chodi ok, teda, ak si odmyslime, ze to nedrzi volnobeh a ledva ze to neskape (aj na benzin). ten volnobeh pada tak postupne, najprv sa zda, ze je ok, ale kym stihnem otvorit garaz, tak zacne klesat a potom to uz lieta medzi 500-1000 RPM. na benzin to chodi nerovnomerne v tom zmysle, ze nasadim plyn, zaberie, ale za par sekund strati tah (ako keby doslo palivo), ale staci malicko pridat plyn a hned poskoci dopredu a za par sekund zasa strati tah. takze, ked menim polohu plynu, tak to ide (aj ked trhane). moze aj tu byt na vine zapalovanie ? opakujem, az na ten volnobeh to na LPG ide normalne. inak, ono sa to z casu na cas objavi, potom to zasa zmizne.... kable som menil pred 2 rokmi (BOSCH) +-.
Keď som si dal spraviť LPG a bol ho asi 2 x reklamovať, tak som si všimol, že mi kolíšu otáčky motora (to nebol dôvod na reklamáciu), ale len na LPG (typujem tak max okolo 50/min)...
Dôvod? Pomalšie reakčné časy LPG na napätie na Lambda sonde...
Čiže, okrem toho, čo tu už bolo spomenuté, by to mohla byť aj tá Lambda, možno...
Ale na to by na servisu LPG prisli ne? Mne ji taky kontrolovali, kdyz to serizovali.
Napsal: pát dub 15, 2005 09:06
od ]Rebro[
Ivan: jj mam 8V
Napsal: pát dub 15, 2005 20:46
od Marra
No ja mam taky osmiventil a omezovač je pri zhruba 6500. Ale nejoptimalnejsi je drzet motor v rozmezi 3500 az 5000.
Jake mate svicky a kable?? Ja mam champion rn9yc nebo tak nejak ( pry original)
Napsal: pát dub 15, 2005 20:53
od S.v.o.b.i.k
Ivan píše:to Marra: jasně, že jo, ale pro můj motor je nejoptimálnější řadit za 3 při cca 80 km/hod...
to Rebro: máš 8V?
To řadíš teprv na trojku???Já to zkoušel párkrát a na dvojku tak 70 a už chudák řvala jak krá.a....
Napsal: pát dub 15, 2005 21:01
od JRD McLAREN
No..
ja ked som si kupil tu moju zelenu "ostaru"..
taq ten motor dost klepotal..
a netahalo to jak by som cakal od 16Ventilu...
ale cistic oleja..vymena oleja
vymena sviecok...
kalbe rozdelovac porobeny..
a pod..
odstranenie toho zleho tahu...tych dvoch valcoch..
Olej - Castrol Magnetic 5W/40 syn.
Sviecky - NKG -original GM..
Kable - GM- original..
no..
fcul to slape jak hodinky...
I. - 40 urcite..
II. - 90 to uz revalo, 80 to sa dalo este zniest..
III. - 125 a viac by dalo...ale viacej som neskusal....
Napsal: pon dub 18, 2005 21:14
od Marra
Fenks JRD- konecne nekdo napsal vsecky mozne operace a postupy i se znackou vyrobku, aby bylo odstraneny nerovnomerny tah....Udelam to presne tak jak pises ( i kdy z tam mam zanovni svicky champion- rn9yc), ale kvalita je kvalita...
Jo hele kdyz jsem se tak rozepsal- od 80 do 100 tak divne vibruje prave predni kolo-kola jsou vyvazena, cim to muze byt??
Hele a v jakych tockach ma omezovac 16V??
Napsal: pon dub 18, 2005 21:44
od JRD McLAREN
No tesi ma ze som ti pomohol...
u toho oleja tu bolo dost diskusii na temu aky a kedy a preco,
..a preco prave taky...
ja som tam xel dat 5W/40 preto..
lebo dost klepotali dvihatka ventilu..
a kupil som cistic oleja, taku 2 ci 3dcl. plechovku,
ktory som pred vymenou oleja nalial a cca 15-20min.
nechal bezat na horucom motore pri 2000ot./min...
potom vymena palca a hlavy rozdelovaca....
..no a tie nestastne sviecky....
..kable preventivne, lebo kontakty uz chytali koroziu...
( a uz ked som sa stym sral...
)
no ..este som vicistil saciu klapku, vymenil vzduchovy filter, klinaky....
..bla bla bla...
k tomu traseniu...
Skush si pozret na silenblok motora...
http://ba.zsvs.sk/dohc/silenblok/
Napsal: pon dub 18, 2005 22:07
od Ivan
Omezovač je v cca 7.000 - však to vyzkoušej...
Napsal: pon dub 18, 2005 23:38
od Dáša Olomouc
A co indukční snímač v hlavě rozdělovače..... protože ten se chová právě tak, že chvíli jede motor jak z partesu a pak z ničeho nic se s ním nedomluvím ani po zlým. Je tak, pánové?
Napsal: úte dub 19, 2005 01:40
od Ivan
OT: Ahoj Dášo, to jsem rád, že ses tu zase objevila....
Napsal: úte dub 19, 2005 08:12
od Dáša Olomouc
To víš, moje zkoušky, dcera přijímačky na střední......... Tak jsem vyždy jen mrkla co je zde nového a rychle pryč ať se nezakecám
prevody
Napsal: úte dub 19, 2005 08:32
od voyo
uz som to tu pisal
1 - 45
2 - 85
3 - 130-140
4 - 195 (dolu kopcom)
8V
Napsal: úte dub 19, 2005 08:41
od goror
a co 5 uz netaha
Napsal: úte dub 19, 2005 09:15
od JRD McLAREN
Dáša Olomouc píše:A co indukční snímač v hlavě rozdělovače..... protože ten se chová právě tak, že chvíli jede motor jak z partesu a pak z ničeho nic se s ním nedomluvím ani po zlým. Je tak, pánové?
Ahoj Dášo:...
to stym snimacom....som popisoval uz hore...
je tam indukcna cievka, ktora ma za NOVOTY na sebe izolaciu..
je to kusok takej pasky z platna alebo z coho...
za nejaky ten rocik to zleze dole, potom je v cievke vlhkost,
a cievka nema tu spravnu inducnost... ( FAVORITY moje milovane...
)
doporucijem ocistit v TECHNICKOM BENZINE,
..DOBRE vysusit, ci uz fenom, teplovzdusnou pistolou, alebo aj na slnku
a potom cievku zaliat; ci zatriet; nejakym tym lakom..
..obvykle ja to robievam priesvitnym NITROCELULOZNYM LAKOM - acetonka...
no a na tatkovej Nexii bola zase zla ta riadiaca jednotka v rozdelovaci...
taqze tazko na 100% povedat .."ze toto je zleee.."..