Stránka 2 z 3

Napsal: čtv dub 14, 2005 23:21
od Ivan
to Marra: jasně, že jo, ale pro můj motor je nejoptimálnější řadit za 3 při cca 80 km/hod...

to Rebro: máš 8V?

Napsal: čtv dub 14, 2005 23:39
od Akri
RoSta píše:
Granko píše:hmm, u mna sa zacalo tiez nieco taketo diat, ale len na benzin. na LPG to chodi ok, teda, ak si odmyslime, ze to nedrzi volnobeh a ledva ze to neskape (aj na benzin). ten volnobeh pada tak postupne, najprv sa zda, ze je ok, ale kym stihnem otvorit garaz, tak zacne klesat a potom to uz lieta medzi 500-1000 RPM. na benzin to chodi nerovnomerne v tom zmysle, ze nasadim plyn, zaberie, ale za par sekund strati tah (ako keby doslo palivo), ale staci malicko pridat plyn a hned poskoci dopredu a za par sekund zasa strati tah. takze, ked menim polohu plynu, tak to ide (aj ked trhane). moze aj tu byt na vine zapalovanie ? opakujem, az na ten volnobeh to na LPG ide normalne. inak, ono sa to z casu na cas objavi, potom to zasa zmizne.... kable som menil pred 2 rokmi (BOSCH) +-.
Keď som si dal spraviť LPG a bol ho asi 2 x reklamovať, tak som si všimol, že mi kolíšu otáčky motora (to nebol dôvod na reklamáciu), ale len na LPG (typujem tak max okolo 50/min)...

Dôvod? Pomalšie reakčné časy LPG na napätie na Lambda sonde...

Čiže, okrem toho, čo tu už bolo spomenuté, by to mohla byť aj tá Lambda, možno... :roll:
Ale na to by na servisu LPG prisli ne? Mne ji taky kontrolovali, kdyz to serizovali.

Napsal: pát dub 15, 2005 09:06
od ]Rebro[
Ivan: jj mam 8V :roll:

Napsal: pát dub 15, 2005 20:46
od Marra
No ja mam taky osmiventil a omezovač je pri zhruba 6500. Ale nejoptimalnejsi je drzet motor v rozmezi 3500 az 5000.
Jake mate svicky a kable?? Ja mam champion rn9yc nebo tak nejak ( pry original) :?

Napsal: pát dub 15, 2005 20:53
od S.v.o.b.i.k
Ivan píše:to Marra: jasně, že jo, ale pro můj motor je nejoptimálnější řadit za 3 při cca 80 km/hod...

to Rebro: máš 8V?
To řadíš teprv na trojku???Já to zkoušel párkrát a na dvojku tak 70 a už chudák řvala jak krá.a....

Napsal: pát dub 15, 2005 21:01
od JRD McLAREN
No..
ja ked som si kupil tu moju zelenu "ostaru"..
taq ten motor dost klepotal..
a netahalo to jak by som cakal od 16Ventilu...

ale cistic oleja..vymena oleja
vymena sviecok...
kalbe rozdelovac porobeny..
a pod..
odstranenie toho zleho tahu...tych dvoch valcoch..

Olej - Castrol Magnetic 5W/40 syn.
Sviecky - NKG -original GM..
Kable - GM- original..

no..
fcul to slape jak hodinky...
I. - 40 urcite..
II. - 90 to uz revalo, 80 to sa dalo este zniest..
III. - 125 a viac by dalo...ale viacej som neskusal....

Napsal: pon dub 18, 2005 21:14
od Marra
Fenks JRD- konecne nekdo napsal vsecky mozne operace a postupy i se znackou vyrobku, aby bylo odstraneny nerovnomerny tah....Udelam to presne tak jak pises ( i kdy z tam mam zanovni svicky champion- rn9yc), ale kvalita je kvalita...

Jo hele kdyz jsem se tak rozepsal- od 80 do 100 tak divne vibruje prave predni kolo-kola jsou vyvazena, cim to muze byt??

Hele a v jakych tockach ma omezovac 16V?? :roll:

Napsal: pon dub 18, 2005 21:44
od JRD McLAREN
No tesi ma ze som ti pomohol...

u toho oleja tu bolo dost diskusii na temu aky a kedy a preco,
..a preco prave taky...

ja som tam xel dat 5W/40 preto..
lebo dost klepotali dvihatka ventilu..
a kupil som cistic oleja, taku 2 ci 3dcl. plechovku,
ktory som pred vymenou oleja nalial a cca 15-20min.
nechal bezat na horucom motore pri 2000ot./min...

potom vymena palca a hlavy rozdelovaca....
..no a tie nestastne sviecky....
..kable preventivne, lebo kontakty uz chytali koroziu...
( a uz ked som sa stym sral... :mrgreen: )
no ..este som vicistil saciu klapku, vymenil vzduchovy filter, klinaky....
..bla bla bla...

k tomu traseniu...
Skush si pozret na silenblok motora... :)
http://ba.zsvs.sk/dohc/silenblok/

Napsal: pon dub 18, 2005 22:07
od Ivan
Omezovač je v cca 7.000 - však to vyzkoušej... ;)

Napsal: pon dub 18, 2005 23:38
od Dáša Olomouc
A co indukční snímač v hlavě rozdělovače..... protože ten se chová právě tak, že chvíli jede motor jak z partesu a pak z ničeho nic se s ním nedomluvím ani po zlým. Je tak, pánové?

Napsal: úte dub 19, 2005 01:40
od Ivan
OT: Ahoj Dášo, to jsem rád, že ses tu zase objevila....

Napsal: úte dub 19, 2005 08:12
od Dáša Olomouc
To víš, moje zkoušky, dcera přijímačky na střední......... Tak jsem vyždy jen mrkla co je zde nového a rychle pryč ať se nezakecám :lol:

prevody

Napsal: úte dub 19, 2005 08:32
od voyo
uz som to tu pisal
1 - 45
2 - 85
3 - 130-140
4 - 195 (dolu kopcom) :lol:

8V

Napsal: úte dub 19, 2005 08:41
od goror
a co 5 uz netaha :lol:

Napsal: úte dub 19, 2005 09:15
od JRD McLAREN
Dáša Olomouc píše:A co indukční snímač v hlavě rozdělovače..... protože ten se chová právě tak, že chvíli jede motor jak z partesu a pak z ničeho nic se s ním nedomluvím ani po zlým. Je tak, pánové?
Ahoj Dášo:...

to stym snimacom....som popisoval uz hore...
je tam indukcna cievka, ktora ma za NOVOTY na sebe izolaciu..
je to kusok takej pasky z platna alebo z coho...

za nejaky ten rocik to zleze dole, potom je v cievke vlhkost,
a cievka nema tu spravnu inducnost... ( FAVORITY moje milovane... :lol: )

doporucijem ocistit v TECHNICKOM BENZINE,
..DOBRE vysusit, ci uz fenom, teplovzdusnou pistolou, alebo aj na slnku 8)
a potom cievku zaliat; ci zatriet; nejakym tym lakom..
..obvykle ja to robievam priesvitnym NITROCELULOZNYM LAKOM - acetonka...

no a na tatkovej Nexii bola zase zla ta riadiaca jednotka v rozdelovaci...

taqze tazko na 100% povedat .."ze toto je zleee..".. :)