Stránka 2 z 3
Napsal: pon dub 11, 2005 21:39
od palikx
Ted jsi mě dostal. Ale s tou zadní mlh.je to trochu zamotané.nektera auta ji maj jen na vypínači nektera i na přístrojovce a nektera jen na přístrojovce.a přední ano vždy na přístrojovce.A není to věc výbavy prý se to nedá přesne určit co je kde.Dnes jsem měl v praci zrovna 99 a kontrolku v přístroji to nemělo.
Napsal: úte dub 12, 2005 07:03
od vado
palikx píše:.A není to věc výbavy prý se to nedá přesne určit co je kde.
Hehe, ten moj ma viacero specifik, nad ktorymi chlapci na zraze v Piestanoch krutili hlavou.
Prvy krat v zivote videli Lanos bez airbagu vodica, ktory ma vyskovo nastavitelny volant, pod kapotou nasli veci, o ktorych este nepoculi, teraz pocuvam o kontrolkach ... Kamarat ma napriklad Lanos S s posilnovacom riadenia ...
Vsetci sa zhodli na tom, ze korejci asi skladali auta podla toho, co mali momentalne na sklade. A ked auto poskladali, tak mu dali oznacenie S, SE alebo SX podla toho, co do neho dali
Posilnovac riadenia
Napsal: úte dub 12, 2005 20:11
od Ivko
vado píše:palikx píše:.A není to věc výbavy prý se to nedá přesne určit co je kde.
Hehe, ten moj ma viacero specifik, nad ktorymi chlapci na zraze v Piestanoch krutili hlavou.
Prvy krat v zivote videli Lanos bez airbagu vodica, ktory ma vyskovo nastavitelny volant, pod kapotou nasli veci, o ktorych este nepoculi, teraz pocuvam o kontrolkach ... Kamarat ma napriklad Lanos S s posilnovacom riadenia ...
Vsetci sa zhodli na tom, ze korejci asi skladali auta podla toho, co mali momentalne na sklade. A ked auto poskladali, tak mu dali oznacenie S, SE alebo SX podla toho, co do neho dali
... no to si mi prave odpovedal na nieco co som sa chcel opytat.
Prave som sa stal cerstvym majitelom Lanosa 1.5S r. vyr. 2000, a vsade som cital (alebo aspon som tomu tak rozumel), ze posilovac riadenia je standardna vybava. Dokonca aj v uzivatelskej prirucke nikde nespominaju, ze by to mal byt nadstandard. A tak som cumel pod kapotu preco nejde, a kde je
Takze vo vybave S je to normalne, ze tam nie je posilovac??
Re: Posilnovac riadenia
Napsal: úte dub 12, 2005 20:52
od Mareman
Ivko:
Hehe, ten moj ma viacero specifik, nad ktorymi chlapci na zraze v Takze vo vybave S je to normalne, ze tam nie je posilovac??[/quote]
Podívej se na
http://www.lanosclub.com/view.php?cislo ... 2004101611 . Tam dal eMKa popis výbavy nových Lanosů. Z toho plyne, že u S je servo je za příplatek.
Je to vcelku škoda, dneska bych už bral servo jako základ výbavy u každýho auta.
Máš Lanose 1 nebo 2? Co to má z jinou výbavu, kolik to má najeto a na kolik přišlo?
Napsal: úte dub 12, 2005 21:55
od Mareman
Jinak servo poznáš i jako amatér jednoduše. V motorovým prostoru je totiž navíc nádobka na olej do serva s nápisem Power steering.
Mimo toho, že samozřejmě jde s nastartovaným motorem točit volantem úplně jinak
Napsal: úte dub 12, 2005 22:33
od Blue Lanos
Spravne hosi
Inak rozne anomalie boli aj v tom ich prvom cenniku a vybavovom liste mam ho doma, kde pisali ze el. okna mali byt aj vzadu od verze SE teda som to tam mal mat aj ja!! A nemam
Ked so sa vtedy po tom pytal povedali, ze to importer zmenil ako bola to chyba! A svete dif se par lanosov beha pekne aj so zadnymi el oknami. V predu je aj blokovanie pre decka a vzadu na dverach je take male "soupatko" na otvaranie.
Tak ze asi fakt montovali co mali na sklade a co zostavalo tak sup do stroja. Napr. u Vada asi nemali vzduchovy mechur
v tom case tak tam supli obycajny a stelovanie nechali tak. Niekto ma dokonca aj v S vybave hmlovky
Na mojej verzii im asi nic nezvysilo pac mi ani kable nenatahli na antenu (keby som si chcel dat el) samozrejme ze som si ju dal
a kabel natiahol. No a k hmlovkam sa tiez neunuvali potiahnut kabel
Napsal: úte dub 12, 2005 22:37
od Mareman
Blue Lanos píše:Spravne hosi
Inak rozne anomalie boli aj v tom ich prvom cenniku a vybavovom liste mam ho doma, kde pisali ze el. okna mali byt aj vzadu od verze SE teda som to tam mal mat aj ja!! A nemam
Ked so sa vtedy po tom pytal povedali, ze to importer zmenil ako bola to chyba! A svete dif se par lanosov beha pekne aj so zadnymi el oknami. V predu je aj blokovanie pre decka a vzadu na dverach je take male "soupatko" na otvaranie.
Tak ze asi fakt montovali co mali na sklade a co zostavalo tak sup do stroja. Napr. u Vada asi nemali vzduchovy mechur
v tom case tak tam supli obycajny a stelovanie nechali tak. Niekto ma dokonca aj v S vybave hmlovky
Na mojej verzii im asi nic nezvysilo pac mi ani kable nenatahli na antenu (keby som si chcel dat el) samozrejme ze som si ju dal
a kabel natiahol. No a k hmlovkam sa tiez neunuvali potiahnut kabel
No je možná že nám ty auta dělal ten stejnej ťaman........u mě taky nebylo na skladě ABS, airbagy ani mlhovky
Napsal: stř dub 13, 2005 07:04
od Ivko
Mareman:
Vďaka.
Ja si myslím, že mám 1, ale zadné svetlá su ako na 2. Aj tie vnútorné poťahy sú iné ako som kedysi videl na asi dvoch jednotkách. Ale zas tam nie je zadný spojler, nie je teda to servo, ani ABS, ani el.okná. Jedine čo tam je, tak centrál s diaľkovým.
Ináč ako som písal, je rok 2000, do používania 11/2001. Má to 77000 a stál 150 kilo aj so zimnými gumami na diskoch .
Napsal: stř dub 13, 2005 07:45
od Mareman
Ivko píše:Mareman:
Vďaka.
Ja si myslím, že mám 1, ale zadné svetlá su ako na 2. Aj tie vnútorné poťahy sú iné ako som kedysi videl na asi dvoch jednotkách. Ale zas tam nie je zadný spojler, nie je teda to servo, ani ABS, ani el.okná. Jedine čo tam je, tak centrál s diaľkovým.
Ináč ako som písal, je rok 2000, do používania 11/2001. Má to 77000 a stál 150 kilo aj so zimnými gumami na diskoch .
No tak to budeš mít určitě dvojku
Jinak podle toho 11/2001 kdy to vyjelo na silnici je to ještě hodně mladej Laník, od toho bych snad dlouho nečekal žádnej větší problém
Ale toho serva je škoda
Napsal: stř dub 13, 2005 07:53
od Blue Lanos
Zase to neznamena ze ma aj novy podvozok. Mozno mali len skor svetla a tak ich namontovali
Napsal: stř dub 13, 2005 07:59
od Mareman
Blue Lanos píše:Zase to neznamena ze ma aj novy podvozok. Mozno mali len skor svetla a tak ich namontovali
Nekaž mu radost
To Ivko:
V motorovým prostoru na stěně ke kabině je sériový číslo. Dá se zavolat na zastoupení Daewoo a je tam takovej ochotnej boreček, kterej ti řekne z jakýho roku to auto je a co je to zač
Já to tak taky dělal když jsem kupoval Lanose. Předtím jsem chtěl kupovat Nexii, která měla mít rok výroby 2000 (když se vyráběla do roku 97...) Dokonce mi ten bazarník nafaxoval velkej techničák.....všechno sedělo, bylo to údajně i ověřený na inpektorátě. Tak jsem si zavolal na zastoupení Daewoo a bylo mi sděleno, že je to rok 96
Napsal: stř dub 13, 2005 09:10
od Ivko
Mareman píše:
To Ivko:
V motorovým prostoru na stěně ke kabině je sériový číslo. Dá se zavolat na zastoupení Daewoo a je tam takovej ochotnej boreček, kterej ti řekne z jakýho roku to auto je a co je to zač
Já to tak taky dělal když jsem kupoval Lanose. Předtím jsem chtěl kupovat Nexii, která měla mít rok výroby 2000 (když se vyráběla do roku 97...) Dokonce mi ten bazarník nafaxoval velkej techničák.....všechno sedělo, bylo to údajně i ověřený na inpektorátě. Tak jsem si zavolal na zastoupení Daewoo a bylo mi sděleno, že je to rok 96
Ešte raz vďaka. Vidím, že to tu žije
Tomu roku by som celkom veril. Okrem toho, že mám všetky doklady, vrátane servisnej knižky s pravidelnými prehliadkami (posledná pri 70000km - 10/2004), je to celkom dôveryhodný zdroj - nie autobazár. Aj keď ako hovorí klasik "Lidé bděte..." , takže sa na to pozriem a skúsim zavolať. Myslel si asi zastúpenie v Čechách.
Napsal: stř dub 13, 2005 09:17
od Mareman
Ivko píše:Mareman píše:
To Ivko:
V motorovým prostoru na stěně ke kabině je sériový číslo. Dá se zavolat na zastoupení Daewoo a je tam takovej ochotnej boreček, kterej ti řekne z jakýho roku to auto je a co je to zač
Já to tak taky dělal když jsem kupoval Lanose. Předtím jsem chtěl kupovat Nexii, která měla mít rok výroby 2000 (když se vyráběla do roku 97...) Dokonce mi ten bazarník nafaxoval velkej techničák.....všechno sedělo, bylo to údajně i ověřený na inpektorátě. Tak jsem si zavolal na zastoupení Daewoo a bylo mi sděleno, že je to rok 96
Ešte raz vďaka. Vidím, že to tu žije
Tomu roku by som celkom veril. Okrem toho, že mám všetky doklady, vrátane servisnej knižky s pravidelnými prehliadkami (posledná pri 70000km - 10/2004), je to celkom dôveryhodný zdroj - nie autobazár. Aj keď ako hovorí klasik "Lidé bděte..." , takže sa na to pozriem a skúsim zavolať. Myslel si asi zastúpenie v Čechách.
Jasně, v Čechách
U koupě staršího auta je tam vždycky riziko, dnes umí spravit i bouraný auto tak, že to skoro nikdo nepozná.
Každopádně přeju hodně štěstí.......a sobě taky
Zatím s ním mám asi 1000 km, tak by mu to mohlo takovej 50 tisíc ještě vydržet, korejčíkovi
Napsal: stř dub 13, 2005 10:31
od Ivko
To Mareman:
Ešte prosím ťa o jedno vysvetlenie ohľadom immobilizéra.
Na palubovke sú dve červené kontrolky. Jedna je úplne vľavo tam kde sa nastavuje sklon predných svetiel, a jedna je na stredovom paneli pri hodinách. Nemal som ešte čas to nejak preskúmať, tak by si prosím ťa mohol objasniť ktorá kedy a prečo bliká??
Ďakujem.
Napsal: stř dub 13, 2005 10:51
od Mareman
Ivko píše:To Mareman:
Ešte prosím ťa o jedno vysvetlenie ohľadom immobilizéra.
Na palubovke sú dve červené kontrolky. Jedna je úplne vľavo tam kde sa nastavuje sklon predných svetiel, a jedna je na stredovom paneli pri hodinách. Nemal som ešte čas to nejak preskúmať, tak by si prosím ťa mohol objasniť ktorá kedy a prečo bliká??
Ďakujem.
Nevím jestli nepleteš dohromady imobilizer a alarm. Imobilizer je civka umistěna kolem zámku zapalování a pokud do něj nestrčíš klíč s feritem na základě čehož se rozkmitá obvod v elektronice zapalování, tak nenastartuješ. Ta LEDka u hodin je falešnej alarm - ten tam mám taky a asi každej
A ta druhí o které mluvíš.........to bude asi pravej alarm.........páč tu tam nemám