Stránka 2 z 3
Napsal: úte dub 05, 2005 11:46
od goror
aha tak to su tam asi vsetci automechanici
Napsal: úte dub 05, 2005 12:21
od Brainman
goror píše:aha tak to su tam asi vsetci automechanici
to jsem o tom foru netvrdil, jen to tam ten jeden clovek (ktery se mi zda ze tomu rozumi) rozumne vysvetluje.
Ale myslim ze tuto debatu uzavrem: ty si tam budes davat syntetiku, ja si tam budu davat polosyntetiku. Ja si myslim ze delam dobre, ty taky
Napsal: úte dub 05, 2005 12:34
od goror
ale jasne ze robis dobre,
kolko ta vyjde ten tvoj olej?
Napsal: úte dub 05, 2005 12:44
od Brainman
goror píše:ale jasne ze robis dobre,
kolko ta vyjde ten tvoj olej?
daval jsem tam Repsol Injection 10w-40 a stal asi 165 Kc/lt + ma prodlouzenou dobu vymeny. Ja davam Repsol i do motorky
Napsal: úte dub 05, 2005 13:15
od Richard
Protože už bryz budu mít najeto 60000 km. Musím povyměňovat filtry atd. Ptal jsem se v Břevnově na Patočkově ulici je prodejna s náhradními díly na všechna auta. Co nemají, dovezou do 2 dnů. Právě tam mají akci na oleje VAT ( ten tam mám) je to 5 lt. 10W/40 polosyntentika a i s filtrem stojí 592,-.
To jde ne?
Jinak jsem pro informaci vysondoval ostatní věci:
Fitry Fram benzín 263,- 195,- (Krč)
olej 70,-
vzduch 474,- Tady asi bude lepší použít Autofdíly Krč
tady stoji jen 195,-
Svíčky pro Nubiru 2,0 16V NGK typ nevím přesně 207,- /ks
Jinak uz jsem zde popisoval můj problém s termostatem, tak tady ho mají za 699,- i s domečkem (v plastu) V Krči ho mají za 1892,- a to je sakra rozdíl.
Napsal: úte dub 05, 2005 13:25
od goror
Brainman píše:goror píše:ale jasne ze robis dobre,
kolko ta vyjde ten tvoj olej?
daval jsem tam Repsol Injection 10w-40 a stal asi 165 Kc/lt + ma prodlouzenou dobu vymeny. Ja davam Repsol i do motorky
moc sa nespoliehaj na ten predlzeny interval,radsej to vymen tak ako mas v servisnej knizke
Napsal: úte dub 05, 2005 15:02
od Brainman
goror píše:Brainman píše:goror píše:ale jasne ze robis dobre,
kolko ta vyjde ten tvoj olej?
daval jsem tam Repsol Injection 10w-40 a stal asi 165 Kc/lt + ma prodlouzenou dobu vymeny. Ja davam Repsol i do motorky
moc sa nespoliehaj na ten predlzeny interval,radsej to vymen tak ako mas v servisnej knizke
Ani jsem na to nepomyslel
, se na na to spolehat
Napsal: stř dub 06, 2005 23:17
od palikx
No koukam že davate polosyn do 16v.nevim jestli je to dobře nebo špatně ale plna syn lepe rozpouští usazeniny v motoru.tím je motor cistší a lepe mazaný.Ale do stareho motoru který na něj nejezdil se se to nedoporučuje.To je muj nazor a zkušenost.Dělejte jak myslíte.
Napsal: stř dub 06, 2005 23:28
od Richard
Myslel jsem, že hlavní je dodržet specifikaci SH a pak viskozitu. Polosyntetika taky udrží motor v čistém stavu, nebo ne??? Neměla by se dávat do starejch motorů, co ji nikdy nepoznaly, ale plná nebo polo je skoro to samý. Nejezdím soutěže! Co na to odborníci??? Nejdou mi smajlíci!!!!
Napsal: čtv dub 07, 2005 08:31
od Brainman
palikx píše:No koukam že davate polosyn do 16v.nevim jestli je to dobře nebo špatně ale plna syn lepe rozpouští usazeniny v motoru.tím je motor cistší a lepe mazaný.Ale do stareho motoru který na něj nejezdil se se to nedoporučuje.To je muj nazor a zkušenost.Dělejte jak myslíte.
ja myslim ze to nejhlavnejsi je dodrzovat doporucene naplne od vyrobcu, ja si takhe zkur*il prevodovku na Raceru. Nalil jsem tam drahej prevodovej olej samo z vyssi vyskozitou ( aby to bylo tissi) a znicil jsem ty jehlovy loziska u os
Napsal: čtv dub 07, 2005 21:44
od palikx
No plosyn není skoro stejna jako plná.je tam rozdil asi jako meyi mineralem a polosyn.Ano taky polosyn rozpouští ty sra.ky ale méně.Viděl jsem par motorů s polosyn a měly KO vačku-ucpanou.Ale je zas pravda že nejezdili uplně pravidelně na výmenu,Resp 1 za 18 mes.Takže si nejsem prostě jist jestli je to dobrý.S tou převodovkou je to možný.
Napsal: čtv dub 07, 2005 22:56
od Richard
palikx píše:No plosyn není skoro stejna jako plná.je tam rozdil asi jako meyi mineralem a polosyn.Ano taky polosyn rozpouští ty sra.ky ale méně.Viděl jsem par motorů s polosyn a měly KO vačku-ucpanou.Ale je zas pravda že nejezdili uplně pravidelně na výmenu,Resp 1 za 18 mes.Takže si nejsem prostě jist jestli je to dobrý.S tou převodovkou je to možný.
Nejsem si jistej, jestli v roce 1998 byl k dispozici plně syntetickej olej a jestli také byl předepsán pro Nubiru. V příručce je toto API SH grade nebo ACEA A1/A2/A3 s viskozitou 5W-30, 10W-30, 10W-40 Výkonostní parametr SH splňují i plně minerální oleje, a Parametr hodnocení ACEA A1,A2,A3 taky v podstatě každý olej přičemž A1 = fuel economy, A2 = střední vlastnosti,
A3= vysoké vlastnosti, tím nechci říkat všem aby do Nubiry lili Mogul!!!
Napsal: pát dub 08, 2005 13:53
od Peca
Dnes jsem byl v autorizovan servisu daewoo kupovat nejake dily, tak jsem se zeptal jak je to podle vyrobce s tim olejem do nubiry 2,0 16V....
rekli mi ze kdyz koupis nove auto tak je tam 5W-40 (plna syntetika) a ze pri garancnich prohlidkach a servisu liji do nubir VYHRADNE JEN A POUZE plnou syntetiku 5W-40 a doporucili mi olej "Mobil S 5W-40" (cena je priblizne 1000,-Kč za 4litrovy kanystr)
Napsal: sob dub 09, 2005 08:26
od palikx
Moje řeč.Taky bych to jinak neviděl.
Napsal: sob dub 09, 2005 18:39
od eL
Peca píše: auto tak je tam 5W-40 (plna syntetika)
ono je to nakonec asi jedno, ale já zase našel info od aut. servisu, že tam dávají 10W-40...