Stránka 2 z 2
Napsal: čtv bře 31, 2005 06:42
od goror
petrklm píše:goror píše:zaujimave ,hned by som ju bral ,a ten motor ma aky vykon kolo 75kw?
2,0 má 77kW (cca 105 koníků), je to tím, že je to nízkoobrátkovej SOHC (jedna vačková hřídel, 8 ventilů...). Pro použití s automatem je to vzhledem ke spotřebě docela šikovná sestava...
to vam tie 2l musia pekne slapat ,a asi ich netreba ani tocit
Napsal: čtv bře 31, 2005 06:54
od Saša
goror píše:petrklm píše:goror píše:zaujimave ,hned by som ju bral ,a ten motor ma aky vykon kolo 75kw?
2,0 má 77kW (cca 105 koníků), je to tím, že je to nízkoobrátkovej SOHC (jedna vačková hřídel, 8 ventilů...). Pro použití s automatem je to vzhledem ke spotřebě docela šikovná sestava...
to vam tie 2l musia pekne slapat ,a asi ich netreba ani tocit
Dík petrklm, předběhl jsi mě a je to přesně tak.
Pro Goror-právě to se mi celkem líbí, že není třeba ,pokud zrovna nespěcháš,to nijak extra vytáčet. Je to prostě taková pohodová jízda.
Napsal: čtv bře 31, 2005 06:56
od goror
ahoj koko to ma rychlosti myslim automat ,a pri akych otackach ti to prehadzuje pri eco jazde versus sportova
dik
Napsal: čtv bře 31, 2005 08:25
od Saša
goror píše:ahoj koko to ma rychlosti myslim automat ,a pri akych otackach ti to prehadzuje pri eco jazde versus sportova
dik
Už jsem se o tom zmiňoval, ale ještě jednou: automat je 5ti rychlostní a řadí podle sešlápnutí plynového pedálu. Při klasické pohodové jízdě
řadí II.cca30km/hod, III.cca 45km/hod, IV.cca 60km/hod, V.cca 80km/hod.Otáčky při řazení se pohybují mezi 2 - 3 000ot/min. Při větším sešlápnutí plynového pedálu se řazení následujícího stupně zpozdí o cca 500-1000 ot/min, případně dojde k automatickému podřazení. Při režimu "Sportovní" je celkově řazení posunuto o cca 1000ot/min výše.