to vam tie 2l musia pekne slapat ,a asi ich netreba ani tocitpetrklm píše:2,0 má 77kW (cca 105 koníků), je to tím, že je to nízkoobrátkovej SOHC (jedna vačková hřídel, 8 ventilů...). Pro použití s automatem je to vzhledem ke spotřebě docela šikovná sestava...goror píše:zaujimave ,hned by som ju bral ,a ten motor ma aky vykon kolo 75kw?
Pilový filtr
Moderátor: Blue Lanos
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
- Reklama
Dík petrklm, předběhl jsi mě a je to přesně tak.goror píše:to vam tie 2l musia pekne slapat ,a asi ich netreba ani tocitpetrklm píše:2,0 má 77kW (cca 105 koníků), je to tím, že je to nízkoobrátkovej SOHC (jedna vačková hřídel, 8 ventilů...). Pro použití s automatem je to vzhledem ke spotřebě docela šikovná sestava...goror píše:zaujimave ,hned by som ju bral ,a ten motor ma aky vykon kolo 75kw?
Pro Goror-právě to se mi celkem líbí, že není třeba ,pokud zrovna nespěcháš,to nijak extra vytáčet. Je to prostě taková pohodová jízda.
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
Už jsem se o tom zmiňoval, ale ještě jednou: automat je 5ti rychlostní a řadí podle sešlápnutí plynového pedálu. Při klasické pohodové jízdě řadí II.cca30km/hod, III.cca 45km/hod, IV.cca 60km/hod, V.cca 80km/hod.Otáčky při řazení se pohybují mezi 2 - 3 000ot/min. Při větším sešlápnutí plynového pedálu se řazení následujícího stupně zpozdí o cca 500-1000 ot/min, případně dojde k automatickému podřazení. Při režimu "Sportovní" je celkově řazení posunuto o cca 1000ot/min výše.goror píše:ahoj koko to ma rychlosti myslim automat ,a pri akych otackach ti to prehadzuje pri eco jazde versus sportova
dik
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.