Pilový filtr

Moderátor: Blue Lanos

goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

petrklm píše:
goror píše:zaujimave ,hned by som ju bral ,a ten motor ma aky vykon kolo 75kw?
2,0 má 77kW (cca 105 koníků), je to tím, že je to nízkoobrátkovej SOHC (jedna vačková hřídel, 8 ventilů...). Pro použití s automatem je to vzhledem ke spotřebě docela šikovná sestava...
to vam tie 2l musia pekne slapat ,a asi ich netreba ani tocit
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Reklama
 

Saša
Příspěvky: 101
Registrován: pon říj 18, 2004 14:49
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Saša »

goror píše:
petrklm píše:
goror píše:zaujimave ,hned by som ju bral ,a ten motor ma aky vykon kolo 75kw?
2,0 má 77kW (cca 105 koníků), je to tím, že je to nízkoobrátkovej SOHC (jedna vačková hřídel, 8 ventilů...). Pro použití s automatem je to vzhledem ke spotřebě docela šikovná sestava...
to vam tie 2l musia pekne slapat ,a asi ich netreba ani tocit
Dík petrklm, předběhl jsi mě a je to přesně tak.
Pro Goror-právě to se mi celkem líbí, že není třeba ,pokud zrovna nespěcháš,to nijak extra vytáčet. Je to prostě taková pohodová jízda. :?: :?:
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
goror
Příspěvky: 587
Registrován: čtv úno 03, 2005 13:06
Bydliště: kezmarok

Příspěvek od goror »

ahoj koko to ma rychlosti myslim automat ,a pri akych otackach ti to prehadzuje pri eco jazde versus sportova
dik
Espero 1,5 16v 74kw DOHC,tmavo modra met.,kridlo, folie, elektrony 7*15 Bravury 195/50R15 ET 27,
sportovy filter+vyfuk,chiptuning,podvozok gsi+kayaba
Saša
Příspěvky: 101
Registrován: pon říj 18, 2004 14:49
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Saša »

goror píše:ahoj koko to ma rychlosti myslim automat ,a pri akych otackach ti to prehadzuje pri eco jazde versus sportova
dik
Už jsem se o tom zmiňoval, ale ještě jednou: automat je 5ti rychlostní a řadí podle sešlápnutí plynového pedálu. Při klasické pohodové jízdě :?: řadí II.cca30km/hod, III.cca 45km/hod, IV.cca 60km/hod, V.cca 80km/hod.Otáčky při řazení se pohybují mezi 2 - 3 000ot/min. Při větším sešlápnutí plynového pedálu se řazení následujícího stupně zpozdí o cca 500-1000 ot/min, případně dojde k automatickému podřazení. Při režimu "Sportovní" je celkově řazení posunuto o cca 1000ot/min výše.
Daewoo Espero 2,0 CD automatic, 77kW.Modrá metalíza,klima,komplet v elektrice,palubní počítač Made in USSR.
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“