Stránka 2 z 4

Napsal: úte bře 29, 2005 10:36
od goror
tak dufam ze to budu len gumicky na ventiloch
a olejovu vanu mas suchu nerobi sa ti pod autom mlacka :lol: :lol:

Napsal: úte bře 29, 2005 12:07
od Andy
goror píše:tak dufam ze to budu len gumicky na ventiloch
a olejovu vanu mas suchu nerobi sa ti pod autom mlacka :lol: :lol:
Pod autom ziadnu mlacku nemam!
(Iba ked mi pes ako vzdy zdrhne von a "poznaci" si koleso na mojom aute :lol: )

Napsal: úte bře 29, 2005 21:26
od palikx
Andy píše:
palikx píše:jestli víc jak 80 tis tak kroužkama to stejně nezachráníš.
ano o dost viac! a preco to uz nezachranim?
protože do vyjetého motoru již nové kroužky nesednou.proti válcům jsou kulaté(válce oválné)a vzniklé nepřesnosti jsou horší než staré kroužky.Ano oni časem sednou ale trvá to asi 10-20 tis.km a mezi tím unikající olej ty nové kruhy nejspíš zapeče.Takže pouze výbrus to zachrání. :(

Napsal: stř bře 30, 2005 08:40
od Andy
palikx píše:
Andy píše:
palikx píše:jestli víc jak 80 tis tak kroužkama to stejně nezachráníš.
ano o dost viac! a preco to uz nezachranim?
protože do vyjetého motoru již nové kroužky nesednou.proti válcům jsou kulaté(válce oválné)a vzniklé nepřesnosti jsou horší než staré kroužky.Ano oni časem sednou ale trvá to asi 10-20 tis.km a mezi tím unikající olej ty nové kruhy nejspíš zapeče.Takže pouze výbrus to zachrání. :(
To si ma moc nepotesil :cry:

Napsal: úte dub 12, 2005 12:14
od RoSta
Andy píše:
palikx píše:jestli víc jak 80 tis tak kroužkama to stejně nezachráníš.
ano o dost viac! a preco to uz nezachranim?
Teoreticky to je pravda, ale iba teoreticky, ja som takúto operáciu urobil v minulosti na mojej Škodovke a zabralo to a výrazne od prvých metrov a prvých 500 km sa to ešte zlepšovalo. Potom sa to ustálilo.
A to som mal pôvodnú spotrebu oleja cca 1L na 200 km... :lol:
potom som ho skoro nedolieval....
A tiež stúpol výkon...

mala chúďa asi 130 000 km, takže tá teória by mala platiť, ale neplatila...

a keďže mám za sebou strojarinu aj viem prečo... ;) :lol:

P.S.: Výsledok sa na 100% zaručiť nedá, ale ja by som to skúsil!

Napsal: pon dub 18, 2005 18:05
od petrm
Jo to se řešilo tzv GC kroužkama ty byli schopný téměř sami udělat výbrus válce ale po jejich použití už se nedal motor nikdy zachránit v případě další opravy :cry:

Napsal: pon dub 18, 2005 20:31
od RoSta
petrm píše:Jo to se řešilo tzv GC kroužkama ty byli schopný téměř sami udělat výbrus válce ale po jejich použití už se nedal motor nikdy zachránit v případě další opravy :cry:
Neviem, čo sú GC krúžky a nikdy som to ani nepočul...
Použil som "klasiku" a ani žiadny výbrus, len som špárovými mierkami odmeral a potom upravil medzeru v zámku krúžku na rozmer podľa údajov výrobcu...
A zabralo to, za cenu krúžkov a tesnenia pod hlavu bola "skoro" GO motora! :lol: :lol: :lol:

Napsal: pon dub 18, 2005 20:37
od petrm
To jsou speciální kroužky ale na druhou stranu si mohl mít štěstí na dobře kulatej motor a jen si měl zapečený kruhy a tak když si dal nový tak to prostě bylo Ok ;) buď rád nestává se vždycky

Napsal: pon dub 18, 2005 20:47
od RoSta
petrm píše:To jsou speciální kroužky ale na druhou stranu si mohl mít štěstí na dobře kulatej motor a jen si měl zapečený kruhy a tak když si dal nový tak to prostě bylo Ok ;) buď rád nestává se vždycky
... krúžky neboli zapečené, kruhovosť som nemeral, len novými krúžkami som pozrel proti svetlu, ale medzera v zámku bola do 2 mm...
Motor šlape do dnes bez väčších problémov...

Napsal: úte dub 19, 2005 18:50
od mrk
rado_PT píše:Mohli by ste mi poradit?
Planujem v kratkej dobe vymenit motorovy olej, ale neviem aky tam mal predchadzajuci majitel.
Chcem tam totiz dat nejaky polosynteticky, prip plnesynteticky.
Mozem to v pohode vymenit bez ohladu co tam bolo predtym?
NIE NESMIES!!!

Napsal: úte dub 19, 2005 19:01
od mrk
daj si vyhladavanie, je tu o tom velmi vela popisaneho.

najlepsie by bolo zistit aky tam je olej teraz. mozno najdes niekde nejaku nalepku - vacsinou ju davaju pod kapotu alebo na dvere zboku aj s terminom kedy treba najblizsie olej menit.

Napsal: úte dub 19, 2005 19:59
od mrk
myslim ze ten shell by mal byt v pohode, nic s tym nepokazis. tiez mam 15w-40. ale nie som odbornik, len som take nieco cital.