Stránka 2 z 2
Napsal: pát dub 01, 2005 08:08
od Brainman
Napsal: pát dub 01, 2005 09:01
od Peca
No ja mam na palubovce vypinac ABS....samozrejme ze se zapnutym ABS to nezablokujes...to je logicke ze? (AntiBlockingSystem)
Abych predesel zbytecnym dotazum typu: Na co mas vypinac ABS?, tak je to proto, ze s ABS umi jezdit kazdy maly dite....kazdy RIDIC ti rekne, ze pokud umis ridit tak minimalne na suchu zabrzdis bez ABS mnohem rychleji nez s ABS; na mokru a na snehu zalezi na tvych schopnostech a na ledu abs stejne nebrzdi...takze pokud jezdis svizne (ne jako duchodce), tak se vyplati abs vypnout...
Mam to odskousene na suchu, mokru i na snehu a jsem si naprosto jistej ze se svym autem zastavim bez abs mnohem rychleji nez s abs za jakychkoliv okolnosti....proto uz jezdim skoro rok v tahu s permanentne vypnutym abs a jsem spokojenej.....a kdyz nahodou citim potrebu abs zapnout ( napriklad kdyz si pujci auto mati a jede na nakup ), tak proste prepnu vypinac na palubce a je po problemu...
Napsal: pát dub 01, 2005 09:15
od Habron
Pokud je vozovka částečně pokryta ledem a jedno kolo jede po asfaltu a jedno po ledu a z nějakých důvodů to zašlápneš, tak bez zapnutého ABS se ti to elegantně roztočí s ABS se nestane nic.
Napsal: pát dub 01, 2005 09:18
od Peca
Habron píše:Pokud je vozovka částečně pokryta ledem a jedno kolo jede po asfaltu a jedno po ledu a z nějakých důvodů to zašlápneš, tak bez zapnutého ABS se ti to elegantně roztočí s ABS se nestane nic.
No pokud je vozovka castecne pokryta ledem tak v prve rade nejedu jako prase a slapu na brzdu s citem... odjezdil jsem dve zimy bez abs (predtim jednu s abs) a vim o cem mluvim.....
Kdyz si clovek obcas zajede nekam na parkac vyzkouset jak se auto chova v krajnich situacich, tak nema potom problem...
Napsal: pát dub 01, 2005 09:18
od Peca
Jdes na to moc fyzikalne...
Napsal: pát dub 01, 2005 09:22
od Peca
Taky se mi jeden nejmenovany clovek snazil tvrdit ze s AUDI RS6 Quatro 4,2L BiT (>500PS) se prej neda poradne jezdit bez elektronickeho rizeni brzd, prokluzu, diferencialů atd...
Vyvedl jsem ho rychle z omylu nazornou ukazkou za mokra....prava jizda autem je teprve tehdy, kdyz ridi ridic a ne elektronika...
Napsal: pát dub 01, 2005 09:31
od Peca
Habron píše:Pokud je vozovka částečně pokryta ledem a jedno kolo jede po asfaltu a jedno po ledu a z nějakých důvodů to zašlápneš, tak bez zapnutého ABS se ti to elegantně roztočí s ABS se nestane nic.
No ted na to koukam....vlastne jsi to vystihl docela presne....se zapnutym abs se nestane nic.....tedy v podstate vubec nic, protoze kdyz budes mit jedno kolo na ledu a druhy na asfaltu tak abs prerusi brzdny tlak pro celou napravu aby auto zustalo riditelne....takze se sice nic nestane ale taky nezabrzdis...
Napsal: pát dub 01, 2005 09:44
od Habron
No však právě, bude ti střílet pedál a ty pojedeš dál ... malinko zpomalovat budeš, možná
A o tom, jestli jezdí líp řidič nebo elektronika, se toho namluvilo už mnoho, ale bude to asi věčná válka mezi řidiči a neřidiči. Já jsem příznivcem elektroniky a miluju elektronikou nabušená auta, ale moc se mi nelíbí, když se na mokrý trávě nerozjedu, protože elektronika uzná za vhodné, že není dobré, aby se kola volně protáčela.
... ale to už je off topic
Napsal: pát dub 01, 2005 09:50
od Peca
Habron píše:No však právě, bude ti střílet pedál a ty pojedeš dál ... malinko zpomalovat budeš, možná
A o tom, jestli jezdí líp řidič nebo elektronika, se toho namluvilo už mnoho, ale bude to asi věčná válka mezi řidiči a neřidiči. Já jsem příznivcem elektroniky a miluju elektronikou nabušená auta, ale moc se mi nelíbí, když se na mokrý trávě nerozjedu, protože elektronika uzná za vhodné, že není dobré, aby se kola volně protáčela.
... ale to už je off topic
no prave...
uprime receno vyhrat ve sportce....koupim si EVO VI, ne EVO VIII
Kamarad ma VW Tuareg 4,2L (310PS na pneumatickym podvozku s veskerou elektronikou co se do toho da dat...) a kdyz s takovym autem jedes po zasneze dalnici 160km/h a nemas zadny problem, tak to sice zni a vypada hrozne hezky ale pozitek z jizdy zadnej....to neni auto, to je videohra...
Hawk domluvil jsem!
Napsal: pát dub 01, 2005 11:04
od Radmont
mne sa abs paci. na nexii ho sice nemam, ale ked jazdim na inom aute, tak si to uzivam. hlavne tuto zimu ked som chodil na lyzovacky, tak to bolo na nezaplatenie.
Napsal: pát dub 01, 2005 11:19
od goror
Radmont píše:mne sa abs paci. na nexii ho sice nemam, ale ked jazdim na inom aute, tak si to uzivam. hlavne tuto zimu ked som chodil na lyzovacky, tak to bolo na nezaplatenie.
jasnacka ,abs je super
Napsal: pát dub 01, 2005 12:01
od Brainman
Peca píše:Habron píše:Pokud je vozovka částečně pokryta ledem a jedno kolo jede po asfaltu a jedno po ledu a z nějakých důvodů to zašlápneš, tak bez zapnutého ABS se ti to elegantně roztočí s ABS se nestane nic.
No ted na to koukam....vlastne jsi to vystihl docela presne....se zapnutym abs se nestane nic.....tedy v podstate vubec nic, protoze kdyz budes mit jedno kolo na ledu a druhy na asfaltu tak abs prerusi brzdny tlak pro celou napravu aby auto zustalo riditelne....takze se sice nic nestane ale taky nezabrzdis...
no to nevim co mas ABS me absuje kazde kolo zvlast, specialne jsem to zkousel letosni zimu na velky louzi, pulka auta led a pulka auta sucha silnice
Napsal: pát dub 01, 2005 20:25
od Ivan
Každému vyhovuje něco jiného - pohodlní řidiči rádi sáhou po elektronice, Ti, kteří si chtějí jízdu "užít", tak ne. Ale ruku na srdce: kdybych měl v autě jezdit denně stovky kilometrů, tak tu elektroniku asi taky uvítám...