Stránka 2 z 7

Napsal: úte črc 12, 2005 21:03
od V.Brousek
Já bych otáčkoměr zapojil podobně,jako na jízdním kole tachometr.Potom odpadá problém se vstřikováním :lol:

Napsal: úte črc 12, 2005 21:09
od Robert
V.Brousek píše:Já bych otáčkoměr zapojil podobně,jako na jízdním kole tachometr.Potom odpadá problém se vstřikováním :lol:
jojo, otackomer je prece od slova otacet, ne? :lol: A to je prece jedno, co se otaci... :lol: :lol:

Napsal: stř črc 13, 2005 21:14
od Vojta
V Hradci Králové mi řekli, že je problém se zapojením. Chybí nějaké připojení ke snímači otáček a ŘJ. Pokud by vozidlo nebylo v záruce, problém to není. Ale pokud je záruka, jedná se o vážný zásah do el. zapojení a tím by záruka od fy Daewoo padla a záruku by musel převzít přímo servis. A do toho se žádnému nechce. U starších modelů (Matiz I tříválec) tam nějaký vývod snad byl, u čtyřválce chybí. To je vše, co vím.
K tomu vstřikování a ŘJ - údajně by zapojení otáčkoměru bez jakési úpravy mohlo mít na činnost ŘJ záporný vliv.

Napsal: stř črc 13, 2005 22:20
od Robert
Vojta píše:K tomu vstřikování a ŘJ - údajně by zapojení otáčkoměru bez jakési úpravy mohlo mít na činnost ŘJ záporný vliv.
ALE OTACKOMER NEMA ZADNEJ VLIV NA VSTRIKOVANI ANI NA RJ !!!

Otackomeru staci jen privest salinu a pripojit kabel k vysokonapetovemu kabelu, kvuli impulzu. Tak jsem to alespon zapojoval ja do Favorita a do Hyundaie Accent a vzdy to jelo bez problemu ;)

Napsal: čtv črc 14, 2005 00:08
od Návštěvník
Vojta píše:U starších modelů (Matiz I tříválec) tam nějaký vývod snad byl, u čtyřválce chybí.
Uff, nemají to v tom servisu kapánek popletené??? Tříválec není žádný starší model, dělá se furt, i teď do Sparka... Obsah 800 ccm, od r. 2000 se dělá i čtyřválec 1000 ccm... Ale čemu se divím, u nás na vsi má taky autoservis chlapík, kterej se dřív doma na Ukrajině setkal akorát s žebřiňákem :cry: .

Napsal: čtv črc 14, 2005 20:44
od V.Brousek
nic si z toho nedělejte.Před chvilkou jsem se dočetl jak mechanik okoukl motor a hned věděl že jsou pístní kroužky hlava motoru a bůh ví co vše ještě viděl.

Napsal: pon črc 18, 2005 08:29
od Adrian
Anonymous píše:Jestli ti nebude vadit, že se otočíš tak si ho dej na zadní plato tam je místa dost :D :D
Moznostije vela.... http://lol.hu/pic/953025c4/

Napsal: úte říj 11, 2005 12:13
od Rado
Len tak nahodou som narazil na tento otackomer
http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ ... zi=1903633

je za slusnu cenu a celkom sa mi paci, tak sa chcem spytat, ci neviete ci by sa dal namontovat aj do matiza 0.8

Napsal: úte říj 11, 2005 14:02
od Vojta
Do Matíz I tříválců jde prý namontovat normálně, do II bez zásahu do elektriky ne. Ztrácí se záruka. Už jsem to tady psal, co mi řekli v autorizovaných servisech.

Jsem spokojený

Napsal: ned zář 03, 2006 08:49
od Vazoun
Zdravim Vás kluci Matízácký a přeji hezký ničím nerušený den :D Jak jistě
víte,byl sem jeden z prvních zájemců o " ONDRÁŠŮV " nabízený otáčkoměr.
Slovo dalo slovo,zaplatil sem co požadoval a otáčkoměr podle návodu jeho
bývalého majitele :lol: zabudoval do levého průduchu/který jsem obětoval/
foukáního je stále dosti.Nic jsem nemusel demontovat - vyjmul sem ten levý
průduch/kulatá krytka stavitelná/asi v hloubce 8cm vyvrtal do vzduchového
sběrače 8mm otvor pro provléknutí 3 připojovacích drátků.Napájení vzato z
rádia a impuls namotán 3 otáčkami kolem každého svíčkového kablíku. :lol:
Výsledek? :idea: vše je funkční :roll: namísto natažené modré gumičky na
žárovičku,sem si koupil 2w s modrým sklem a podsvícení perfektní :D
/ opravuji slůvko průduch za výdech :?: /čau chlapci mějte se - " VAZOUN "
------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20 :P

Napsal: ned zář 03, 2006 08:57
od Robert
Můžu se jen zeptat, jakým způsobem jste omotával ty dráty kolem zapalovacích kabelů ke svíčkám?

Návrat k tematu

Napsal: ned zář 03, 2006 10:22
od Vazoun
Pod schránkou, na pravé straně u spolujezdce jsem vyvrtal dirku 2mm a z
otáčkoměru vedoucí drátek k tomuto jako čidlo vedoucí z krz dirku provlékl
a každý jednotlivý kabílek svíčky od té prvé, 3otáčkami omotal na další 3x
omotal a další také./ však jsou celkem 3 /.
Přívod - červený drátek + a černý drátek -- provléknul zkrz vyvrtanou dirku
do vzduchového sběrače po vyjmutí kulaté krytky na napojil na vývody v
rádiu při jeho zapnutém stavu.Výsledek ? Vše je funkční :lol: -" Vazoun "

Napsal: ned zář 03, 2006 10:37
od Robert
Jo, to jsme pochopil, ale to ty signál. káblíky stačí omotat kolem izolace zapal. kabelu?

Jasná zpráva

Napsal: ned zář 03, 2006 10:55
od Vazoun
Ano - " Roberte " ten drátek coby čidlo je tenounký a jeden který společně
s 2 přívodními prostrčíš dirkou v tom vzduchovém sběrači v palubce,dále
jej protáhneš u spolujezdce zkrz záslepku do motorového prostoru a omotáš
jednoduše kolem kablíků tak jak popisuji a aby to nevadilo při výměně
svíček.Přívod k rádiu / musíš rádio vyjmout a zezadu zapojit do svorkovnice.
Promin,neumím se asi odborně vyjádřit ale laicky jsem to takto provedl,za
asistence / jeho návodu / kolegy Ondry který Ti určitě podá lepší reference.
Čau a hodně úspěchů - podsvícení mám modré jako u hlavních palubních
přístrojů.Po zakoupení modré 2W žárovičky. " Vazoun " :P
--------------------
Člen Matiz clubu reg.čís. 20

Napsal: ned zář 03, 2006 11:17
od Robert
Aha, takze ty káblíky omotat až někde u fajfky, která jde na svíčku?