Stránka 2 z 2

Napsal: úte bře 22, 2005 22:45
od Tomas
Ty kontrolky jsou propojený polovod. diodou propustnou ve směru od kontr. dobíjení,proto ti svítí i při startu bez zatažený ručky,než to začne dobíjet.Dioda je naletovaná na igelitovým tišťáku zezadu přístrojovky.

Napsal: stř bře 23, 2005 10:12
od Olda
Kruger !!! píše:
M.I.CH.A.L. píše:Hele a proc se vlastne pri nakejch poruchach rosviti jak treba mazani tak soucasne s tim se rosviti ta rucni brzda a jeste se rosviti jen tak slabe
Jen pro vystrašení, že se sere úplně všechno (teda spíš, aby tě to více zaujalo !!!)
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
to sedí, poprvá to tak působilo :mrgreen: -i

Napsal: stř bře 23, 2005 10:45
od Návštěvník
Aha takze to je jen proto aby drahy servisy mohli videlavat na blbostech proste se to rosviti clovek si mysli buhvi co to neni jede do servisu s nakou blbosti tam ho namotaj a zaplati treba o 2000kc vic nez mel :idea: :idea: :idea: buh zehnej original servisum jo kdyz sme u tech servisu vsem magorum ktery maj jen tak zbytecny penize doporucuju autoreparin v liberci sou to fakt super lidi na to jak dostat s cloveka co nej penez za hov.. udelanou praci

Napsal: stř bře 23, 2005 11:48
od S.v.o.b.i.k
No jestli to je alt. tak ho vyměnim,teda spíš v servise,včera sem to tam dal,protože auto potřebuju co nejrychlejš...Sem zvědavej co mi řeknou,ale vydírat se nenecham...

Napsal: stř bře 23, 2005 12:38
od Brainman
Kruger !!! píše:
M.I.CH.A.L. píše:Hele a proc se vlastne pri nakejch poruchach rosviti jak treba mazani tak soucasne s tim se rosviti ta rucni brzda a jeste se rosviti jen tak slabe
Jen pro vystrašení, že se sere úplně všechno (teda spíš, aby tě to více zaujalo !!!)
Néééé nemusíš mít strach, mě se stalo to same na Esperu. Normalne jedu a najednou se mi rozsvitily kontrolky dobijeni a brzda ( to jako ze mas zastavit a uz s ti nemas ject) odesel mi diodovy mustek na alternatoru. Ta kontrolka Check Engine signalizuje ze mas RJ v nouzovem rezimu a ze muzes dojet do servisu

Napsal: stř bře 23, 2005 20:57
od palikx
Ano přesně tak nějak to je ,ale obvykle daleko nedojedeš protože to nedobíjí.

Napsal: čtv bře 24, 2005 00:47
od Tomi
Mne sa takto podarilo prejst este cca 150km.. poslednych 130km bolo na jeden sup priamo do servisu :P

Napsal: čtv bře 24, 2005 16:03
od S.v.o.b.i.k
Tak to fakt byl alt. a už ho mam vyměněnej...Tak je to v pohodě...

Napsal: čtv bře 24, 2005 21:23
od palikx
Tomi píše:Mne sa takto podarilo prejst este cca 150km.. poslednych 130km bolo na jeden sup priamo do servisu :P
tak maš dobrou baterku nebo to ještě trošku dobíjelo,nebo bylo leto a nesvitil jsi.Jinak to opravdu většinou ujede tak 20-50 km.A navíc se někdy ani nerozsvítí kontrolka takze do poslední chvíle nikdo neví nic.