Stránka 2 z 3
Napsal: stř bře 23, 2005 10:05
od Olda
kaso píše:Pepe píše:Mam vejfuk na sedana 16 V, ale je zlomenej za poslednim tlumičem.
Od katíku dozadu, střední tlumič je použitelnej, dá se i opravit.
Věnuji ho za odvoz. (kousek od Žatce)
Je rozdiel vo vyfuku medzi 8v a 16v.Ak ano napiste.
)
Pouze mezi sedanem a hath.(sedan má delší konc.díl), možná se liší trochu svody ale od kat. je to mezi 8 a 16 stejný
Napsal: pát bře 25, 2005 21:08
od Pepe
Možná se budete divit, ale některý vozy maj podle výkonu motoru jinak přepážky v tlumičích. protože už si nepamatuju jak je to u Nexie, tak uvádím 16V.
BTW: když jsem kupoval novej, chtěli po mě vědět typ a výkon motoru.
Napsal: pát bře 25, 2005 21:20
od kaso
Napsal: sob bře 26, 2005 13:26
od Ivan
Na těch 6 koní jsi přišel jak? Byl jsi s tím na brzdě?
Napsal: pon bře 28, 2005 10:29
od wapril
čus všem, to , že se vyhodí kat a stř. tlumič, nebude ničemu vadit? mám čerstvě po technické, tak bych to taky zkusil vyhodit, jenže si nejsem jistej, co to bude dělat s motorem, resp. jak bude reagovat komp, když "nanajde" kat ... může mi to někdo vysvětlit? Díky
Napsal: pon bře 28, 2005 10:50
od Richard
wapril píše:
čus všem, to , že se vyhodí kat a stř. tlumič, nebude ničemu vadit? mám čerstvě po technické, tak bych to taky zkusil vyhodit, jenže si nejsem jistej, co to bude dělat s motorem, resp. jak bude reagovat komp, když "nanajde" kat ... může mi to někdo vysvětlit? Díky
Nijak, dle mě je kat až za lambda sondou, a není tam žádné další čidlo ze kterého by řídící jednotka brala data. Vše se odebírá před katem, jeho přítomnost či nepřítomnost nemá na řízení motoru vliv. Ale výfuk klade jistý odpor plynům a to má vliv na výměnu směsi ve válcích a může se zvýšit spotřeba, stejně jako když je výfuk prohnilej.
Napsal: pon bře 28, 2005 11:55
od wapril
Richard píše:wapril píše:
čus všem, to , že se vyhodí kat a stř. tlumič, nebude ničemu vadit? mám čerstvě po technické, tak bych to taky zkusil vyhodit, jenže si nejsem jistej, co to bude dělat s motorem, resp. jak bude reagovat komp, když "nanajde" kat ... může mi to někdo vysvětlit? Díky
Nijak, dle mě je kat až za lambda sondou, a není tam žádné další čidlo ze kterého by řídící jednotka brala data. Vše se odebírá před katem, jeho přítomnost či nepřítomnost nemá na řízení motoru vliv. Ale výfuk klade jistý odpor plynům a to má vliv na výměnu směsi ve válcích a může se zvýšit spotřeba, stejně jako když je výfuk prohnilej.
hm, tak do toho se mi moc nechce, kombi spotřeba 5,3l/100 km je pro mě dost silnej argument, abych do toho nešel
Napsal: pon bře 28, 2005 11:56
od Ivan
Přesně jak píše Richard!
Jen bych doplnil z vlastní zkušenosti, že spotřeba se zdvihne poměrně znatelně - kolem 1 litru/100 km.
Napsal: úte bře 29, 2005 07:09
od goror
chalani ja mam prec kat.uz asi 3roky a spotreba mi nesla vobec nahor,a davkovanie paliva predsa riadi rj a ziaden karburator tam by mozno isla hore spotreba ..
Napsal: úte bře 29, 2005 17:48
od wapril
tak nevím, mám ten kat a střední tlumič vyměnit za rouru nebo ne
Napsal: úte bře 29, 2005 18:42
od kaso
Napsal: úte bře 29, 2005 20:46
od Ivan
wapril píše: tak nevím, mám ten kat a střední tlumič vyměnit za rouru nebo ne
Je to na Tobě, kámo...
Napsal: úte bře 29, 2005 20:51
od wapril
takže sériový konec s posledním tlumičem ne e???
Napsal: úte bře 29, 2005 20:55
od Ivan
Zkus prvně vymontovat katalyzátor a sám uvidíš... je uchycen na 8 šroubech
Napsal: stř bře 30, 2005 06:09
od goror
Ivan píše:Zkus prvně vymontovat katalyzátor a sám uvidíš... je uchycen na 8 šroubech
ak ich bude mat v takom stave ako ja tak sa ma neco tesit flexa a ides