Napsal: stř bře 16, 2005 09:43
Nemam problem s netom,ale Kaso Ty sa pytas vseobecne,treba ist do detailov a zalozit novy prispevok v sekcii "Pokec".
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
Zdochynanie motora je odhalene - z prasknutej hlavy kvapkala na stvrty valec (sviecku) voda a ta ju zhasinala. Elektrody boli uplne zelene! Keby to nebola stvorkontaktova BOSCHka,urcite by som ani nenastartoval. Isla iba silou vole. V servise odhalili pricinu az pri terajsej reklamacii GO,vtedy im bolo asi pohodlne vybrat a pozriet sviecky!palikx píše:Rado teď mě napadá není u tebe ted s tím chcípáním problem s tímto ventilkem Jestli v něm není něco špatně a nějakým způsobem to drží tlak a nechce to běžet.Radoslav Hološka píše:Nad pravym prednym tlmicom viac k spolujazdcovi v motorovom priestore. Je to len nejaka hadicka vnutri ktorej je ventil. A to mi pri volnobehu bolo pocut klepotat,ale viac v aute nez v motorovom priestore. Vymenili a je ticho. Ale klepot to bol pravidelny a jemny,nie ako capy alebo silentbloky.
Takže je to špatný ventil?a kolik stojí taková oprava???můžu si to opravit doma??Radoslav Hološka píše:Pri terajsej GO motora som dal odstranit aj pricinu tichuckeho pravidelneho klepotania,ktore bolo pocut vnutri vozidla pri volnobeznych otackach. Myslel som si,ze je to palivove cerpadlo,klepot bolo najviac pocut v jeho mieste - pod pravym zadnym sedadlom. A mylil som sa. Bol to spätny ventil umiestneny nad pravym prednym tlmicom v motorovom priestore. Lacna zalezitost a klepot uz nepocut. Ale preco ho bolo pocut pod sedadlom?