Stránka 2 z 4
Napsal: pon bře 14, 2005 21:04
od Akri
No to je fakt, u nas si obce sve silnice uklizeji taky svejma traktorama a kolikrat je to lepsi nez ve meste, u vas to neni asi tak hrozny, ale tady , kdyz je metr snehu i ve meste, neni ho ani kam odklizet, to je zase fakt, ale to je v kazdem meste na horach nebo podhuri:-)
Napsal: úte bře 15, 2005 07:45
od karstn
Tuto zimu jsem byl hodne podobne na tom jak týpek z denníku.
Když projel ráno pluh tak abych vyjel tak lopata do rukou. Nejhorsí ale bylo jak projel až po tom co jsem odjel. Po přijezdu večer to bylo zmrzle a potom lopata nepomohla
. Ještě teď mam ve vjezdu 15cm ledu.
A jelikož je to jednosměrka a jsem na ty blby straně kde od pluhu odletí 90% sněhu tak jsem aspoň měl nucenou posilovnu
Napsal: úte bře 15, 2005 16:20
od Vojta
A jsme u jednoho problému. Většina lidí si myslí, že všechny cesty jsou silničářů. OMYL!!! Ve městech patří většina silnic MĚSTU a tudíž buďto technickým službám, nebo jiné organizaci. U nás je to stejné. Napadlo přes půl metru sněhu, naši lidé jezdili jak blbí sobotu, neděli od rána do rána. Příjezdové komunikace byly sjízdné, jen ve městě byla obrovská vrstva. Technické služby o víkendu nevytáhly paty a v pondělí město vyhlásilo kalamitu. A v novinách napsali, že silničáři nestíhali. Málem mě jeblo.
Napsal: úte bře 15, 2005 19:58
od Krtek
Vojta: máš recht, je na místě nadávat na Příbramskou Zradnici. Ale dovede mně vytočit, když jedu po 10cm vrstvě sněhu, potkam sypače kterej nesype (budiž, někdy todojde) ale radlici má vesele nahoře. Mi místní řikáme, že nám tu monitorujou terén
Napsal: úte bře 15, 2005 21:55
od Návštěvník
To Krtek:
A toto je další problém. Každé vozidlo má podle zimního plánu údržby svůj okruh a ten si musí udělat. Okruhy se prolínají a kupř. určitý úsek projíždějí dvě vozidla společně, ale jen jeden bude sypat, protože ten druhý úsekem jen projíždí, aby mu materiál vyšel na jeho okruh (na jedno vozidlo se počítá asi 30-40km na jednu fůru. A zdvižené radlice - to je podobný problém. Po našich silnicích jezdí spousta sypačů s radlicí, traktorů a jiných mechanismů, ale úplně jiných organizací (tech. služby, lesy, obce, firmy atd.). A ti přece nebudou hrnout státní silnice. Stejně tak silničáři nedělají místní komunikace. Ale bohužel v podvědomí lidí je každý zimní mechanismus silničářů. takže ti parchanti se zdviženou radlicí jsou silničáři! Můžu Tě ujistit, že žádný z řidičů zásahového vozidla si NEDOVOLÍ jet po svém okruhu se zdviženou radlicí (alespoň u nás ne - to by přišel o práci). Možná Tě bude zajímat, že se vedou velmi podrobné záznamy o pohybu jednotlivých vozidel a dá se lehce zjistit, které vozidlo kde a kdy bylo (mimo jiné jsou vozidla vybavena GPS s pamětí - takže zpětně se dá zjistit, zda na svém úseku plužil, nebo sypal). Ale to už jsou technické detaily. Vím, že ve vztahu veřejnosti k silničářům se nic nezmění - prý jsou to ti nejmenší tvorečkové na světě. Napadnou tři cm sněhu a není je vidět.
Napsal: úte bře 15, 2005 21:58
od Vojta
Sorry - zapomínám se přihlašovat.
Napsal: úte bře 15, 2005 22:16
od Krtek
No vida. Díky za odpovědi. Každopádně vim, že kdybych měl na cestu do práce auto s radlicí, tak jí vozim dole a je mi jedno jestli je ta silnice města nebo státu. S tim posypem je to jasný že musej mýít propočteno kde a kolik sypat. Promiň ale připadá mi jako kokotina vidět oranžový auto s radlicí nahoře project 10 minut přede mnou a pak ho vidět o kus dál (na neshrabanym úseku) ve škarpě. To si vždycky řikam, dobře mu tak !
Napsal: úte bře 15, 2005 22:20
od Richard
V zpomínám na jeden vtip o silničářích v Praze (snad se Vojtra neurazí)
V Praze se udržují silnice dle tříbodového scénáře:
1. jeden pod nulou
2. dva cm sněhu
3. tři prdele problémů
Napsal: úte bře 15, 2005 22:46
od Vojta
Já už se dávnou neurážím - zvykl jsem si, že za všechno můžeme. V Praze je kalamita při 5cm sněhu. Dostal jsem pěknej e-mail s názvem 20cm sněhu v Praze. Pokusím se ho nějak dostat na fórum (je to fotka).
Ještě k těm zvednutým radlicím. Při každém plužení se zvedá spotřeba nafty a limity jsou stanovené. A každé překročení se musí zdůvodnit. A každé zdůvodnění se musí zdůvodnit, proč se to zdůvodnilo tak a tak. Je to prostě STÁT. Jsou šoféři, kteří to vypluží i když jsou mimo svůj okruh. Všechno je to v lidech. My máme sídlo u místní komunikace a dal jsem šoférům befél, že těch 400m místní komunikace, které nás spojují s naší cestou, budou udržovat a šmytec. Vždyť by to bylo jak u blbejch - před silničářema na silnici bordel!! Musel bych se stydět.
Napsal: úte bře 15, 2005 22:50
od Habron
Dost, že to už slejzá. V pátek jsem elegantně vklouzl do asi půlmetrový závěje a musel jsem přivolat pomoc s lopatou, aby mě vykopali.
Když jsem se pak chtěl uklidnit u píva, tak mi tam jeden moooc chytrej pán asi třikrát zopakoval, že mám mít zimní gumy. Vůbec ho nezajímalo, že zimní pneu samozřejmě mám a za druhý, že v toliko sněhu by mi pomohly tak možná kola velikosti Zetorovských.
Napsal: stř bře 16, 2005 06:35
od Akri
Richard píše:V zpomínám na jeden vtip o silničářích v Praze (snad se Vojtra neurazí)
V Praze se udržují silnice dle tříbodového scénáře:
1. jeden pod nulou
2. dva cm sněhu
3. tři prdele problémů
Napsal: stř bře 16, 2005 07:44
od vado
Hehehe, to ja patrim, aj pri svojej vyske 185 cm, medzi najnizsich ludi na svete.
Preco?
Lebo byvam v BA. Tu staci, ked napadnu 2 cm snehu a vsetci ho maju po krk
Napsal: stř bře 16, 2005 08:52
od Richard
vado píše:Hehehe, to ja patrim, aj pri svojej vyske 185 cm, medzi najnizsich ludi na svete.
Preco?
Lebo byvam v BA. Tu staci, ked napadnu 2 cm snehu a vsetci ho maju po krk
Tak se nic nezměilo je to furt stejný až na to že se jinak jmenujem
Napsal: stř bře 16, 2005 13:05
od Vojta
Napsal: stř bře 16, 2005 13:43
od Ondras
takhle je to lepší, Vojto