Stránka 2 z 3

Napsal: stř zář 15, 2004 23:17
od Franta
Mě se tam nevešla - nechtěl jsem řezat to plastové potrubí je tam čidlo na vzduch, zatím to občas otevře víko od vzduchového filtru. Pokud by bylo něco vetšího tak to potrubí nemám přitažený k víku filtru (prostě bez upínací spony).
Franta

Napsal: stř zář 15, 2004 23:29
od PavelZ
Tak pokud se to chova takhle, tak to je pohoda, otevreny viko neni takovej problem :).

Napsal: pon říj 18, 2004 08:17
od Franta
Jaké používáte zapalovací svíčky při pohonu na LPG. Já je vyndal zrovna včera a keramika byla celkem dost nahnědlá od teploty. Mám tam BKR6E II z Koree. Díky Franta

Napsal: pon říj 18, 2004 08:46
od PavelZ
Presne oznaceni si nepamatuju, ale mel bych ho mit snad na uctence (ale dostanu se k ni az o vikendu), ale ted tam mam Bosch (mely by byt specialni pro LPG, asi necim pokovena elektroda, aby byla odolnejsi, montovali mi je primo v servise, kde mi delali prestavbu a kam jezdim na revize LPG), predtim sem tam mel NGK, ale u tech uz nemam sanci zjistit presny oznaceni.

Napsal: pon říj 18, 2004 21:06
od petrm
Na plyn se používají svíčky se stříbrným a nebo platinovým jiskřištěm třeba brisk DR 17 YPP-1 nebo DR 17 YS ale to jsou jen Brisky ale co vím jsou lepší třeba Denso to je specialista na plynový svíčky

Napsal: úte říj 19, 2004 08:38
od PavelZ
Tak ja sem velice spokojenej s tema Boshckama (jen musim vystrachat jejich ozaceni), zacali sme je na doporuceni LPG servisaka (ten nam na plyn Brisky nedoporucoval, driv je prej daval, ale mel na ne hodne reklamaci) davat ke kamaradce do Lanose a ted sem zjistil ze je i v jinym servisu dali do moji Nubiry.

Napsal: úte říj 19, 2004 20:49
od petrm
Jak tak koukám spoustu lidí tady píše že jim servis řekl že Brisky měli spoustu reklamací náš servis je dává 3 roky a kromně jedné série kdy se měnilo pár svíček hned po výměně vše naprosto OK bez problémů a nikdo si nestěžuje 8)

Napsal: stř říj 20, 2004 08:43
od PavelZ
Jo kdo vi :) , ja davam jen tak, jak sem nakoupil. Tenhle chlapik (mimochodem dlouholetej znamej meho taty a strejdy, takze by to nemuselo byt kvuli penezum) ma servis co dela v podstate jen prestavby a udrzbu aut na LPG a vyjadroval se takle o tom BRISKu, co je specialne delanej pro plynovej pohon.

Napsal: čtv říj 21, 2004 17:33
od petrm
Já netvrdím že brisk je skvělej já jen že s ním nemám tak špatnou skušenost jek spoustu lidí řiká třeba ty svíčky s kulatým jiskřištěm jsou jediný svíčky co se daj použít v závodním motoru Lamborginy na těch super rychlejch člunech 8)

Napsal: čtv říj 21, 2004 18:01
od Krtek
Lidi ted tu mam připravený na servisku ve 30t svíčky Brisk Super DR17YC. Asi úplně obyčejný. Myslíte, že to Nubira zkousne ? Podle mně u SGI vstřikování už na svíčkách tolik nezáleží. Doufam.

Napsal: čtv říj 21, 2004 18:49
od petrm
No nevím plyn má jiný teploty proto se používají platinový nebo stříbrný jiskřiště ale je zase pravda že spoustu aut k nám jezdí s naprosto normálníma svíčkama a taky bez problémů ;) uvidíš maximálně je vyměníš no ;)

Napsal: čtv říj 21, 2004 22:57
od Richard
Lpg jsem měl na Felicii a svíčky jsem používal normální Brisky. Zkusil jsem i ty stříbrné, ale připadalo mi, že na benzin se s nima nějak motor nechce, když je studený, rozjet. Asi nejlepší to bylo s úplně normálníma Briskama co tam patří, ale měnil jsem je po 10000 km. Spotřebu jsem měl cca 8,5 - 9 l Lpg. Pravda nikdy jsem nepřemýšlel o tom jak šetřit. Když měl kluk na vojně v Opavě přísahu jel jsem tam i zpátky po dálnici tam pořád 130 zpátky 140 - 150 (víc felda v 5 lidech nejede) a spotřeba byla lehce pod 9 litrů LPG. To jenom pro srovnání jak na tom jsou jiné LPG auta.Teď v Nubiře platím za benzín a při náplni 62 litrový nádrže moc :cry: :cry: :cry: :cry:

Napsal: čtv říj 21, 2004 23:04
od Krtek
Richard píše:Lpg jsem měl na Felicii a svíčky jsem používal normální Brisky. Zkusil jsem i ty stříbrné, ale připadalo mi, že na benzin se s nima nějak motor nechce, když je studený, rozjet. Asi nejlepší to bylo s úplně normálníma Briskama co tam patří, ale měnil jsem je po 10000 km. Spotřebu jsem měl cca 8,5 - 9 l Lpg. Pravda nikdy jsem nepřemýšlel o tom jak šetřit. Když měl kluk na vojně v Opavě přísahu jel jsem tam i zpátky po dálnici tam pořád 130 zpátky 140 - 150 (víc felda v 5 lidech nejede) a spotřeba byla lehce pod 9 litrů LPG. To jenom pro srovnání jak na tom jsou jiné LPG auta.Teď v Nubiře platím za benzín a při náplni 62 litrový nádrže moc :cry: :cry: :cry: :cry:
Vlastně jsem měl s Feldou stejný zkušennosti. Byla to 1.3 / 40kW. Svíčky jsem nechával měnit vždycky po 15tis při servisce a dávali tam ty originál co škodofka normálně dává. Akorát se měnil odtrh na 0,6mm. Jednou mi ho nesnížili a po výstřelu do sání jsem kupoval novej husí krk.

Napsal: čtv říj 21, 2004 23:47
od Richard
Ten husí krk taky odešel, ale měnil ho až teď synátor. Takovej blbej kus plastu a 360,- Kč. Do rána by jich člověk nas..l kýbl. :D

Napsal: pát říj 22, 2004 08:57
od PavelZ
S Briskama vazne zkusenosti nemam, na Nubire s SGIckem sem mel NGKcka a ted BOSCHky a oboji uplne v pohode (podle vzhledu svicek nebyl duvod je jeste menit a vydrzeli by i dele nez je predepsano a taky motor jel v pohode). S Lanosem sem mel problem se svickama jen jednou a to byly myslim ty Championy, co se tam mely davat, ty mi vydrzely asi 7000 km a pak uz se s tim nedalo jezdit (a velice mile me prekvapil servis, kdyz prohlasili, ze to musela byt vada svicek a vymenu me udelali zadara).